Sari la conținut

Zgomot in rezervor si dupa pornirea motorului.


Postări Recomandate

Va salut. Masina de fabrica vine echipata cu pompa de motorina cod: 172024280R. Am gasit alte 2 coduri de pompe tot pt Dacia (Duster tractiune fata, Lodgy) 170117264R, 172027930R. Le-am incercat, acelasi rezultat… sunet puternic, un șuierat incredibil. Am gasit o alta pompa de motorina, arata identic cu pompele de la Dacia, este pt Clio V, codul este 172025139r. Inainte sa mai cheltuiesc niste bani (piesa+mecanic), vreau sa intreb daca exista proprietari de  Clio V 1.5 blue dci si au aceasta problema cu sunetul (șuieratul pătrunzător)? Mersi

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 60
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

E normal la cele cu adblue.

Domnilor nu va mai enervati si voi unul pe altul... is destul de nervos eu cu mizeria asta de sunet, de imi vine sa ajung la sursa si sa-i scot mufa afara.

Toate modelele Dacia/Renault  (de la 1,5 la 2,3 dCi) cu care am interacționat și aveau motorizare adblue aveau un țiut/zgomot în zona rezervorului de adblue, așa că întreb și eu: "Sincer nu reuse

Nu stiu cati "proprietari de  Clio V 1.5 blue dci si au aceasta problema cu sunetul (șuieratul pătrunzător)" exista pe acest forum si pot sa raspunda la aceasta intrebare, insa intreb doar din curiozitate daca cele doua "pompe tot pt Dacia (Duster tractiune fata,Lodgy) 170117264R, 172027930R. Le-am incercat, acelasi rezultat… sunet puternic, un șuierat incredibil" au fost testate pe masina respectiva (Duster 2019 1.5 dCi 4WD adblue) iar sistemul /circuitul alimentare carburant a fost verificat ...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am facut cu fiecare pompa aproximativ 4000 de km, totul ok cu functionarea motorului. Ideea este ca au inceput sa “urle”  dupa 2-3 sute de km facuti, la inceput au fost silentioase (m-am bucurat ca am rezolvat problema)… dar s-a terminat repede bucuria. Oricum o sa pun si pompa aceasta de Clio V. Forumurile din Franta si UK sunt pline de aceasta problema, fara rezolvare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mda, despre "Forumurile din Franta si UK sunt pline de aceasta problema, fara rezolvare." ai mai scris de vreo 3-4 ori in acest topic, cred ca nu este nevoie sa tot repeti asta, totusi sa intrebi daca exista proprietari de  Clio V 1.5 blue dci si au aceasta problema pe un forum Duster nu stiu daca "suna" :D bine (sau are sens :ermm:), insa daca esti sigur ca totul este OK cu circuitul de alimentare atunci BAFTA :yes: si cu pompa de Clio V.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 weeks later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...