Sari la conținut

Prima revizie Dacia Duster


Postări Recomandate

Prima revizie 

Duster 2018 (4x4, 1.5 dCi, diesel), 16.000 km, înlocuit filtre (toate) plus ulei = 1.058 lei, durata 2 ore.

mult, puțin .... asta e!

Editat de Ursu120
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 430
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pe rând: 1. Poți sta lângă mașină, legea îți permite, în cel mai rău caz semnezi pe propria răspundere pentru protecția muncii. 2. 1,6 SCe aka 1,6 16v 114CP aka H4M738 are distribuția pe lan

197.82 fara TVA manopera  544.63 fara TVA piesele Si eu ma asteptam la pret ceva mai mic, dar e ok. Legat de manopera.. fiind singura reprezentanta pe o raza de 50 de KM, cred ca profita de asta

Daca mergi numai pe autostrada in Elvetia e ok sa faci la 15. daca nu, 10k( bine, oficial poti sa mergi si 30k daca masina sta la tine sub 5 ani). am pus eu poze cu filtrele cand mergi PE A3

Posted Images

Si eu sunt de parere ca preturile la revizie pentru noul Duster au cam sarit calul.. Eu voi merge cu piesele cumparate din magazin intr-o reprezentanta Dacia pentru revizie, in felul asta costurile sunt la jumatate fata de ce preturi cer ei, dar na fiecare face ce vrea cu banii lui.. eu asa am procedat cu fosta masina si n-am avut probleme legate de consumabile. Vrajeala cu piesele originale care se vand doar in service e pentru cei care sunt la prima masina (eventual noua).

@ionuts Unde e trecuta informatia legata de cuplul de strangere la suruburile de la roti... eu nu am gasit in manual? . Fisa tehnica o poti pune cumva si pe forum?

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, rectific ,Este 110Nm 

Nu ca ar fi mare diferenta!

15427090232626799649154887860153.jpg

15427090719853748057976205070158.jpg

12 minutes ago, ionuts said:

Salut, rectific ,Este 110Nm 

Nu ca ar fi mare diferenta!

15427090232626799649154887860153.jpg

15427090719853748057976205070158.jpg

+ la logan/sandero este 105Nm

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
On 29/10/2018 at 08:48, ionuts said:

mi se pare f mult

ai luat produsele  de la ei din service ca nu-mi explic altfel

poti sa ne spui cat au fost fiecare?

 

Stai linistit, se poate si mai mult de atat.

La reprezentanta Dacia din Oradea, de unde a si fost cumparata masina acum 1 an, prima revizie a costat 1078 lei.

Ulei, filtru habitaclu, cartus filtrant aer, filtru motorina, filtru ulei, garnitura buson golire, la care se adauga manopera revizie, manopera inlocuiri filtre.

Am rugat sa completeze lichidul de racire si s-a mai adaugat pe factura 1 litru de lichid.

 

In conditiile in care la reprezentanta din Cluj era 850 RON.

 

Greseala mea ca nu am intrebat in jdemii de locuri cat costa si sa merg cu piesele in punga. Am considerat ca e normal sa existe adaosuri la piese, ca sa n-mi mai bat eu capul, dar 40% mi se pare exagerat.

Aviz amatorilor.

In afara de acest aspect, trebuie sa spun ca experienta la Service a decurs civilizat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • dust3radmin changed the title to Prima revizie Dacia Duster
  • Mak featured și pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • salutare. ce mai recomandati (all season)  va rog? din ce am mai citit s-au mai schimabt din "clasamente". jantele stoc, 17. Va multumesc
    • Vă salut,  Ma puteti ajuta cu o opinie legata de acea depunere in partea inferioara a vasului de expansiune? Motorizarea este este 1.3 TCE cu EDC, nov. 2022 și are 23.000 km. Cutia EDC a fost înlocuită pe garanție la 6000km din cauza unor zgomote la retrogradare. Dupa prima revizie de 1 an, nov.  2023 , am observat ca nivelul de ulei motor depășește cu aprox 0,7cm pe joja iar cu lichid răcire am completat în iarna sa fie la nivel. De curând am văzut ca pe fundul vasului de expansiune exista acele depuneri și nu-mi dau seama dacă e calcar sau sunt uleioase ca nu mă pricep. Aveți idee, sunt normale sau ar trebui să-mi fac griji? Multumesc!
    • E mai ușor sa primești mura.n gura decat sa cauți!
    • Este bine daca initiatorul adauga la profil si detaliile despre masina, motorizare si an de fabricatie. Pe forum se gasesc foarte multe informatii, detalii si experiente despre transmisia 4x4 TL8, inclusiv despre probleme cu aceasta (majoritatea insa ca nu cupleaza sau decupleaza), faptul ca “la viraj stanga sau dreapta mi se cupleaza 4x4 si masina merge infranata, … , dar numai cand virez stanga sau dreapta apare aceasta problema” cred ca poate sa fie generat de cateva cauze, inclusiv poate ca “…recent s a schimbat uleiul la grup pentu ca mi se supraincalzea tractiunea”, de aceea cred ca este bine sa se faca cateva verificari atat via diagnoza cat si electrice sau mecanice. Iar pentru ca titlul topicului este “Probleme tractiune 4x4” atasez doar cateva capturi legate de aceasta pentru un Duster H79, poate sunt de folos si altor colegi de forum (si nu numai):
    • Salut pe toti dusteristi. Gabi poate fi de la mufa de cuplare 4x4 grup diferential spate.Trebui mai intai sa o decuplezi,sa-i dai cu un spray de contacte electrice si sa o cuplezi la loc.Asta ar fi cel mai bun caz.Daca nu merge trebuie vazut cablajul care intra in grup.Acesta se deterioreaza si trebuie inlocuit de un mecanic priceput.Bafta si spor la treaba.
×
×
  • Creează nouă...