Sari la conținut

Prima revizie Dacia Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 430
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pe rând: 1. Poți sta lângă mașină, legea îți permite, în cel mai rău caz semnezi pe propria răspundere pentru protecția muncii. 2. 1,6 SCe aka 1,6 16v 114CP aka H4M738 are distribuția pe lan

197.82 fara TVA manopera  544.63 fara TVA piesele Si eu ma asteptam la pret ceva mai mic, dar e ok. Legat de manopera.. fiind singura reprezentanta pe o raza de 50 de KM, cred ca profita de asta

Daca mergi numai pe autostrada in Elvetia e ok sa faci la 15. daca nu, 10k( bine, oficial poti sa mergi si 30k daca masina sta la tine sub 5 ani). am pus eu poze cu filtrele cand mergi PE A3

Posted Images

Acum 51 minute, Zirius a spus:

Poate ma lamureste si pe mine cineva: ce diferenta este intre filtrul de habitaclu si filtrul de cabina:

image.png.5496dfd9465909e666ea8e768a9493d4.png

Conform noii politici filtrul de habitaclu se schimbă la 30000km sau 2 ani, deci la 1 an îl pot verifica dacă clientul o cere.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In manualul de utilizare, la final este introdusa partea de intretinere la service. Deci cei care nu au fost inca la revizie si urmeaza sa se duca sa nu uite acasa manualul de utilizare. Acolo se trec reviziile.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 2 minute, t0rquemada a spus:

Conform noii politici filtrul de habitaclu se schimbă la 30000km sau 2 ani, deci la 1 an îl pot verifica dacă clientul o cere.

da... am mers in Bucuresti cu motocicleta cam 4000 km si era NEGRU!

 

am mers 6000 km in rest ( Bg, Grecia ) si incepuse se se faca portocaliu  ( nou este galben stralucitor)

 

la 30.000 pesemne ca e o carmida :)))

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

În manual se trec reviziile dar orice scrie acolo are valoare zero.

Mașina are dosar electronic pe serverele Dacia, acolo se trec toate intervențiile, dacă sunt făcute în service autorizat Dacia-Renault, service care are acces la rețea.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Teoria iti da un interval bun in anumite conditii, practic testezi si vezi ce e mai bine pentru masina ta si tine. Mai mult decat e teoretic nu cred ca e bine oricum. Practic eu pe Romania, la 15000Km oras era deja murdar destul si prefer sa schimb filtrele de aer si habitaclu la 8000Km. Asa imi place mie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In fisa de intretinere a masinii se precizeza intervalele (perioada de timp sau numar de kilometrii) maxime la care trebuie schimbate anumite componente. Functie de modul de utilizare al masinii acestea pot fi mai dese. Apoi ramane la aprecierea fiecaruia daca doreste sa schimbe mai devreme unele piese.

Eu reviziile le-am facut la 6-8 luni si aprox 10-12000km. La primele revizii filtrele de aer si habitaclu (acesta l-am mai schimbat de doua ori intermediar) erau in stare acceptabila. Dar la ultima revizie m-am ingrozit cum aratau. Foarte probabil ca le voi inlocui singur si intre revizii daca tot asa se vor prezenta si nici nu vreau sa ma gandesc la 30000km sau 2 ani (la mine sunt 20k km si 1 an). Plus ca am si piticul cu uleiul (in fisa este acelasi interval) dar avand si turbina si DPF nu va "vedea" mai mult de 10000km.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured și pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...