Sari la conținut

Prima revizie Dacia Duster


Postări Recomandate

Depinde, la Timisoara intre service si bar sunt puse geamuri din alea cu reflexie - si le-au pus invers: adica disnspre service catre bar se vede bine, iar  dinspre bar catre service - te vezi in oglinda; bataie de joc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 430
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pe rând: 1. Poți sta lângă mașină, legea îți permite, în cel mai rău caz semnezi pe propria răspundere pentru protecția muncii. 2. 1,6 SCe aka 1,6 16v 114CP aka H4M738 are distribuția pe lan

197.82 fara TVA manopera  544.63 fara TVA piesele Si eu ma asteptam la pret ceva mai mic, dar e ok. Legat de manopera.. fiind singura reprezentanta pe o raza de 50 de KM, cred ca profita de asta

Daca mergi numai pe autostrada in Elvetia e ok sa faci la 15. daca nu, 10k( bine, oficial poti sa mergi si 30k daca masina sta la tine sub 5 ani). am pus eu poze cu filtrele cand mergi PE A3

Posted Images

Am asistat fără sa vreau atunci când am fist la service de mi-au făcut upgrade la soft pentru faptul ca se blocau comenzile volanului , și am văzut cum se executa un schimb de ulei intr-o reprezentanta  și sincer am rămas dezamăgit. Nici nu terminase de curs tot uleiul din baie și deja au pus capacu 😐 Din pricina ăsta intreb. Sa nu mai zic ca am ridicat masina care avea o pata pe bara din spate și câteva zgarieturI fine ( e  matuita vopseaua) dar pe care am observat-o după câteva zile, și deși am sunat la vc m-au cam trimis la plimbare . " ai semnat , ura și la gara".  A foSt prima mașină nouă achiziționată,  dar cu siguranță la următoarea nu voi mai proceda așa. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor. Puteam să stau de la un fel de ,,bar,, un hol care dă spre service dar nu vedeam m-ai nimic deoarece mașina mea era a 3 a pe rampă și nu vedeam ce face băiatul acolo de aceea am ales să stau lângă mașină. Oricum faza cu transmisia la motorul de 1,6 așa mi-a spus că nu este pe lanț. Ma mințit vă mint și eu și-mi cer scuze. Dar mi se pare normal să fim informați despre tot ceea ce e legat de mașină în momentul în care ai semnat un contract de achiziție. Să-ți spună totul despre mașină de la a la z nu doar să-ți pună manualul în brațe, ia și citește i-ar tu să te uiți ca curca-n creci. Nu știm toți mecanică s-au tot ceea ce e legat de motoare. Eu de exemplu nu a știut nimeni să-mi spună cum să merg cu măgărușul în 4x2 s-au în modul auto. Nici acum nu sunt lămurit, alți zic că în modul auto mereu alți în 4x2 vara.... S-au cel mai bine faci ce te taie capul sau cum ști tu că e cel mai bine. Dar cel mai mult am avut de învățat aici de pe forum de la voi. Cu toate bobârnacele luate peste nas voi continua să întreb ce nu știu vă mulțumesc prieteni. O zi bună tuturor

Salutare Juliano. Am avut și eu experiențe neplăcute în service- ul din Caracal , prima pățanie a fost cu Dacia 1310 când i-am făcut schimbul de ulei și au uitat să pună garnitura de aramă la bușonul de la baia de ulei. Apoi când am luat Loganul mi-au spus că prima revizie e gratuită și nu a fost așa și de aceea am renunțat la garanție și m-am dus la un service al unui prieten. Și de aceea am ales să iau Dusterul de la Craiova poate sunt firmă serioasă urmează să văd pe parcurs , până acum e totul ok. Ai grijă la tot ceea ce se face pt că mulți sunt jigodii plus că în totdeauna m-am dus cu câte ceva pt ei. Timpul își va spune cuvântul. O zi bună tuturor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un vecin la care mă duc cu masina soției ( are un garaj unde executa lucrări de service) și crede-mă ca lucrează de 10x mai atent decaT ce am văzut în reprezentanta. Un exemplu simplu ar fii faptul ca deși mă duc la el cu un matiz care probabil nu valorează mai mult de 5.000 ron, pune husa pe scaun pentru a nu murdari interiorul. ( la dusterul meu nou a urcat mecanicu din reprezentanta fără nici o jena ca ar putea murdari masina. Și ar.mai fii de spus ....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Torquemada. Într-adevăr nu m-am documentat înainte despre motoare dar sunt genul de om ,, văzut plăcut luat,, nu am stat mult pe gânduri când am luat mașina, mi-a plăcut culoarea ma încântat puterea și faptul că are motor mic și putere mare și am dat avansul. Dacă e să pățesc beleaua asta e. Dar până acum mașina sa comportat exemplar și mă uns pe suflet. 

2. Juliano salutare. La service la Craiova băieți chiar și-au făcut datoria, au pus huse de folie pe scaun și pe volan. Și mi-sa părut că lucrează destul de atenți și de curat. Acum oi vedea pe parcurs evoluția mașinii. Suportă și tu 5 ani cât ai garanție și apoi du-te la băiatul de la garaj. Așa am văzut în Pitești un service foarte bun peste drum de Rectorat, cred că sunt acreditați și Dacia dar crede-mă că lingeai pe jos cât de curat și de ordonat lucrau.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am tot motor 1.2 TCe la fiecare revizie, 3 pana acum, dupa schimbul ulei am constatat ca nivelul este cam 1 cm peste maxim. De fiecare data am reclamat acest lucru si baietii de la sevice au mai scos din ulei cam 200-300 de ml.

Nu stiu ce care ar fi fost consecintele daca as fi mers cu uleiul peste maxim.

Verifica uleiul dupa revizie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare MBM și eu am avut uleiul peste nivel la fel că tine am fost la service la Craiova și au zis că nu este nici-o problemă apoi la revizie au pus ulei până la nivel. Acum voi vedea cum decurg lucrurile. O seară plăcută tuturor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured și pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...