Sari la conținut

Duster 1.6 4x4 benzina


Postări Recomandate

Buna ziua .

Sunt posesor de duster 4x4 benzina 1.6.

Recent am incercat o urcare la cabana ciucas cheia,in prima panta mai abrupta si lunga pe la jumatea urcării motorul a inceput sa decelereze de la 4000 de turatii pana la relantii. Am incercat sa pornesc iarăși am turnat masina la 3000 4000 da nu sa mai miscat din loc . Mentionez ca roțile nu se mai învarteau, era ca și când nu aveam ambreiaj, si dupa miros cred ca sa încins foarte rau. Probleme in rest cu ambalajul nu am dar la această urcare pe care am mai incercat o si acum 3 luni am avut aceiasi problema.

Oare sa fie de la ambreiaj si din cauza motorizarii.

Pe youtube e un filmuleț cu 3 duster care urca in coloana fara probleme.

Multumesc pt eventuale răspunsuri. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Prima încercare in martie am fost pe auto iar acum in iunie am incercat cu lock ul activat.in mijlocul pantei a inceput sa decelereze si un miros greu de ambreiaj. Cred ca ii pun un ambreiaj cu kevlar. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca baietii de la Mudster se plangeau ca au spart o CV cu ambreiaj HD. 
La urcari mai suparate dezactiveaza in primul rand ESPul (daca nu ai facut-o), altfel risti sa iti taie puterea motorului fix cand e morcovul cel mai adanc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La duster 1 nu am buton de dezactivare esp ,deci nu stiu ce sa zic.

Poate ambreiajul o fi uzat din cate stiu din istoricul masini nu a fost schimbat si are 220000.

Pana acum de 3 ori mia facut aceiasi figură si numai in urcari abrupte si mai lungi. Pe drumuri nu da nici un semn nu miroase nu patinează.. 

Editat de Ocs
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca e productie 2012, cum ai trecut in profil, ar trebui sa aiba buton ESP-OFF. Din cate stiu din 2011 e echipare obligatorie pe orice masina.

Cat priveste kilometrajul... cam e posibil sa ceara ambreiaj nou. Pe benzinar scapi ieftin oricum, ca n-are volanta cu masa dubla ca la diesel.
Vorbeste cu colegul @PLANETARA pentru piese de origine la preturi bune.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...