Sari la conținut

Duster 4x4, 110 Dci, 2012, 125.000 Km


Postări Recomandate

Va salut stimati colegi detinatori de Dacia Duster,

Sunt proaspat detinator de Duster ( proaspat la mine, el nu e chiar proaspat, 6 ani si 125.000 Km verificati in reprezentanta.)

Deocamdata masina este super, chiar imi place s-o conduc ! E mai greoaie decat ce am avut eu pana acum ( Hyundai Accent CRDI ) dar are o alta aliura....

Dotari...cred ca tot in afara de piele....iar extra carlig de remorcare. O plasa de portbagaj unde gasesc  ? Si capac de portbagaj, eventual retractabil....

Nu este noua , asa ca am bagat ceva bani in ea : articulatii, frane, si vad ca am joc in crucea cardanica de pe spate, am cumparat o cruce cu gresor,  sper sa o pot schimba doar pe ea.  A facut cineva ?  Este complicat ?

Aud un tiuit intre 1800 si 2200 ture, din ce am citit pe aici se pare ca este ceva comun, nu-mi fac probleme. Benzineste (motorineste de fapt), scanteeste deci este ok. Am vorbit totusi la un atelier de reparat turbosuflante, o sa ma duc sa o asculte; masina trage ok si nici urma de fum.

Daca aveti ceva sfaturi privind modul de condus, turatie optima, etc , le astept cu placere !!!

O sa mai vada si ce ceva noroi/nisip  pe la Dunare/Mare  cu bagat/scos o barca,  un pescuit, cum se comporta ? 

 

O zi frumoasa va doresc !!!

 

IMG_20180419_190138.jpg

IMG_20180419_190202.jpg

IMG_20180511_201616.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos, multi km fara evenimente!

Pt crucea cardanica doar daca gasesti pe cineva sa ti-o taie de pe original si sa ti-o sudeze pe cea cu gresare, originala e sudata pe cardan si capsulata se schimba tot cardanul, eu am un PH 1 din 2010.

eu tiuit la a mea nu am auzit din interior doar de afara din spatele masini can am facut niste probe pe aratura, n-as pute sa-ti spun la ce turatii.

cuplul maxim este la 1750 rpm deci aici ai si consumul optim.

Eu am aproape 150.000 km si am schimbat doar bieletele antiruliu pentru ca bateau.

In rest uitete la postarile mele de pe forum poate te inspira.  Mai gasesti ceva si pe youtube pe canalul maxmar78.

Bbrrrr!!!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
  • 9 months later...
La 07.06.2018 la 11:52, luciancon a spus:

 

Daca aveti ceva sfaturi privind modul de condus, turatie optima, etc , le astept cu placere !!!

Referitor la turatia optima, te ajuta caracteristicile tehnice, daca e un 1.5 DCI ai cuplul maxim la 1275rpm, deci la schimbarea treptelor, cautand sarcina schimbarea treptei superioare sa preia cel putin 1650-1700 rpm si astfel accelerezi in cuplu maxim. in cazurile in care nu demarezi, deci rulezi constant pe drept (fara sarcina prea mare) poti sa cobori pana in 1400 linistit, dar daca urmeaza sa demarezi recomand sa treci in treapta inferioara.

Cu privire pa cardan, eu l'am reconditionat pe al meu la Bucuresti, inlocuire cruci si rulment central, tot prin ambutisare in furci.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...