Sari la conținut

Tutorial montaj scaune incalzite pe Dacia Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 45
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Mufa de airbag e separată de cea de senzori de centură/pasager și cea de încălzire.   Pozele sunt pentru ph1, la ph2 sunt cam la fel(alocare separată airbag / centură + incălzire pe verde) diferă po

cauta Csl Garage!

Posted Images

Nu stiu ce naiba a fost in capul meu de nu am comandat masina cu incalzire in scaune. Un motiv este ca aici nu vad ierni groaznice, si zapada vad o data la cativa ani, insa cam de la inceput am hotarat sa pun incalzire. Asadar @psystem, daca am inteles corect, in cazul in care voi face aceasta modificare, tensiunea ar trebui sa o iau chiar de sub scaun?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mufa de airbag e separată de cea de senzori de centură/pasager și cea de încălzire.

 

Pozele sunt pentru ph1, la ph2 sunt cam la fel(alocare separată airbag / centură + incălzire pe verde) diferă poziționarea.

 

Cât despre schemă și conectare am dubii că se leagă în 260 (cutie sigurante habitaclu la ph2 - nu ai alocare pentru încălzire în scaune) schemele indică 777(cutie siguranță motor la ph2).

post-3685-0-12296300-1444824055_thumb.jpg

post-3685-0-31961000-1444824063_thumb.jpg

Editat de t0rquemada
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 years later...

A mai patit cineva ca la Duster II sa actioneze butonul de incalzire in scaune si sa nu se intample nimic? Nu ma plang aici de faptul ca nu simt incalzirea instant insa problema e ca merg kilometri buni si nu se simte nimic.
Am impresia ca am un contact imperfect undeva la buton pentru ca "n-o ia din prima" atunci cand este actionat. Dupa cateva incercari porneste insa e frustrant.

Later edit: In ultimele zile nu mai merge deloc pe partea soferului iar pe partea pasagerului totul e ok, se simte in nici jumatate de minut dupa actionarea butonului.
Eu suspectez ca problema ar veni de la termostat, am inteles ca au mai fost probleme si pe Logan.
 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 years later...
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • salutare. ce mai recomandati (all season)  va rog? din ce am mai citit s-au mai schimabt din "clasamente". jantele stoc, 17. Va multumesc
    • Vă salut,  Ma puteti ajuta cu o opinie legata de acea depunere in partea inferioara a vasului de expansiune? Motorizarea este este 1.3 TCE cu EDC, nov. 2022 și are 23.000 km. Cutia EDC a fost înlocuită pe garanție la 6000km din cauza unor zgomote la retrogradare. Dupa prima revizie de 1 an, nov.  2023 , am observat ca nivelul de ulei motor depășește cu aprox 0,7cm pe joja iar cu lichid răcire am completat în iarna sa fie la nivel. De curând am văzut ca pe fundul vasului de expansiune exista acele depuneri și nu-mi dau seama dacă e calcar sau sunt uleioase ca nu mă pricep. Aveți idee, sunt normale sau ar trebui să-mi fac griji? Multumesc!
    • E mai ușor sa primești mura.n gura decat sa cauți!
    • Este bine daca initiatorul adauga la profil si detaliile despre masina, motorizare si an de fabricatie. Pe forum se gasesc foarte multe informatii, detalii si experiente despre transmisia 4x4 TL8, inclusiv despre probleme cu aceasta (majoritatea insa ca nu cupleaza sau decupleaza), faptul ca “la viraj stanga sau dreapta mi se cupleaza 4x4 si masina merge infranata, … , dar numai cand virez stanga sau dreapta apare aceasta problema” cred ca poate sa fie generat de cateva cauze, inclusiv poate ca “…recent s a schimbat uleiul la grup pentu ca mi se supraincalzea tractiunea”, de aceea cred ca este bine sa se faca cateva verificari atat via diagnoza cat si electrice sau mecanice. Iar pentru ca titlul topicului este “Probleme tractiune 4x4” atasez doar cateva capturi legate de aceasta pentru un Duster H79, poate sunt de folos si altor colegi de forum (si nu numai):
    • Salut pe toti dusteristi. Gabi poate fi de la mufa de cuplare 4x4 grup diferential spate.Trebui mai intai sa o decuplezi,sa-i dai cu un spray de contacte electrice si sa o cuplezi la loc.Asta ar fi cel mai bun caz.Daca nu merge trebuie vazut cablajul care intra in grup.Acesta se deterioreaza si trebuie inlocuit de un mecanic priceput.Bafta si spor la treaba.
×
×
  • Creează nouă...