Sari la conținut

Postări Recomandate

Buna ziua! Supun atenției dumneavoastră cateva probleme apărute la Duster 1,5 dci 110 CP, 4×2

In iunie 2017 am achizitionat masina. La nouă luni de la achiziționare a picat panoul de bord(turometrul, vitezometrul + afisajul led). A fost schimbat pe garantie. În ziua preluării mașinii din service(după reparatii) am constatat că se aprind abs-ul/ eps-ul. M-am intors in aceeasi zi si l-au resetat. După nicio săptămână abs_ul/eps_ul s-au aprins din nou. Am făcut din nou un drum la service si mi-au schimbat senzorul de abs. Degeaba....azi dimineata, după nici o lună,  abs_ul/ eps_ul s-au aprins din nou. Nu stiu cum sa procedez in continuare..cei de la service tot imi pun placa cu "Dom ' le, cand ai plecat de la noi, totul a fost ok"

 

Care ar putea fi cauza? Erorile apar la stationare, cand calc frana si ambreajul concomitent, cu frâna de mână trasă. Unii vor rade, stiu...teoretic nu are nicio legătură

Cum sa-i mai abordez pe cei de la service? Deja m-am săturat de drumuri ... ma gandesc sa le fac o sesizare la OPC si o sesizare in call center Dacia.

Astept parerile si opiniile dumneavoastră! Multumesc

Editat de Cata2214asa
Detalii
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Facute reclamatii peste tot...pai dupa ce ca dusterul e varza la toate capitolele,mai putin (doar pentru unii pretul )si ca e 4x4,isi mai bat joc si cacanari astia de prin reprezentante de noi...de fapt nu ai ce sa le ceri la prostovani,sunt afoni rau de tot...daca erau meseriasi erau plecati de mult ! :))

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Se poate închide. Am observat intr-un tarziu, ca problema ă mai fost discutată. Ramane sa fac o ultimă vizită la service si apoi...OPC si sesizare call center Dacia.

Multumesc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...
Acum 47 minute, OSIRIS a spus:

Salut. Ai rezolvat ceva intrun final cu E S P?

Salut! Dupa o discutie mai aprinsa cu cei de la service, problema s-a rezolvat...ce-i drept, dupa a patra vizita ???. Drept multumire pentru atitudinea lor (care lasa de dorit) am schimbat service-ul pentru prima revizie si am facut si o economie de 50%.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 3 ore, OSIRIS a spus:

Si eu am problema cu martorul e s p si nu stiu cum sa o rezolv.

Daca esti in garantie te tii de ei ca râia ??? pana cand rezolva problema. Nu le dai voie sa respire. Te duci peste ei saptamana de saptamana pana rezolva. Eu dupa a doua vizita am sunat si in call center si am facut sesizare. Problema au rezolvat-o dupa a patra vizita cand i-am amenintat cu OPC-ul.  F important este sa mergi la acelasi service ca sa nu aiba pe cine sa dea vina. Bafta!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...