Sari la conținut

Nou membru al familiei


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 60
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Dupa 2 luni de tramvai iaca si Dusterul meu ! M-am indragostit lulea fratilor ! E bestiala! Rapitoare!

Felicitări și să vă aducă numai bucurii.

Buna dimineata. Uitati cum arata ce am vopsit. Etajarea asta a vitezelor e un pic deranjanta in oras, motiv pt care o cutie edc este perfecta in oras. Ori eu am vrut 4x4 pt munte si zap

Posted Images

Nu si nici nu i fac.

De 1000 de euro pe an o fac eu boboc daca e nevoie.

Am făcut o simulare si parca atât tb platit pe an.

Ar fi mai putin daca pun alarma dar nu stiu cu cat.

Poți simula pe rcaieftin.ro

Doamne ajuta sa n avem accident!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Dupa 800 km de condus noul Duster 4x2 1.5 Confort, azi am avut prima experienta, n-as vrea sa-i zic negativă, dar care necesita mare atentie si grija la intampinarea ei. Concret, pe carosabilul ud (nu stiu cum va fi la iarna) masina derapeaza foarte usor. Deplasandu-ma prin oras pe un drum proaspat udat, la un viraj relativ usor la dreapta, in treapta a 3-a (50-60 km/h), masina a derapat complet pana pe la jumatatea benzii de sens opus (drum cu doua benzi) unde s-a redresat pentru ca nu mai era ud carosabilul. Apoi la o intersectie, dupa ce am pornit la culoarea verde, virand iarasi dreapta, in treapta a 2-a, n-am derapat dar rotile din fata au patinat in viraj fara ca sa accelerez aproape deloc deoarece se aflau si pietoni pe trecerea de pe strada pe care viram. Mentionez ca, conduc de mai bine de 20 de ani fara pauza diferite masini, iar acest traseu l-am parcurs de foarte multe ori cu diferite masini chiar si in astfel de conditii dar nu am derapat niciodată decat daca am fortat virajul cu o viteza prea mare. Parerea mea este ca masina fiind prea usoara pentru masa pe care o are si inaltimea cu garda la sol destul de mari, pierzand usor centrul de greutate, in viraje, exista un risc major ca aceasta sa derapeze. Deci mare atentie la aderenta drumului!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Legat de casco la pretul de care zici tu ar fi ok.

Saptamana urmatoare ma duc la dealer sa mi iau bandourile si protectiile la aripi si discut problema asta. Multumesc de sfat.

Domnul Sirius, ati verificat presiunea in roti?

Eu am avut 3 bari in toate! Si pe usa scrie 2,2!

Poate ati derapat din cauza rotilor prea tare umflate, zic si eu.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Dorelus Am verificat presiunea imediat dupa ce am luat-o de la dealer. Avea 2,5 bar si am ajustat-o la 2,2 asa cum sunt specificațiile. M-am gandit si e posibil sa fi fost ceva ulei sau motorină (desi n-a mirosit) pe carosabilul ala. Am mai pățit pe drumurile tarii, careva a pierdut motorină sau ceva ulei si mai ales pe carosabilul ud este mai rau decat pe polei. Oricum o sa verific pe ploaie aderenta pe o strada necirculata.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat... Sa fie de la cauciucuri???

Eu am observat la dealer o versiune confort cu conti m+s nu mi au placut nu prea au santuri impotriva acvaplanarii

La a mea sunt bridgestone m+s cu trei santuri si m am bucurat .

Dar la toamnă obligatoriu gume de iarna cu pedigree ca sa spun asa.

Mie mi e greu sa cred ca la 50 la ora pe carosabil doar ud se poate derapa...Nu ca nu ar fi adevarat doar ceva ulei sau motorina...Cum ploua(?) ii dau si eu mai tare in curbe... apoi vorbim...

Sa aveti drumuri bune.

 

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu n.am patit asa ceva de cand o am.Si am dus.o la limita de multe ori..Oricum abia astept sa mi iau cauciucuri dedicate de vara..De iarna am achizitionat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...