Sari la conținut

Schimbare distributie, schimbare curea accesorii


Postări Recomandate

Depinde, daca instalatia \circuitul se aeriseste in mod conform si se fac toate operatiunile corespunzatoare nu neaparat este nevoie sa se completeze cu lichid de racire (la Van Diesel al meu cu ceva timp in urma am schimbat distributia in reprezentanta, totul a decurs “ca la carte”, nu a fost nevoie sa mai adaug lichid de racire, chiar daca am un bidonas gata preparat “just in case”).

@bicosm m-am uitat acum in graba si codurile pentru kit distributie 130C19462R si pompa apa 210107477R (210105481R) par OK pentru Duster 1.5 Blue dCi 115 4WD 2018, desigur insa ca acestea se obtin \verifica pe baza seriei VIN, grija totusi daca schimbi cureaua \kit accesorii, sunt diferente intre acestea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 35
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Probabil încă nu se cunoaște că motoarele k9k euro6 cu adblue seamănă doar cu numele cu k9k euro6: - distribuție specială, nu merge cea de la un k9k euro6  /!\ cod orientativ 130C19462R /!\

Mai stai pe ganduri?Astepti sa se rupa sau ce?

Am schimbat pana la urma distributia, cureaua era in stare foarte bune, cauciucul nu era imbatranit, kitul de accesorii nu l-am schimbat, la fel cureaua de accesorii arata foarte bine.

Posted Images

Salutari si multumesc  !

Fac o programare la Poliserv - Ploiesti ( la Serus nu m-as duce, am vazut cam ce pot ), saptamana asta si dau drumul la treaba. Revin cu update-uri. 

Multumesc mult !

:rolleyes:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Schimbat distributia ( totul pe original) cu tot cu pompa de apa. 835 a fost  manopera, la Poliserv Ploiesti.

Motorul e ceva mai zgomos  si vibreaza ceva mai tare si cu motorul rece si cu motorul cald la relanti.

 Acum nu stiu daca asa e normal au ba.

Acum cativa ani ,la un alt diesel ( 1.9 Alh , deci tot curea) nu am observat nici -o diferenta dupa inlocuire.

 

Toate bune !

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...