Sari la conținut

Postări Recomandate

Va salut 

La Dacia lodgy apare aceeasi problema in momentul in care masina ruleaza cu o turatie constanta intre 1800 2200 rpm indiferent de viteza (doar im mers)

Si ca si simptome masina nu mai trage corect dupa 95 km/h, nu funcționează limitarea de viteza si cruise control si nici asistentul de schimbare a treptelor de viteza.

Am fost la reprezentanta si mi-au gasit electrovalva mare de pompa de injectie ca nu functioneaza normal (bule de aer si / sau impuritati in sistemul de injectie) 
 Siemens VDO A2C59506225

Am inlocuit acea piesa si timp de 3 zile (apox 1000km) masina a functionat normal, apoi a revenit problema .

Aceeași reprezentanta mi-a gasit bule de aer in filtrul de motorina, l-am inlocuit cu carcasa si senzor de origine Renault, 164000797R
7701070650
si nici un service (nici chiar la reprezentanta) nu au putut sa il amorseze corect, ca sa dispara aerul din conducta transparenta,

Am tot cautat variante de amorsare si dupa logică,  aerul întotdeauna sta sus, am intors filtrul (carcasa) cu senzorul in sus, am pompat, am desfăcut senzorul si aerul a iesit in sfarsit de acolo.

A mai mers aprox 1000 de km si apoi iar a reaparut aceeasi problema. 

Apoi la peco am facut plinul pana a iesit motorina din rezervor pe masina si in bord mai trebuiau 2 linii,
An mers cativa kilometri apoi a refacut plinul si au mai intrat circa 12-13 litri.
Dupa 500 de km iarasi la peca, am desfăcut busonul si am auzit si simtit cum aerul a fost absorbit cu putere in rezervor din cauza vid-ului care era in rezervor.
Am mers fara buson si masina mergea la fel, doar ca acum arata rezervorul plin din prima.
Urmeaza o alta reprezentanta si apoi sa vedem ce se mai intampla.

Km se vad in bord acum are 125 de mii

Si anul de fabricatie este 2015 luna august.

Alimentarea cu combustibil bineinteles ca a fost facuta cu motorul oprit,

Si ca si informatie suplimentara, atunci cand conduc masina ca si cand e a dusmanului meu (sportiv,  demaraje, viteza mare fara sa stea masina in turatia specificata mai sus) masina nu are absolut nimic.

Screenshot_20200628-111655_Chrome.jpg

20200619_182400.jpg

20200322_143530.jpg

Editat de YBA
Completare informatii

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Toate bune și frumoase dar, nu ai precizat:

- an fabricație?

- km?

Injecția raportează că merge prost și se aprinde și ESP-ul. E foarte posibil să ai (și) EGR-ul parțial înfundat. Alimentarea cu motorină se face cu motor oprit.

Amorsarea se face punând contactul peste 10s de câteva ori, pentru filtru, pentru pompă e procedură specială în CLiP

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 43 minute, YBA a spus:

Va salut 

La Dacia lodgy apare aceeasi problema in momentul in care masina ruleaza cu o turatie constanta intre 1800 2200 rpm indiferent de viteza (doar im mers)

Si ca si simptome masina nu mai trage corect dupa 95 km/h, nu funcționează limitarea de viteza si cruise control si nici asistentul de schimbare a treptelor de viteza.

Am fost la reprezentanta si mi-au gasit electrovalva mare de pompa de injectie ca nu functioneaza normal (bule de aer si / sau impuritati in sistemul de injectie) 
 Siemens VDO A2C59506225

Am inlocuit acea piesa si timp de 3 zile (apox 1000km) masina a functionat normal, apoi a revenit problema .

Aceeași reprezentanta mi-a gasit bule de aer in filtrul de motorina, l-am inlocuit cu carcasa si senzor de origine Renault, 164000797R
7701070650
si nici un service (nici chiar la reprezentanta) nu au putut sa il amorseze corect, ca sa dispara aerul din conducta transparenta,

Am tot cautat variante de amorsare si dupa logică,  aerul întotdeauna sta sus, am intors filtrul (carcasa) cu senzorul in sus, am pompat, am desfăcut senzorul si aerul a iesit in sfarsit de acolo.

A mai mers aprox 1000 de km si apoi iar a reaparut aceeasi problema. 

Apoi la peco am facut plinul pana a iesit motorina din rezervor pe masina si in bord mai trebuiau 2 linii,
An mers cativa kilometri apoi a refacut plinul si au mai intrat circa 12-13 litri.
Dupa 500 de km iarasi la peca, am desfăcut busonul si am auzit si simtit cum aerul a fost absorbit cu putere in rezervor din cauza vid-ului care era in rezervor.
Am mers fara buson si masina mergea la fel, doar ca acum arata rezervorul plin din prima.
Urmeaza o alta reprezentanta si apoi sa vedem ce se mai intampla.

Km se vad in bord acum are 125 de mii

Si anul de fabricatie este 2015 luna august.

Alimentarea cu combustibil bineinteles ca a fost facuta cu motorul oprit,

Si ca si informatie suplimentara, atunci cand conduc masina ca si cand e a dusmanului meu (sportiv,  demaraje, viteza mare fara sa stea masina in turatia specificata mai sus) masina nu are absolut nimic.

Screenshot_20200628-111655_Chrome.jpg

20200619_182400.jpg

20200322_143530.jpg

Salut! Eu nu mai am Dusterul, dar problema este de la pompa de injectie. Am schimbat si eu toate valvele alea si tot asa facea. Cineva de pe forum a avut aceeasi problema. Reprezentanta nu stia ce are si au intrat pe videocall cu Franta. Dupa lungi dezbateri de opinii, au gasit pompa de injectie cu probleme. Sunt rare aceste probleme , dar sunt! Schimba pompa si ai rezolvat. 

Erorile de pe tester indica regulatorul de presiune dar nu e de la el.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, 

Revin pe marginea problemei la dusterul meu, an 2015, 110cp, similare cu cele raportate aici.

La reprezentanta, la franciza Motrio si la un service multimarca mi-au zis acelasi lucru: de vina sunt pompa respectiv regulator de presiune .

Am schimbat pe rand: regulator, pompa, rampa cu senzor, conducte tur-retur si mingiuta de amorsare, fara rezultat.

Dupa mai multe cautari pe forum, am decis sa schimb bateria/acumulatorul, problema este rezolvata, de mai bine de un an nu am mai avut problema raportata in post-ul meu.

Explicatia este: din cauza tensiunii necorespunzatoare de la baterie apare eroarea la injectie, care da si in esp si in tractiune si in martorii de presiune roti(cazul meu)etc. , mai ales la turatii joase si constante, dar nu numai.

Sper sa fie de folos si altor utilizatori.

Numai bine,

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bateria se pune pe tester, care să arate SOH (state of health), SOC (state of charge ) și rezistența internă înainte de a pune diagnoza pe mașină, in acest fel elimini bateria din ecuație.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Ai intrat pe forum cu postarea care se termina cu: Este cineva care se pricepe intradevar si poate sa imi dea un sfat fara a anula garantia masinii ???... și când ți s-a spus că pierzi garanția, te-ai ambiționat să descoperi niște "soluții", felicitări e mașina ta/banii tăi. În momentul în care pui link-uri către material purtător de copyright (hărți) asta intră la 4b din regulamentul invocat permanent. În momentul în care pui la dispoziție niște fișiere care pot cauza probleme îți asumi chestia asta și scrii Autorul nu-și asumă nicio responsabilitate pentru eventualele daune, asta sublinia mesajul meu anterior.      
    • t0rquemada de ce esti carcotas? Daca vrei sa ajuti pe cineva, atunci il ajuti, nu mai umblati cu prostii si cu bete in roate. Postati ceva util. Si nu am uitat nimic de spus, ce am avut de spus cred ca am explicat destul de bine. Daca nu vrei sa adaugi harti noi, sa stergi harti vechi, atunci nu te baga, ai putea sa faci si tu ceva util nu sa arunci cu noroi. Merg foarte bine si asta nu ca sa te conving pe tine, eu le folosesc cu succes, daca faci cum am scris nu ai ce sa gresesti,  de fapt nici nu ai cum sa gresesti.  Este script in linux pentru android, testat pe Medianavul meu, tu crezi ca eu riscam sa imi stric navigatia, pana sa nu citesc informatii de pe forumuri de prin toate tarile.  Pentru oameni carcotasi ca tine voi opri linkurile de download, si nici nu mai intru pe forumul asta, aici nu primesti ajutor, aici esti muscat de cur, drept multumire. Nu reusesc sa sterg contul, la securitate trebuia sa gasesc si buton pentru stergerea contului, va rog sa imi stergeti contul, nu mai doresc sa intru aici. Nu ma intereseaza comentariile carcotase, rautaciose si oamenii care nu stiu sa ofere ajutor, am vrut sa comunic, dar nu am cu cine, pana acum nu am fost ajutat cu nimic pe acest forum, am citit si am cautat singur. Am vrut sa ajut. Cine a apucat sa copie sa fie sanatos si sa se bucure ca are acces in folderele iGO.  Salutari si multa sanatate celor de treaba.
    • Ai copiat ceva de pe un forum italian care a copiat după niște francezi. Ceea ce ai uitat să precizezi e că îți asumi răspunderea pentru orice daună provocată ca urmare a folosiri fișierelor create de tine.
    • Salut. Am instalat pentru testarea iGO pe Medianav 1.0.13.3 (care il am eu), toate fisierele care se afla instalate pe un iGO full , se instaleaza perfect dar iGO de pe Medianav este limitat, deci nu vede folderele phenome, car, tmc este limitat doar pentru map.poi,speedcam,building, asa ca am facut script-uri pentru stergerea folderelor inutile. Daca aveti nevoie sa stergeti un folder inutil din iGO, instalat de cineva, imi spune-ti si va trimit un script care sterge fisierul respectiv. Am sa postez exact ce trebuie, pentru sters si instalat foldere. Link de descarcare: https://drive.google.com/file/d/1YDPXpqVGZ-qD9hLrm6GYwpJA6oc7cy1q/view?usp=drivesdk Functional 100%. Toate cele bune. Sa se stie. Am gasit un script pe un forum din Italia, eu l-am deschis si modificat calea pentru fiecare dosar din iGO.  Asa ca acum poti sterge tot ce vrei din structura iGO, fara a instala ceva in Medianav. Scriptul de stergere a licentei, nu il folositi decat daca ati populat folderul cu licente care nu functioneaza. Dupa ce ati sters licenta, butonul "De acord", ramane intunecat, iGO nu mai deschide, nu te speria, totul este normal. Pentru a scrie o licenta sau mai multe, folositi asta:  Link de download: https://drive.google.com/file/d/1Yhs7XAF285kS-x-BvQyWFoDPjbDANxZQ/view?usp=drivesdk Eu folosesc licenta mea. Deschide folderele "Licenta iGO > nng > license" si aici este o licenta pusa de mine ( renaultdealers_pack.lyc ), daca ai o licenta, atunci foloseste-o, ramane doar ( device.nng ), plus licenta ta. Scrie pe stick ce se afla in dosarul"Licenta iGO" si mergi la masina, in 12 - 15 secunde este gata. 100% functional.  
    • Salut! Dupa aproape 2 ani de la montarea  camerei DVR  proiectate special pentru Dacia Duster modelul nou si integrate în suportul oglinzii retrovizoare cu senzor ploaie/lumina - 8201713925 ma confrunt cu problema imposibilitatii  conectarii WiFi cu camera.  Astfel, indiferent de telefonul folosit, se conecteaza si se deconecteaza ciclic, la nesfarsit, iar mentinerea conexiunii dureaza in jur de 1-2 secunde (conectare/deconectare/lipsa semnal/conectare/deconectare/lipsa semnal/...). Mentionez ca:  - SD cardul este cel original  - BT este oprit  - am facut si "forget network" la reteaua wifi   - am resetat camera  - am intrerupt si reluat alimentarea DVR Camera inregistreaza in continuare la parametrii setati initial, insa nu mai pot face setup, iar descarcarea inregistrarilor se poate face doar citind cardul cu alt device. A mai avut cineva probleme similare?  Sper ca durata medie de utilizare sa nu fie de numai 2 ani (ca la unele telefoane)... Multumesc!
×
×
  • Creează nouă...