Sari la conținut

Postări Recomandate

Va salut 

La Dacia lodgy apare aceeasi problema in momentul in care masina ruleaza cu o turatie constanta intre 1800 2200 rpm indiferent de viteza (doar im mers)

Si ca si simptome masina nu mai trage corect dupa 95 km/h, nu funcționează limitarea de viteza si cruise control si nici asistentul de schimbare a treptelor de viteza.

Am fost la reprezentanta si mi-au gasit electrovalva mare de pompa de injectie ca nu functioneaza normal (bule de aer si / sau impuritati in sistemul de injectie) 
 Siemens VDO A2C59506225

Am inlocuit acea piesa si timp de 3 zile (apox 1000km) masina a functionat normal, apoi a revenit problema .

Aceeași reprezentanta mi-a gasit bule de aer in filtrul de motorina, l-am inlocuit cu carcasa si senzor de origine Renault, 164000797R
7701070650
si nici un service (nici chiar la reprezentanta) nu au putut sa il amorseze corect, ca sa dispara aerul din conducta transparenta,

Am tot cautat variante de amorsare si dupa logică,  aerul întotdeauna sta sus, am intors filtrul (carcasa) cu senzorul in sus, am pompat, am desfăcut senzorul si aerul a iesit in sfarsit de acolo.

A mai mers aprox 1000 de km si apoi iar a reaparut aceeasi problema. 

Apoi la peco am facut plinul pana a iesit motorina din rezervor pe masina si in bord mai trebuiau 2 linii,
An mers cativa kilometri apoi a refacut plinul si au mai intrat circa 12-13 litri.
Dupa 500 de km iarasi la peca, am desfăcut busonul si am auzit si simtit cum aerul a fost absorbit cu putere in rezervor din cauza vid-ului care era in rezervor.
Am mers fara buson si masina mergea la fel, doar ca acum arata rezervorul plin din prima.
Urmeaza o alta reprezentanta si apoi sa vedem ce se mai intampla.

Km se vad in bord acum are 125 de mii

Si anul de fabricatie este 2015 luna august.

Alimentarea cu combustibil bineinteles ca a fost facuta cu motorul oprit,

Si ca si informatie suplimentara, atunci cand conduc masina ca si cand e a dusmanului meu (sportiv,  demaraje, viteza mare fara sa stea masina in turatia specificata mai sus) masina nu are absolut nimic.

Screenshot_20200628-111655_Chrome.jpg

20200619_182400.jpg

20200322_143530.jpg

Editat de YBA
Completare informatii

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Toate bune și frumoase dar, nu ai precizat:

- an fabricație?

- km?

Injecția raportează că merge prost și se aprinde și ESP-ul. E foarte posibil să ai (și) EGR-ul parțial înfundat. Alimentarea cu motorină se face cu motor oprit.

Amorsarea se face punând contactul peste 10s de câteva ori, pentru filtru, pentru pompă e procedură specială în CLiP

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 43 minute, YBA a spus:

Va salut 

La Dacia lodgy apare aceeasi problema in momentul in care masina ruleaza cu o turatie constanta intre 1800 2200 rpm indiferent de viteza (doar im mers)

Si ca si simptome masina nu mai trage corect dupa 95 km/h, nu funcționează limitarea de viteza si cruise control si nici asistentul de schimbare a treptelor de viteza.

Am fost la reprezentanta si mi-au gasit electrovalva mare de pompa de injectie ca nu functioneaza normal (bule de aer si / sau impuritati in sistemul de injectie) 
 Siemens VDO A2C59506225

Am inlocuit acea piesa si timp de 3 zile (apox 1000km) masina a functionat normal, apoi a revenit problema .

Aceeași reprezentanta mi-a gasit bule de aer in filtrul de motorina, l-am inlocuit cu carcasa si senzor de origine Renault, 164000797R
7701070650
si nici un service (nici chiar la reprezentanta) nu au putut sa il amorseze corect, ca sa dispara aerul din conducta transparenta,

Am tot cautat variante de amorsare si dupa logică,  aerul întotdeauna sta sus, am intors filtrul (carcasa) cu senzorul in sus, am pompat, am desfăcut senzorul si aerul a iesit in sfarsit de acolo.

A mai mers aprox 1000 de km si apoi iar a reaparut aceeasi problema. 

Apoi la peco am facut plinul pana a iesit motorina din rezervor pe masina si in bord mai trebuiau 2 linii,
An mers cativa kilometri apoi a refacut plinul si au mai intrat circa 12-13 litri.
Dupa 500 de km iarasi la peca, am desfăcut busonul si am auzit si simtit cum aerul a fost absorbit cu putere in rezervor din cauza vid-ului care era in rezervor.
Am mers fara buson si masina mergea la fel, doar ca acum arata rezervorul plin din prima.
Urmeaza o alta reprezentanta si apoi sa vedem ce se mai intampla.

Km se vad in bord acum are 125 de mii

Si anul de fabricatie este 2015 luna august.

Alimentarea cu combustibil bineinteles ca a fost facuta cu motorul oprit,

Si ca si informatie suplimentara, atunci cand conduc masina ca si cand e a dusmanului meu (sportiv,  demaraje, viteza mare fara sa stea masina in turatia specificata mai sus) masina nu are absolut nimic.

Screenshot_20200628-111655_Chrome.jpg

20200619_182400.jpg

20200322_143530.jpg

Salut! Eu nu mai am Dusterul, dar problema este de la pompa de injectie. Am schimbat si eu toate valvele alea si tot asa facea. Cineva de pe forum a avut aceeasi problema. Reprezentanta nu stia ce are si au intrat pe videocall cu Franta. Dupa lungi dezbateri de opinii, au gasit pompa de injectie cu probleme. Sunt rare aceste probleme , dar sunt! Schimba pompa si ai rezolvat. 

Erorile de pe tester indica regulatorul de presiune dar nu e de la el.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, 

Revin pe marginea problemei la dusterul meu, an 2015, 110cp, similare cu cele raportate aici.

La reprezentanta, la franciza Motrio si la un service multimarca mi-au zis acelasi lucru: de vina sunt pompa respectiv regulator de presiune .

Am schimbat pe rand: regulator, pompa, rampa cu senzor, conducte tur-retur si mingiuta de amorsare, fara rezultat.

Dupa mai multe cautari pe forum, am decis sa schimb bateria/acumulatorul, problema este rezolvata, de mai bine de un an nu am mai avut problema raportata in post-ul meu.

Explicatia este: din cauza tensiunii necorespunzatoare de la baterie apare eroarea la injectie, care da si in esp si in tractiune si in martorii de presiune roti(cazul meu)etc. , mai ales la turatii joase si constante, dar nu numai.

Sper sa fie de folos si altor utilizatori.

Numai bine,

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bateria se pune pe tester, care să arate SOH (state of health), SOC (state of charge ) și rezistența internă înainte de a pune diagnoza pe mașină, in acest fel elimini bateria din ecuație.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Si eu am aceeasi problema.... Totusi apar destul de rar cei doi martori, dar apar uneori (dupa cum se vede si in poza). 

Pe langa asta, uneori dimineata cand pornesc la rece scade turatia de ralanti, iar cand ajunge undeva cam pe la aprox 600-700 rpm se aprinde martorul "dinti de fierastrau" galben, creste turatia la motor si se stinge martorul, dupa care iar scade turatia si tot asa de cateva ori, pana o accelerez eu putin.

De la reprezentanta chiar astazi mi-a spus ca e de la pompa de inalte.. Totusi as dori sa incerc si alta solutie pana sa ajung sa inlocuiesc pompa de injectie. 

Daca mai aveti ceva update-uri pe subiectul asta va rog sa-mi spuneti.

 

Multumesc.

IMG_20200721_165408.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

A si eu aceeasi problema. Inca nerezolvata. Problema apare la mine cand rulezi cu turatie constanta in viteza 5-6 (70-90 km/h). Mai demult am gasit o explicatie logica (pentru mine) pe un forum din UK. Nu sunt mecanic, deci nu ma exprim in calitate de "expert". Omul zicea ca a schimbat o gramada de piese pe masina (Duster ph 2 diesel 4x4 2015..cred), inclusiv pompa de injectie, insa problema a persistat. La o cautare amanuntita a gasit ca un inel de la senzorul abs era rupt (si ruginit). Acesta este un inel cu niste dinti pe el si se invarte odata cu roata, iar dupa documentatia mea am inteles ca functioneaza in felul urmator. In proximitatea inelului dintat este montat senzorul abs, care este defapt o bobina magnetica. La trecerea fiecarui dinte, se schimba intensitatea magnetica care ulterior se transforma cumva (nu am inteles exact cum) intr-un impul electric. Calculatorul masinii "numara" si interpreteaza aceste impulsuri, si in acest mod reiese numarul de rotatii al fiecarei roti. Acuma, ruland cu o viteza constanta, ar trebuii sa dea aceleasi impulsuri pe fiecare roata. insa, in locul ruperii inelului, distanta intre 2 dinti sa marit, iar acest impuls "fals" regulat, da peste cap calculatorul careia nu ii mai iese exact viteza de rotatie pe roata respectiva. De aici eroarea cu 2 doi martori. Teoretic se remedieaza prin schimbarea inelelor de senzor abs. Am inteles ca la reprezentatnta acesta vine impreuna cu planetara, insa pe piata se gasesc inele separate. Toate acestea sunt doar o teorie la care eu am concluzionat. Nu stiu exact unde anume in planetara sa caut acel inel, sa vad daca intr-adevar este rupt sau nu. 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

NU CITA ultimul mesaj postat!

Salutare

La lodgy al meu am observat ca in momentul cand apare eroarea asta , telefonul care este la încărcat pornește încărcarea in exact acelasi moment cand se aprinde eroarea...

2015 - 1.5 dci -79kw- 128k km.

Editat de Mak
Quote inutil

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...