Sari la conținut

Postări Recomandate

Bun @t0rquemada nu de chenar am nevoie sa imi dau seama daca e bobina sau semnal pulsatoriu. Ai ales total gresit motivul, dar m-am edificat din imaginile prezentate. Intradevar e semnal puls. Important e ceea ce producatorul spune ca reprezinta in manual si care sunt masurile ce trebuie luate.

Acum 7 ore, t0rquemada a spus:

Ai diesel la semnătură, deci căldură și vibrații = cablaj casant în câțiva ani, să vezi ce plăcere să înlocuiești cablajul pe banii tăi și să ai fix aceeași problemă, senzor ok, cablaj ok, via diagnoză uneori ok alteori ko și ajungi la schimbat /reparat calculator injecție (pentru că diesel).

Se pare ca esti "benzinist" din afirmatia de mai sus. Eu cred ca e o inventie de a ta (cum faci de obicei si de asta nu imi place) pentru a sustine un punct de vedere fara sustinere si iti pot spune si de ce. Loganul avut inainte de Duster e tot diesel si are in bord 400000Km in 12 ani si din experienta avuta nu sa casat/parjit nici un cablu, si tot functioneaza. Am mai avut o masina tot diesel de 9 ani vechime si nici o problema pe cablaje, actual am inca o masina diesel veche acum de 9 ani si fara nici o problema. Deci ..... praf in ochi aici.

Legat de folosirea unui osciloscop il poti utiliza in N moduri cum iti place sau pentru a impresiona pe cineva, dar nu si pentru ce a fost conceput. Exemplele tale de folosire a acestuia sunt total puerile si se vede ca nu ai capacitatea de a intelege utilitatea unui instrument. Am dat mai sus ce si cum se face diagnoza. Cine stie intelege, cine nu vrea nu se poate face multe. 

Din cate am invatat eu osciloscopul, isi dovedeste utilitatea nu pentru a verifica cabluri, ci pentru a masura periodicitatea, amplitudinea, sincronizarea semnalelor. Daca vreau sa fac un tunning fin, da am neaparata nevoie de el, dar altfel e doar joaca de a impresiona pe altii.

Tu ai cunostinte destule se pare pe auto, dar nu dai dovada de multa inteligenta cu astfel exemple pentru a sustine un caz. Eu am inceput a ma documenta de masina asta mai bine la ambitie, destul de curand, nu e profesia mea si nici a ta nu cred, dar ai avantaj ca timp.

Bun, eu pun punct aici discutiei aceasta. Ce am avut de inteles sa inteles. Nu are sens sa mai poluam topicul cu opinii contradictorii.

 

 

Editat de Neek

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, am rugamintea sa ma jutati si pe mine cu rezolvarea cu cei doi martori ESP+alte defectiuni: aceeasi problema, la viteza constanta se aprind, intra in protectie si "la revedere".

Se sting la urmatoarea oprire/pornire. Am fost la Dacoserv, mi-au spus ca trebuie sa shcimb regulatorul de presiune de pe pompa de inalta(cu tot cu pompa, Dacia nu schimba doar regulatorul). Am luat regulatorul de pe Duster functional, am schimbat, aceeasi problema.

Este exasperant, sa mergi, sa platesti, sa inlocuiesi piesa  si apoi sa ai aceeasi problema.

Multumesc anticipat.

Doru, Duster ph2 1.5DCI 110cp an2014

Editat de dorunicola

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut colegi!Am un Duster 4x4 din 2011 1.5 dci 110 cai.Marti cand veneam dinspre Pitesti pe autostrada,mers la 130-140 a inceput masina sa vibreze,sa piarda putere si s-a aprins in bord acel martor de "oscilocop",bujia incandescenta,check engine,ESP.Am oprit,am consultat manualul si ma trimite la reprezentanta.Dupa vreo 10 min am plecat si mi s-a aprins doar check engine si ESP care treptat s-au stins si masina a mers normal.Ce parere aveti,vreo defectiune sau contact imperfect ceva?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O diagnoza mai intai si apoi decizi ce faci!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca ii faci testul CLIP, va spune cind si de la ce piesa a aparut eroarea. 

Analizezi piesa implicata. Rezultatul poate fi o eroare involuntara din cauza de bilbiieli al unui calculator sau piesa ( sursa ) defecta..

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Răspunsul meu vine târziu poate pentru tine dar doresc sa îl las in forum pentru eventualele viitoare probleme ale altora.  La mine după un off-road mititel s-au aprins cei doi martori. Am fost la service și din diagnostic a reieșit că sunt probleme cu " senzorul  presiune rampa etc". Răspunsul : trebuie înlocuit(circa 400 lei). Citind pe internet cineva a spus că poate fi mufa de la senzor, ceea ce am încercat și eu acasa. Surpriza este că mașina funcționează acum perfect doar mișcând mufa. 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Nu-i tarziu,incep sa ma obisnuiesc cu problemele de genul.Azi dimineata mi s-a aprins ABS si ESP...am ignorat si dupa ce am oprit sa alimentez si am plecat mai departe...surpriza totul stins frumos la loc.Masina e destul de veche si sunt sigur ca are contacte imperfecte,asa ca nu-mi bat capul.Oricum orice sfat e binevenit.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Va salut, revin cu completări pe baza ultimului meu post:am schimbat pompa de înaltă , aceeași eroare, aceeași probmela . Mâine o sa schimb și pompa de alimentare . Dacă aveți alte propuneri, va rog sa ma ajutați . Mulțumesc 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...