Sari la conținut

'18 Duster 1,5 dCI 4X4 Prestige


Postări Recomandate

@Gil26 Postul meu citat de tine nu ți se aplică că nu tu ai problema, nu ai nici măcar Duster, nu ai avut ocazia să desfaci un Duster în zona aia sau măcar o interacțiune fizică (adică să o ai în fața ta și să pui mâna pe ea, nu poze) cu o centură scoasă de pe mașină (ca să vezi ce și cum) și totuși, în spiritul caracteristic, ai impresia că știi.

centurile au niște elemente pirotehnice acoperite sau nu de o garanție trecătoare e altceva, mecanismul de strângere/rulare nu are legătură cu garanția aia.

 

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 134
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Este vorba de al doilea meu Duster, de data aceasta un model 2018 4WD, motor tip K9K 1.5 dCI 110 cp, cutie de viteze M6, culoare Beige Dune, echipare Prestige la care am adaugat ca optionale BSW (aver

Pune mâna și citește legea DRL-ul e legal, deci nu trebuie să aprind nimic (DRL-ul se aprinde automat la pornirea motorului) Ai senzor de lumină și ploaie, cel de lumină asta face aprinde DRL pe

54545 km Pe 15 septembrie a fost schimbata pe garanție lampa marșarier; nu mai funcționa din cauză că ruginise soclul, așa că au preferat s-o schimbe cu totul. Consum mediu calculat la pompă

Posted Images

@t0rquemada eu in niciun post nu am scris asta, tu doresti sa demonstrezi ca stii, dar din pacate faci ipoteze gresite si aiurea, iar pe langa ce am citat ai mai facut si alta:

Acum 3 ore, t0rquemada a spus:

B: e condusă de unul ce face 100km pe zi (,în etape) și trage centura de 10 ori pe zi, uneori fără a fi curat pe mâini (mancat macichen, praf etc )

Ghici care mașină va avea probleme...

pentru ca @Stef13 (posesor de Duster HJD) are probleme cu centurile insa NU a scris de cate ori foloseste centurile si nici ca uneori fără a fi curat pe mâini (mancat macichen, praf etc ), deci iarasi :( aiurea.

Ba mai mult, colegul a scris destul de clar:

Acum 10 ore, Stef13 a spus:

Le-am folosit normal, nu le-am abuzat și mi se pare ciudat că ambele au aceeași problemă

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Gil26În stilul tău caracteristic - foileton :

Aștept să îi scrii colegului @Stef13 cum determini tu retragerea corectă a unei centuri ? Cu ce unitate de măsură?  La ce tempertură ambiantă ? La ce presiune atmosferică ?

fără "La mașina mea bla, bla, bla", concret ce să facă pentru a rezolva problema cu retragerea centurilor.

 

 

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@t0rquemada , pai tu esti cunoscatorul cu o vasta experienta, asteptam sa ii explici tu toate acestea concret :yes: in stilul tau caracteristic, plus de cate ori poate sa le foloseasca fara sa aibe probleme ("Ghici care mașină va avea probleme...") si fără a fi curat pe mâini, mancat macichen, praf etc. :D (valabil si pentru pasager).

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dat o soluție, aplicabilă, în condiții de siguranță, de către toți :

- te asiguri că sunt curate bretelele si ghidajele (apa cu putin detergent sau aparat cu aburi).

Dar tu @Gil26 în stilul caracteristic foileton, te eschivezi de 4 posturi, mai toate editate, semn că nu ai toate datele la prima mână și înformația mai trebuie răstălmăcită.

Încă o dată mai scriu :

Aștept să îi scrii colegului @Stef13 cum determini tu retragerea corectă a unei centuri ? Cu ce unitate de măsură?  La ce tempertură ambiantă ? La ce presiune atmosferică ?

fără "La mașina mea bla, bla, bla", concret ce să facă pentru a rezolva problema cu retragerea centurilor.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am editat pentru ca am corectat doua greseli gramaticale, atata tot (restul sunt din nou presupunerile tale).

Iar daca "solutia" este aplicabila de catre toti care au probleme cu centurile de siguranta atunci "problem solved, case closed" si te las pe tine sa ii explici colegului (dar nu numai) temperatura ambianta, presiunea atmosferica :D si restul (pentru ca deja ai luat-o pe "aratura" cu toate astea). Punct.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din cauza cârpei de proastă calitate, centurile se scămoșează în zona mecanismului de rulare/derulare unde apar frecări, ca atare le crește volumul și nu mai încap în cutie. Va fi tot mai  tot mai rău și, la un moment dat, ajungi să nu le mai poți rula deloc și să le pui în cui, ca la vechile dacii

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...