Sari la conținut

Postări Recomandate

On 05/11/2018 at 13:13, cbogdy said:

Daca ai versiunea de echipare prestige, ecran computer alb pe fond negru, nu cel albastru, imediat dupa pornirea motorului daca apesi sageata in jos de pe partea dreapta a volanului iti arata mesajul de la addblue, dar grija mare, trebuie apasata imediat dupa pornirea motorului. Daca intarzii cateva secunde nu mai apare.

Si mai era o metoda de verificare prin punerea contactului, dar nu o mai retin. Oricum scrie in carte.

Ms de pont!

Am incercat si e totul OK. Diferenta la mine este ca masina este echipare COMFORT dar am ecranul computerului de bord alb pe fond negru, cred ca datorita faptului ca am comandat navigatia ca optional.

O singura diferenta - mesajul este afisat dupa ce pun contactul si se initializeaza ceasurile de bord, inainte de pornirea motorului.

Editat de likety
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

Pe la pagina 100 s-a mai discutat despre anvelope all season,anyway, dusterul meu a fost achizitionat la sf lui martie, versiunea confort cu jante de 16 cu anvelope Continental Conti Crosscontact LX 2, oare din poza de mai jos, sa fie all season ? nu am fulg pe ele dar apare un M.SScreenshot_2018-11-12-20-05-40-1.thumb.jpg.1123bd7fc821da3bca3ced2fb9a57610.jpg

Editat de Eusebiu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dpdv legal anvelopa trebuie sa aiba inscriptia M+S sau M.S sau M&S. Atat. Termenul allseason e doar comercial. Fulgul si piscul stilizat sunt optionale in Europa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
5 hours ago, Eusebiu said:

Pe la pagina 100 s-a mai discutat despre anvelope all season,anyway, dusterul meu a fost achizitionat la sf lui martie, versiunea confort cu jante de 16 cu anvelope Continental Conti Crosscontact LX 2, oare din poza de mai jos, sa fie all season ? nu am fulg pe ele dar apare un M.SScreenshot_2018-11-12-20-05-40-1.thumb.jpg.1123bd7fc821da3bca3ced2fb9a57610.jpg

Da, sunt pentru toate anotimpurile.

 

4 hours ago, Stef13 said:

Dpdv legal anvelopa trebuie sa aiba inscriptia M+S sau M.S sau M&S. Atat. Termenul allseason e doar comercial. Fulgul si piscul stilizat sunt optionale in Europa.

Dpdv legal anvelopa trebuie sa aiba inscriptia M+S sau M.S sau M&S. - Corect, cu mentiunea ca se accepta si fara aceasta inscriptie dar cu fulgul de nea. Un exemplu este anvelopa Motrio.

Termenul allseason e doar comercial. - Corect, este un"americanism" sau "englezism". In in limba romana spunem: pentru toate anotimpurile.

Fulgul si piscul stilizat sunt optionale in Europa. -  Daca intr-adevar sunt optionale atunci cum deosebesti o anvelopa pentru toate anotimpurile de una pentru iarna sau de una pentru conditi extreme (de iarna)?

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 26.10.2018 la 21:53, AdiR a spus:

M+S (M&S sau M-S / Mud and Snow): acest marcaj indica faptul ca anvelopa este omologata pentru o utilizare performanta pe noroi si zapada. Vei vedea aceste initiale pe anvelopele de iarna si pe cele all season.

Simbolul constituit din trei varfuri muntoase si un fulg de zapada (3pMSF) aplicat pe anvelopele M+S (Mud & Snow) desemneaza anvelope concepute pentru conditii dificile de zapada.

Ghid anvelope

S a mai discutat problema cu inscripțiile de pe anvelope, trebuie doar sa faceți un efort minim de a da un search pe forum sau mai simplu pe google. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

"Se stie" ori "s-a mai discutat" nu are nicio valoare. Eu vorbesc despre legi si standarde (europene vs americane) iar tu vii cu citate din forumuri si din magazine auto.

Acum 6 ore, abc a spus:

Fulgul si piscul stilizat sunt optionale in Europa. -  Daca intr-adevar sunt optionale atunci cum deosebesti o anvelopa pentru toate anotimpurile de una pentru iarna sau de una pentru conditi extreme (de iarna)?

Daca citeai si citai in ansamblu poate se mai intelegea ceva. Nu sustin ca toate anvelopele de iarna sunt la fel. Doar ca directiva CEE 92/23/1992 nu face o astfel de clasificare (pentru iarna, pentru oleaca mai multa iarna, pentru si mai iarna) iar in standardele europene nu apar fulgul si piscul stilizat, care sunt inscriptionari impuse de standardele americane si care sunt adoptate facultativ de producatori si in Europa, tocmai pentru a deosebi o categorie de anvelope mai performante.

  • Like 3
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua ! As dori sa ii fac o surpriza sotului meu ,,,dar as vrea sa fie si una placuta pe deplin

El este fan duster, 4*4, dar vrea cu GPL. As dori sa comand varianta Prestige. Sincer am citit ca sa aiba GPL trebuie sa fie motor nu stiu cum ,,,,, Am citit pareri pro si contra Am citit despre optionale si ce mai tine de masina Nu am nici permis ,,,deci sunt in ceata total si definitiv.

Stilul lui de a conduce este mai sportiv, deci ceva care sa il ajute si in acest sens 

Va rog un ajutor ca sunt cu timpul la limita 

Multumesc , Cu drag

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu vei gasi cu GPL din fabrica iar sa montezi ulterior o faci pe barba ta cum se spune.De la reprezentanta vei primi raspuns ca pierzi garantia daca montezi in perioada de garantie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
    • nu am nici o modificare, totul e cum a venit din fabrică
    • Salut @RobertR, merci de raspuns. Suspensia e standard? Ai inaltare sau ceva mai rigid?
×
×
  • Creează nouă...