Sari la conținut

Postări Recomandate

Iar s-a scumpit Duster-ul, probabil din motive economice (cresterea preturilor, inclusiv la utilitati, inflatie, etc - desi vorbim de preturi in euro) sau poate pentru ca se vinde bine, exista cerere, asa ca... Din ce am vazut scumpirea este de 200 euro la Prestige si 150 euro la restul variantelor. Preturile la optionale raman neschimbate. Acum cateva zile se spunea ca Dacia urmeaza sa introduca noul medianav iar preturile la masini vor ramane neschimbate. Probabil ca nu are legatura dar poate conteaza asa un pic, un pic de tot. Au pastrat (deocamdata) pretul la medianav-ul din lista de optionale de la nivelul de echipare comfort neschimbat (defapt nici nu cred ca au introdus noul medianav dar pentru cine face acum comanda si primeste masina in decembrie sau dupa 1 ianuarie este foarte posibil sa aiba noul medianav) si au marit preturile la toate nivelele de echipare, cu sau fara medianav. Au compensat cumva. Dar repet nu cred ca are medianav-ul mare influenta aici, sa zicem asa 1%,, insa totusi...este un fel de a face marketing. Si cand au lansat ultima versiune de Duster au spus ca preturi nu se modifica si intr-adevar nu s-au modificat dar au scos din oferta nivelul de echipare Duster (care cei drept nici nu se prea vindea), asa incat cel mai ieftin Duster a devenit cu vreo 1000 euro mai scump decat nivelul de baza de la versiunea anterioara. Dar atentie vorbim de nivele de echipare diferite. Una peste alta cine vrea sa cumpere cel mai ieftin Duster trebuie sa plateasca suficienti bani in plus. Dar avand in vedere ca aproape nimeni nu alege varianta de baza, oricare ar fi ea, nu prea s-a comentat acest lucru.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

@Mihaii Motoarele diesel care sunt în oferta acum, au rezervor de Adblue. 

Când am dat eu comanda pt duster, în ultimele zile din septembrie, mi-au zis cei de la reprezentanta ca urmează sa crească prețurile de la începutul lui octombrie. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Mihaii Cand s-a facut trecerea la adblue au crescut preturile numai la masinile diesel cu 150 euro. Acum este vorba de o alta marire de pret atat pentru diesel cat si pentru benzina.

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
11 hours ago, Mihaii said:

sigur nu este de la adblue la diesel?

presupun ca si 1.33 tce va avea un pret mai mare din cauza filtrului de particule

Asta e o informatie care mi-a scapat. Deci sa inteleg ca odata cu 1.3 TCe vor pune si filtru de particule pe turbo-benzinare? 
Sunt foarte curios cum se vor comporta aceste FAP/DPF-uri pe benzina. Pe diesele sunt deja la a treia generatie si nu mai sunt asa o sperietoare.

Logica tehnica imi spune ca ar trebui sa nu se colmateze asa de repede ca la diesel, ramane sa vedem practica.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Necesitatea unui filtru de particule depinde in primul de norma de poluare si in al doilea rand de tipul motorului. 

Motorul de 1.3 montat pe Mercedes Classa A si omologat pentru norma de poluare Euro 6d-temp are filtru de particule.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
17 minutes ago, abc said:

Necesitatea unui filtru de particule depinde in primul de norma de poluare si in al doilea rand de tipul motorului. 

Motorul de 1.3 montat pe Mercedes Classa A si omologat pentru norma de poluare Euro 6d-temp are filtru de particule.

Pai nu era logic ca norma de poluare impune un filtru de particule? Dacia nu mai produce masini sub norma Euro 6d-temp. 
Curiozitatea mea e legata de diferenta dintre cele doua tipuri de filtre, daca chiar sunt diferite, desi e posibil sa impartaseasca aceeasi tehnologie insa ma gandesc la turbo-benzinare vor avea viata mai lunga fata de diesel.

Editat de Kidu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...