Sari la conținut

Postări Recomandate

Motoarele termice (Otto si Diesel) polueaza in principal prin C02, NOx (NO SI NO2) si PM. 

- emisiile de dioxid de carbon sunt mai mici la Diesel decat la benzina dar totusi comparabile;

- emisiile de oxizi de azot (monoxid de azot si dioxid de azot) sunt de aproximativ 10 (zece!) ori mai mari la Diesel decat la benzina - aici este problema!;

- particulele sunt "mai mari si mai multe" la Diesel decat la benzina (o sa avem filtru de particule la benzinarele Euro VII!).

Prin introducerea normelor de poluare s-a urmarit si se urmareste in continuare reducerea treptata a  acestor factori poluanti.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

Emisiile de NOx sunt retinute la motoarele Euro VI (si nu numai) de catalizatorul de NOx si de valva EGR prin sistemul de recirculare al gazelor de evacuare.

Ca sunt unii ce anuleaza DPF-ul si EGR-ul, asta e alta discutie insa asa ceva e ilegal si in privinta asta se vor inaspri si mai mult lucrurile si la noi.

Editat de Kidu
  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Kidu Anterior am facut o descriere generala a factorilor de poluare la motoarele termice. Nu m-am referit la o anume norma de poluare. In prezent in Uniunea Europeana este valabila norma Euro 6c. Asa cum am scris motoarele Diesel produc de aproximativ 10 ori mai multe emisii de oxizi de azot decat motoarele Otto dar foarte important acest lucru este valabil pentru motoarele care nu au sisteme de reducere a emisiilor poluante, adica non-Euro. Cu introducerea normelor Euro situatia s-a imbunatatit foarte mult si continua sa se imbunatateasca gradual.

@MAK Asta este o alta problema care tine de mentalitatea fiecarei natiuni. In UE legislatia este identica (sau asemanatoare) in toate tarile membre dar modul in care se aplica difera foarte mult.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Abc, cu tot respectul dar eu iti spuneam niste chestiuni concrete si tu ma iei cu generalitati scoase din context.

Nu ma intereseaza cat de poluant e dieselul non-euro sau primele norme de poluare pentru ca niciunul dintre noi nu circula cu asa ceva. Comparam mere cu pere, discutia era legata de benzinare Euro VI si diesele Euro VI.

S-au stigmatizat si s-au hulit toate dieselurile la gramada fara sa se faca o diferenta intre ele, fara discernamant si eu exact asta vreau sa scot in evidenta.

Cine se sperie si de propria umbra si nu filtreaza putin informatiile va crede ca gata, si-a luat Duster nou diesel si maine poimaine nu va mai putea circula cu el.

RAR-ul nu are decat sa ii prinda si sa ii elimine pe cei ce trec ITP-ul pe naspa, pe cei ce elimina DPF-uri si EGR-uri, sa elimine toate cazanele.de pe strazi s.a.m.d.

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In circulatie (mai ales in Romania) se afla putine masini Diesel Euro 6, din acest motiv nu m-am referit strict la Euro 6. 

Intre benzinare Euro 6 si diesel Euro 6 nu este mare diferenta la poluare atat timp cat masina corespunde d.p.d.v. tehnic si motorul a ajuns la temperatura optima de functionare. Diferente majore sunt cand afara este ger (in special la cele cu adblue) si mai ales cand masina nu corespunde tehnic. Din pacate ultima situatie este foarte des intalnita (mai ales in Romania). 

Nu am nimic cu Diesel-urile, sunt convins ca se va putea circula fara probleme cu ele si peste 10 - 12 ani (cel putin cu Euro 6).

Sunt total de acord cu itp-ul dar aici e vorba si de mentalitate in plus ce faci cu diesel-urile vechi care si cand sunt ok polueaza mult.

Editat de abc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,

Cum va descurcați cu inmatriculare mașinilor achiziționate de curând?  Eu încă nu o pot inmatricula. Mai am 4 zile și expira numerele. Politia mă trimite la dealer , dealer-ul la politie, Dacia Pitești mă minte ca totul e ok, deși au trecut 2 săptămâni și eu nu pot inmatricula masina.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...