Sari la conținut

Postări Recomandate

Pai cred ca tocmai din acest motiv a fost inlocuit, nu facea fata pe toata gama de masini Renault/Dacia/Nissan. Eu zic ca la Duster clar nu era cea mai buna optiune pentru varianta 4x4.. eu in schimb vreau un 4x2 cu 1.3 Tce cu care o sa merg in jur de 10.000 km pe an.. eu zic ca e ok :)

Pe de alta parte si mie mi se pare un pic cam agresiv downsize-ingul asta din ultima vreme de la toate marcile.. oare de ce nu s-or fi oprit la o cilindreee de 1.5 l sau 1.6 l (turbo desigur) ... cat de mari sa fie taxele chiar si pe viitor la asemenea motoare...

Editat de andrei_s
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

Atunci când apare Medianav gen4 (cu Mirrorlink) vei avea și H5H(1,3TCe). H5F(1,2TCe) a fost înlocuit din alte motive., să zicem fiabilitate

Vezi unde vinde Dacia și ce taxe sunt acolo pe cilindree, apoi revi cu impresii

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Initial am zis ca in veci n-o sa mai imi iau Diesel insa turbo-benzinarele au toate probleme, indiferent de marca, toate consuma nepermis de mult ulei. La unii producatori s-au mai diminuat din "bolile copilariei" insa suntem departe de a spune ca problemele sunt rezolvate la tipul asta de motor si eu unul nu vreau sa fiu cobaiul nimanui, de asta am optat pentru un Diesel consacrat, fiabil la care s-a rezolvat ceea ce era de rezolvat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@MAK, varianta oficiala pentru care a fost inlocuit 1.2 tce cu 1.3 tce este aceea ca primul nu era compatibil cu transmisia EDC. Ia-o de buna, n-ai de-ales :)

E adevarat ca, in timp ce 1.2 tce H5Ft e proiectat 100% in Franta, 1.3 tce H5Ht este primul motor produs de alianta Renault-Nissan cu Mitsubishi si Daimler (Stuttgart, Germania).

Ca o mica divagare, mai mult pentru cei cu indoieli, 1.3 tce vine in doua variante: varianta francezo-nipona H5Ht (produsa de Renault la Valladolid, Spania si Nissan la Sunderland, Marea Britanie) si varianta germana, M282 (pentru Mercedes clasa A, produsa de Daimler la Kölleda, Germania) . Cea din urma se diferentiaza de prima printr-o cursa cu 0.2 mm mai mare a pistoanelor si o cilindree de 1332cc in loc de 1330cc. Avand in vedere faptul ca atatea nume s-au implicat si ca 1.3 tce dispune de tehnologia Bore Spray Coating, imprumutata de la Nissan GT-R, motorul are sanse mari sa devina o reusita.

 

Editat de Stef13
  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...