Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 999
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cine a testat 4×4  N.o sa m.ai vrea altceva! Pe mine personal m.a scos din multe probleme 4×4  si Nu voi renunta Niciodata la el! Va dau un exemplu recent in Austria a fost zapada f. Mare si sa v

Am preluat masina astazi in jurul orei 15 si am facut primii 100 de km si e super,  a scos un consum de 5'9 pe ruta craiova bals slatina dus intors.....mergand bara la bara in orasul bals. Multa

UPDATE: Ieri 04.10.2018 am fost sunat ca masina este pe drum inspre dealer si aseara am primit masina. Stresul acordat atat VC-ului cat si a Dealerului a a functionat ca picatura chinezeasca. Pot spun

Posted Images

Am primit urmatorul mail acum 5 minute de la un dealer din Pitest :"Buna ziua!

Din pacate tocmai am primit nota de retea ca motorul de 1.6 nu se mai gaseste pe Noul Duster, asa ca singurul motor pe benzina a ramas cel de 1.2 Tce 125 CP.
In mail gasiti atasat noua fisa de produs pentru Noul Duster.

Pentru mai multe informatii va stam la dispozitie.
 
Va multumesc !"   hmmm ciudata miscarea celor de la dacia

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Citat

DUSTER TRAILS DRIVE TEST - STAGE ONE 
(*Limba romana mai jos)

Our approach to words is far more spartan than the traditional automotive press. We simply say, that if you are driving a Skoda, Renault, VW, Duster Ph1, or if you love the Nature, going out with the family, love photography and if you enjoy a smart buy - then you have our FULL support/validation and recommendation to go and buy a Duster 2 Diesel, full options with 5 years warranty - right NOW. But if you are more of an offroader kind of guy, then we need to talk... as an upgraded Duster Ph2 might be your thing.

Duster 2 2018 (*vs Duster Ph2 2017 - *more details to come after Renault/Dacia figures out that the FB Community Groups, should also be able to get the cars for full proper testing outside the city).

Steering wheel handling - 80% Improvement
Car road handling - 25% improvement
Interior Soundproofing - 50% improvement
Engine Soundproofing - 60% Improvement
Suspension - 15% Improvement in Rigidity
Car Doors operation - 60% Improvement
Car Structure strength - 35%ish Improvement
Car design - 40% improvement with no upgrades
Diesel Engine Behavior - 10% Improvement
Seats Comfort - 10% Improvement

Interior space feeling - 30% Reduced
Functional Storage space - 40% Reduced (I said functional as you will not search between the legs of your fellow passenger under his seat).
Frontal visibility - 25% Reduced
Lateral visibility - 35% Reduced 
Dashboard buttons Ergonomics - 45% Reduced (not driver friendly, small, cramped, difficult to identify by muscle memory).
Offroad Rescue Hard-points - 50% limited operational angles
Under-body Aerodynamics - Zero Improvement
Ground clearance - 21cm real (*lowest point) thought frontal shield is 22.5cm, 23cm can be easly obtained with a few modifications to the central traversal small metal sheet bar. I suspect the R17 is 1cm higher.
Engine Mapping capability - Unknown
Lateral Video Cameras? - Yes you need them to counter the reduced lateral visibility.

RO - Duster 2 se comporta la nivelul Skoda, Renault, este extrem de bine antifonat si inchegat. Cu o caroserie mai rezistenta si un motor mai flexibil chiar daca in aceeasi cai putere pe hartie. Daca conduceti Skoda sau Renault si doriti sa va indreptati spre smart-buy, atunci recomandam cu incredere Duster 2. Daca insa faceti offroad, atunci va recomandam un Duster 2 faza 2 cu upgradeuri in valoare de 2000 euro si sunteti extrem de aproape de Duster 2 chiar si depasindu-l, ramanand in urma doar la design si putin antifonare si rigiditatea caroseriei.

Hope it helps,
DT

 

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Legat de disparitia motorului de 1.6 l aspirat, chiar si pe configuratorul dacia.ro, cum spunea un coleg, acest motor a disparut. Asta a facut ca pana si varianta de baza - Essential - sa primeasca motor turbo si, implicit, sa-i creasca pretul. Ceea ce mi se pare strange este ca acum, pe site, primele doua versiuni - Essential si Comfort - sa aiba acelasi pret de plecare : 14.550 EUR. Parca logic ar fi ca prima versiune sa fie cea mai ieftina, ca de asta nu are o serie de echipamente.

Cam multe balbe din partea Dacia pentru un model asteptat foarte mult si care constituie mare parte din vanzari, atat in tara cat si in afara, implicit o mare parte din productie.

Editat de vladionut
  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...