Sari la conținut

Duster 1.2 tce vs 1.5 dci pentru stilul Meu


Postări Recomandate

Eu as merge  pe benzinar..taxe mai mici impozit mai mic...iarna benzina.nu o sa.faca niciodata probleme..pretul probabil este mai mic... de ce turbo si nu 1.6 aspirat care este mai ieftin si care nu are moarte(distributie pe.lant) 

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 16
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Eu am dci...dar tie iti recomand tce-ul. Daca sustii ca singurul aspect care iti este inca neclar e fiabilitatea,  pe timpul celor  "10 drumuri pe zi 3-5 km per drum cca 20-25 minute drumul" dci-

Eu as merge  pe benzinar..taxe mai mici impozit mai mic...iarna benzina.nu o sa.faca niciodata probleme..pretul probabil este mai mic... de ce turbo si nu 1.6 aspirat care este mai ieftin si care nu a

Zic si eu...    

Eu fac la fel ca tine 12 13k pe an si nu renta deloc dieselul...costa cu vreo 1950 de euro in plus daca nu ma insel iar ca sa fac economie.de.carburant sa scot banii aia cati km trebuia sa fac??+ ca la.diesel reviziile sunt mai scumpe!Este strict parerea mea

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Va astept in continuare parerile mai ales daca este cineva care isi utilizeaza dusterul diesel in acelasi regim. In varianta turbo pe configurator diferenta de pret nu era deloc mare , pana in 500 fata de diesel. Intradevar dieselul bate la consum turbo in orice regim. Dar in felul in care conduc eu, reprize mici urbane, pana in  25 de minute de mers , si rar ies in extraurban cred ca as omora dpf sau injectoarele. Daca aveti cunostinte de DCI in regim de taxi de exemplu care sa fi sau sa nu fi avut probleme cu aceste componente, va rog sa specificati. Fiind asta ca o necunoscuta , eu as alege turbo . Zgomotul nu m-ar deranja . Momentan conduc un benzinar batranel de 22 de ani , care desi s-a pastrat bine, totusi e galagios comparat cu duster indiferent de motorizare. Ideea e ca pun fiabilitatea ( preconizata vezi injectoare si DPF ) in fata confortului. Am citit forumuri pana sa postez eu si, din ele nu am tras inca o concluzie pe subiect: drumuri scurte ca distanta si timp omoara sau nu DPF.? Celelalte informatii despre consum galagie cuplu samd le-am inteles .Asa ca practic am redus necunoscuta la fiabilitatea dpf( si nu, nu vreau sa il sparg cand se duce )

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

diesel-ul este mult mai eficient decat benzina, cuplu mai bun, in cazul meu trag si o rulota dupa mine, urca cu turatii mici e destul de fasnetz pe autostrada, consum mic. Ca si singur dezavantaj il vad in perioada rece cand se incalzeste in interior mai greu decat benzinarul, in rest, chiar ador diesel-ul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dci...dar tie iti recomand tce-ul.

Daca sustii ca singurul aspect care iti este inca neclar e fiabilitatea,  pe timpul celor  "10 drumuri pe zi 3-5 km per drum cca 20-25 minute drumul" dci-ul nu va ajunge sa functioneze in parametrii optimi. Tu mai mult stai cu motorul la relanti decat te deplasezi cu el turat. Nu mai mentionez de perioada temperaturilor scazute.

Ai spus ca vrei masina pe termen lung. Deja motoarele diesel incep sa nu mai fie privite cu ochi buni din cauza noxelor. Pe viitor te poti astepta la reglementari mai putin prietenoase din partea autoritatilor (taxe, restrictii de circulatii in anumite zone...).

Si un motiv personal...eu sunt un tip mai "verde" :mrgreen:

bafta

  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...