Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare la toata lumea,

Intrucat sunt nou aici ,nu stiu daca problema cu care  m am confruntat este bine expusa aici..

Am un duster dci 109 cp 4×4 din 2011 si de curand  coborand pe un drum asfaltat umed cu inclinatie nu prea mare am simtit cum sunt impins in afara curbei patinand cu rotile de spate ..

Am reusit sa scap cu bine din aceasta experienta dar am ramas un pic speriat intrucat nu este pentru prima data cand se intampla asta..       Iarna trecuta  urcand un drum cu zapada deasemenea am fost impins in afara curbei redresand o cu greu la traiectorie

Mentionez ca in ambele cazuri eram in modul AUTO  iar ESP-ASR nu cred ca am caci nu am nici un led la bord care sa semnalizeze asta

Deasemenea tot in modul AUTO mi se intampla ceva curios ...La mersul in traiectorie dreapta cand si cand nu pot mentine directia simtind ba ca se duce spre sensul opus ba spre partea cealalta 

Am schimbat cauciucuri bascule capete bara reglat directia si nimic. Cand si cand simteam asta 

Schimband in modul 2WD  nu mai simt asta la mersul in traiectorie dreapta  iar in curbe pe drum ud sau cu zapada  nu mi s a intamplat  pentru ca defiecare data  am ales sa folosesc modul AUTO

Are cineva vreo explicatie!                     Multumesc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ciudat ce descri acolo. Poate ai diferentialul spate cu probleme? Fa-i un schimb de ulei in prima faza. Busoane nu mai stiu daca sunt pe torx sau patrat, dar e o treaba de 20 min max.

ASR-ESP se aprinde doar cand actioneaza. Daca sistemul este prezent trebuie sa ai un buton de dezactivare langa cel de blocare a gemurilor (jos, langa selectorul 4x4).

Apropo, directia la 4x4 se regleaza si pe spate, sa nu fi dat peste un Dorel care sa fi reglat doar fata.

Editat de dragosb
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asa am banuit si eu....la 8 -10 masini care le am avut in decurs de 30 de ani de cand am permis nu am patit asta cu niciuna dar e prima 4× 4 ..o sa incerc sa schimb uleiul in grup caci la cutia de transfer mi l a schimbat odata cu schimbarea ambreiajului si a semeringului de de palier

Asr-esp nu am caci acolo unde zici tu nu am niciun buton sunt capace moarte..      Multam pentru raspuns!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Pe curbe, la aderenta scazuta, in AUTO, este normal ce ti se intampla. Daca pierzi aderenta pe fata, intra spatele, dandu-ti un impuls care te impinge drept, nu in directia in care ai indreptat volanul, tu neavand aderenta pe fata. Si nici nu ai ESP care sa compenseze. Incearca in 2WD sau in LOCK sa vezi daca face la fel.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Merci Florine, asta am facut de cand mi s a intamplat dar de atunci nu am mai brodit curbe pe drum umed asa ca nu mi s a mai intamplat, dar sper sa nu se mai intample caci a fost destul de neplacut si de periculos avand in vedere ca atunci cand am "dansat" pe sosea nu venea nimeni din fata si din spate...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...