Sari la conținut

Fum/Noxe sub capota la prima pornire de dimineata


Postări Recomandate

Salut,

Am observat ca la prima pornire de dimineata in general motorul emana cateva noxe care se vad iesind de sub capota, care daca am aeratoarele pornite le baga si in habitaclu. Toata chestia asta dureaza cateva secunde dupa ce motorul a pornit apoi nu mai am asemenea problema la urmatoarele porniri, daca evident motorul nu s-a racit in totalitate.

Voi ati patit la fel? E sau nu e ceva normal?

Mentionez ca in mers sau in stationat problema nu apare, ci doar la prima pornire din zi cand motorul e rece si probabil de la cum il invarte arderea este incompleta si ies acele noxe.

Astept si raspunsurile voastre.

Mersi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 22
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Completeaza-ti profilul cu tipul motorului, n-avem de unde sa ghicim ce ai sub capota. In alta ordine de idei, baga nasul sub capota si pune pe cineva sa porneasca motorul, macar sa identifici zona ge

Posted Images

Completeaza-ti profilul cu tipul motorului, n-avem de unde sa ghicim ce ai sub capota. In alta ordine de idei, baga nasul sub capota si pune pe cineva sa porneasca motorul, macar sa identifici zona generala din care apar noxele.

Editat de dragosb
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

:thumbsup:

Acum vezi de pe unde iese fum. De preferat desfa carcasa filtrului de aer si roteste-o in sus ca sa ai vedere si acces mai bun :)  

- scoti futunul 1

- Desfaci surubul 2 ca sa nu te impiedici in senzorul ala

- slabesti colierul 3

- tragi cu incredere de filtru, sta pe 4 picioare cu garnituri de cauciuc si il rotesti cat sa ramana totusi in tubul prins cu colierul 3, sa nu-ti asipire mizerie in motor.

Untitled-1.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
4 minutes ago, Caphonne said:

@dragosb egr infundat si ''da pe afara'' sau un simplu furtun slabit? @standdupp sa ne spui te rugam unde este problema.

Daca ar fi EGR infundat nu ar trebui sa scoata acel fum tot timpu?

La mine il scoate doar cand pornesc dimineata. In rest nu am treaba.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Greu de zis, mai ales din vorbe. Sunt 1000 de furtune si conducte... si toate inghesuite in mare parte in spatele motorului. EGR, turbo, evacuare.

@standdupp cu nivelul antigelului cum stai? Eu cand am curatat EGR-ul n-am prins bine un furtun si picura, iar din zona aia antigelul poate ajunge direct pe galeria de evacuare. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...