Sari la conținut

Dusterul meu


Postări Recomandate

Salutare  comunitate !

Am intrat in posesia unui duster second  in august  an fabricatie 2015 PH2 110cp diesel 4x4 , navigatie, ABS, ESP, functie ECO, oglinzi reglabile manual, 24000 KM, 10500 euro, adusa din Austria.

A trebuit sa investesc ceva in ea avea amortizorul si rulmentul spate stanga varza , placutele de frana erau aproape gata , am inlocuit si sabotii frana, va trebui sa inlocuiesc si bieletele antiruliu cam troncane la denivelari , cam atat am de spus deocamdata . Ma bucur ca am intrat si eu in aceasta comunitate.
 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

din cate am intele la ph2 nu se pot da km inapoi poate ma insel nu stiu 

Am verificat la reprezentanta la Renault si in baza lor de date apare o singura revizie in iulie 2017  pe la 23800 si ceva  si o interventie la tinichigerie in spate dreapta.

Editat de adytzu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Simplu: 24mii parcursi de un carnat inept care a facut scoala de soferi cu femeia de serviciu. Eu am discurile ca noi si placutele idem. Daca aduni astea cu posibilitatea sa fii fost parcursi in teren de ca*at in marea lor majoritate + mers tare/neadaptat.. you have your answer.

Editat de mugur
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Devalorizarea e mare in nici doi ani. 18300 euro 1.5 dci versiunea Ambiance cu navigatie, in Austria. 17300 euro la noi, 1.5 dci 4x4+navigatie insemnand obligatoriu Laureate (echiparea de top). Pret de rascumparare in reprezentanta Dacia la buyback, pentru 20.000 km parcursi si stare impecabila: minim 11000 euro. Deci ei o revand cu minim 12.000 euro, daca nu 13.. Tu ai luat-o cu 10.500 euro de pe piata libera. Nu-i ca ai facut o afacere. Diferenta fata de un second hand luat de la dealer inseamna oglinzi incalzite si cu reglaj electric, airbaguri laterale si niste chestii de design, gen manere in culoarea caroseriei sau jante mai smechere. Plus juma' de an garantie, care nu strica.

Dura primire ti-am mai facut :) Important e ca tu sa fii sanatos iar motorul sa nu fi avut de suferit. Cred ca austriacul a carat piatra din munti de s-a dus amortizorul si rulmentul.

Bine-ai venit si.. sper ca nu te-ai suparat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...