Sari la conținut

Scut / protejare clapeta EGR PH2 Diesel Euro 6


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 39
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Presimt ca, pe masura ce expira garantiile, o sa apara brusc o bucata de teava cinstita sudata in locul egr-ului ala

Îl găsiți pe EMAG 

@SANDU probabil ca abia mai recent au aparut colegi care sa observe acest risc. Sau poate nu au observat post-urile tale pana acuma. Eu zic ca ar fi grozav daca ai putea pune ceva poze cu scutul

Posted Images

Nu e chiar asa usor, rolul clapetei respective e sa creeze contrapresiune pentru ca egr-ul de joasa presiune (nu cel clasic) sa bage in admisie niste gaze nearse, iar cand nu o sa mai fie acolo foarte probabil sa ridice niste diag-uri si sa aprinda putin pomul de craciun (asta fara modificari soft).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni in 2016 v-am prezentat acest filtru  emisii oxid de de azot,numit NOx trap.Nimeni NU m.a bagat in seama,vorbesc de cei cu motoare diesel E6.M-am documenta ,am studiat,si mi-am facut scut de al.Durerea mare este ca la viteza de peste 80 km la ora suiera precum portbagajul.Am luat decizia de al folosi numai iarna,eu nu ma dau pe coclauri.Atentie micsoreaza garda la sol.,dar protejeaza filtru.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@SANDU probabil ca abia mai recent au aparut colegi care sa observe acest risc. Sau poate nu au observat post-urile tale pana acuma.

Eu zic ca ar fi grozav daca ai putea pune ceva poze cu scutul de AL facut de tine, probabil ar ajuta si pe altii sa se inspire, mai ales ca acest topic dedicat va fi mai usor de gasit pe viitor de catre cei interesati.

  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cu siguranta voi pune.Am cautat in postarile mele trecute(pe care nu le gasesc).Prinderea scutului se face de cele 2 traverse de sub podeaua masinii cu autofiletante.La partea dinspre cv scutul are o inclinatie catre podea de 15 grade si este prevazut cu ferestre de aerisire deoarece filtrul de azot se incalzeste odata cu teava de evacuare gaze la peste 100 de grade celsius.Va spun ca garda la sol va fii mai mica cu aprox.2cm, diferenta dintre filtru si scut.Nu se poate face nici o modificare la filtrul de azot,sa.l pozitionezi in sus spre podea ar fi ideal.Probabil ca intrun service specializat in elemente de evacuare,modificarea s.ar putea face.Cred in continuare ca francezul a facut in pozitia asta montajul ca filtrul sa fie cat de cat racit de curentul de aer de sub masina.Toate cele bune

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...
  • 1 month later...

Am stat cu masina in service aproape 2 luni asteptand ca sa aprobe asiguratorul CASCO  schimbarea cablajului si a clapetei . Pana la urma am reusit insa le-a luat o groaza de timp sa se inteleaga. Asa ca,  daca nu vreti sa stati 2 luni sau sa platiti vreo 3000 ron, o investitie de 600 ron merita facuta. Dureaza in jur de o ora montajul .

IMG_1237.jpg

IMG_1236.jpg

IMG_1235.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...