Sari la conținut

Bine v-am gasit!


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 29
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare, nou "intepat" de Duster, fan masini romanesti, am inceput cu un Aro 10.4, apoi Logan si acum un Duster negru 1.6 benzina. Am trecut de rodaj de curand, aprox 2000 km si sunt extrem

Una din padure

Posted Images

Niste intebari, poate ma ajutati sa inteleg :)

De ce are esp mod on/off? Sunt situatii in care e bine sa il dezactivezi?

Va "tiuie" servo? Ma refer atunci cand luati maxim de volan? Pe logan nu era asa 

Editat de Hertia
Greseli tipar
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Hertia:  ESP-ul la Dacia se cheama "Control dinamic traiectorie ESC cu un control subviraj şi sistem antipatinare" (extras din manual, sectiunile 2.32 si 2.36):

"Un senzor de pe volan permite să se cunoască traiectoria de conducere dorită de şofer. Alţi senzori repartizaţi în vehicul măsoară traiectoria sa reală. Sistemul compară voinţa şoferului cu traiectoria reală a vehiculului şi o corectează pe aceasta din urmă, dacă este necesar, acţionând asupra frânării anumitor roţi şi/sau asupra puterii motorului, în caz de declanşare a sistemului martorul luminos clipeşte pe tabloul de bord."

"În anumite situaţii (conducere pe sol foarte moale: zăpadă, noroi, nisip... sau conducerea cu lanţuri pe roţi), sistemul poate reduce puterea motorului pentru a limita patinarea. Dacă acest efect nu este dorit, este posibil să dezactivaţi funcţia prin apăsare pe contactorul "ESC". "

"În momentul unui rulaj pe sol mobil (nisip, noroi, zăpadă adâncă), este recomandat să dezactivaţi ESC-ul apăsând pe contactorul „ESC”. În acest caz, numai funcţia de frânare roată cu roată rămâne activă. Această funcţie va frâna roata sau roţile care patinează pentru a permite să transmită cuplu motor pe roţile care au cea mai mare aderenţă. Acest lucru este în special util în situaţie de trecere pe două roţi în diagonală. Toate funcţiile ESC-ului vor fi din nou active la peste 50 km/h aproximativ, (60 km/h în mod 4WD Lock), sau după repornirea motorului, sau apăsând din nou pe contactorul „ESC”."

 

La servodirectie asa se aude si la mine cand sunt rotile bracate la maxim, banuiesc ca e normal.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Clar si complet.  Multam!

 

@Hertia QUOTE sau MULTIQUOTE este folosit pentru a utiliza un citat dintr-un post sau pentru a cita mai multe posturi, este inutil să citezi ultimul post

Editat de dust3radmin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Inainte sa iesi in teren accidentat, fa un bine si citeste manualul ca sa stii ce functii activezi si ce dezactivezi in afara asfaltului, pe zapada, noroi, etc ;)

Servo-directia tiuie un pic pt ca ai o pompa servo electrica in loc de cea clasica antrenata de motor (loganele pe benzina aveau de-aia clasica). Sper sa ajute.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...