Sari la conținut

apa la pasager - scurgere condens AC infundata


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 23
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Neaparat verificata aeroterma si curatata temeinic. Praf + resturi frunze + umiditate (condens AC) = zeama propice pt bacterii => mucus si mocirla cu praf (care infunda usor scurgerea respectiva).

Ala e scut termic, mai bine il lasi asa. Sa nu crezi ca de acum va trebui sa desfunzi pe acolo in fiecare luna.  

La fel fac si eu: inainte de a ajunge la destinatie, opresc A/C de la buton, dau ventilatorul pe maxim (evident cu aer aspirat de afara, nu recirculare). PS. Daca circuli mult in oras e recomanda

Posted Images

Nu trebuie dat jos bordul. Cel mai probabil nu ai curatat suficient de bine (sau suficient de sus) pentru ce mizerie ti s-a adunat acolo. Exista o solutie sub forma de spuma intr-un tub cu tija lunga - asta se introduce in scurgerea ACului (pe sub masina) si se pulverizeaza. E vorba de bactericid si fungicid, ca sa nu se mai faca mazga de-aia organica, asta si spala eventualele impuritati. De asemenea trebuie verificat filtrul de habitaclu, suflat cu un compresor si aspirat bine in cutia aerotermei. Dupa astea pornita masina cu AC pe maxim, trebuie sa vezi cum se scurge condensul sub masina. In afara de astea n-are cu ce sa se infunde.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cand am desfundat ultima oara a curs o gramada de apa, apoi tot am facut probe si curgea sub masina. Acum poate o mai fi ceva mizerie pe acolo, o sa caut un tub in genul ala sa vad poate din a doua incercare nu se mai infunda.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Neaparat verificata aeroterma si curatata temeinic. Praf + resturi frunze + umiditate (condens AC) = zeama propice pt bacterii => mucus si mocirla cu praf (care infunda usor scurgerea respectiva). Ajuta si folosirea frecventa (la incepulul si mijlocul sezonului) a unui spray de dezinfectare a instalatiei AC. Pot sa pun ceva poze cu ce am folosit eu in trecut, poate or fi si altele mai bune... o sa incep un topic separat pt produse de igienizare instalatia de AC, pt ca nu am gasit nici unul la o cautare rapida. Update: am creat acest topic pentru curtatare / igienizare instalatie AC.

De asemenea, la toate masinile cu AC pe care le-am avut, inainte de a ajunge la destinatie cu cateva minute, obisnuiesc sa opresc ACul si sa dau ventilatia pe maxim, pentru ca sa se usuce pe-acolo condensul (pe cat posibil). Nu stiu daca sau cat ajuta si asta... insa de cand fac asta nu am avut probleme ca cele descrise de tine - se pare ca si alti colegi sunt de aceeasi parere :)

Editat de Killer82
adaugat link pentru topic de curatare instalatie AC
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La fel fac si eu: inainte de a ajunge la destinatie, opresc A/C de la buton, dau ventilatorul pe maxim (evident cu aer aspirat de afara, nu recirculare).

PS. Daca circuli mult in oras e recomandat sa schimbi filtrul de polen la 6 luni, nu astepta un an, nu e o avere.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Killer82 changed the title to apa la pasager - scurgere condens AC infundata
  • 5 years later...

Duster 2019 1.3 4x2 clima automata

Am și eu o problema cu scurgerea condensului de la AC. Am ajuns la conducta de scurgere și am constatat ca era infundata cu o "chestie" atașez poze. Întrebare: acea mizerie de forma rotunda /cilindrica face parte din conducta de scurgere? E vreo garnitura? Era fixata undeva? Acea mizerie era cam pe la jumătatea conductei. Am curățat tot și am montat la loc și sper sa nu mai găsesc apa / condens. Mulțumesc 

IMG_20230623_200027.jpg

IMG_20230623_195828.jpg

IMG_20230623_195731.jpg

IMG_20230623_195711.jpg

IMG_20230623_195108.jpg

IMG_20230623_194221.jpg

IMG_20230623_195735.jpg

IMG_20230623_195717.jpg

IMG_20230623_195706.jpg

IMG_20230623_195647.jpg

IMG_20230623_201209.jpg

IMG_20230623_202040.jpg

Editat de marcu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...