Sari la conținut

Scut aluminiu peste scut fabrica + coborare motor kit Mudster - rezolvare zgomote


Postări Recomandate

Dupa ce am inaltat dusterul +5cm cu kitul Mudster si H&R, a aparaut trepidatia despre care s-a mai scris din cauza planetarelor care si-au schimbat pozitia. Apoi a aparut rezolvarea prin coborarea motorului cu un kit tot de la Mudster. Doar ca odata cu coborarea motorului, piesa aceea de la cutie care trece prin scut (e decupat scutul original pentru asta, a inceput sa atinga. Pentru ca il aveam si pe cel de aluminiu montat peste cel original, m-am gandit sa renunt la aceasta din urma insa ramanea o zona destul de mare descoperita. Pe scurt, am rezolvat problema decupand o bucata din scutul original si prinzandu-l de cel de aluminiu prin suruburi. Astfel scutul original a coborat destul cat sa nu mai atinga in acea piesa a cutiei plus ca intre scuturi nu mai are cum sa se adune pamant si altele. Si am scapat de zgomotele suparatoare. Prima poza e cu ce a mai ramas din scutul original.

IMG_0521.JPG

IMG_0522.JPG

IMG_0525.JPG

IMG_0526.JPG

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hmm interesant. Si la mine s-a coborat motorul insa nu am sesizat zgomote suspecte (am 1.6 16v K4M insa am aceeasi piesa si acelasi decupaj). Voi verifica data viitoare cand am acces la groapa / elevator. Multumim de pont.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe una din pozele mele de mai sus se vede urma cum acea piese lovea scutul original. Zgomotul era ca atunci cand se duc flansele de la amortizoare, dupa modificare acesta a disparut. Se auzea doar pe denivelari si fara radio pornit.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 years later...

@MephystoEscobar  eu am schimbat doar amortizoarele cu unele negre de la Mudster, doar 3,5 cm inaltare, si am pastrat arcurile originale. Dar aveam o vibratie ciudata la turatii mici si atunci am pus si kit-ul de coborare motor de la ei. Mi l-au montat cei de la service-ul Dacia la care am mers pentru revizie si a durat vreo jumatate de ora.

Cred ca se poate pune la orice service mai rasarit, e nevoie doar de cheie potrivita (de preferinta cu dinamometru, ca sa le stranga la cuplul corect) si un pic de efort. Sunt, de fapt, niste suruburi mai lungi si niste distantiere, care se monteza in locul suruburilor originale.

Bineinteles, o sa-ti spuna ca monteaza pe raspunderea ta, ca nu e recomandat sa umbli la suportii motorului etc. Cel putin la service-ul Dacia asa mi-au explicat. Dar am vreo 10.000 km deja cu el si nu sunt probleme.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...