Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare, 

Dupa aproximativ 3 luni de asteptare, sunt un proaspat posesor al unui Dacia Duster Laureate 1.6, benzina, 4x2. Mai jos aveti si poze. 

Proaspat insemnand din ianuarie. Am facut aprox. 5000 km cu masinuta.

Deocamdata, trebuie sa ma declar putin cam nemultumit. Nu este deloc ceea ce ma asteptam de la o masina noua. 

Am tot vrut sa postez, dar am zis ca mai astept sa treaca putin timp, sa ma mai obisnuiesc cu masina, dar nu a fost asa.

Inca din primele zile ale utilizarii, am sesizat un usor zgomot la schimbatorul de viteze. Initial nu i-am dat prea mare atentie, fiind entuziasmat ca sunt in sfarsit in masina mult asteptata. Dar mergand din ce in ce mai mult, a devenit un troncanit, ba si mai mult, chiar a inceput sa si loveasca inapoi dupa ce schimb intr-o anumita viteza si ridic piciorul de pe ambreiaj. De voie de nevoie, am invatat sa nu mai tin mana pe schimbator, fiind foarte deranjanta aceasta bataie, recent incepand sa se auda cum loveste inapoi. Primele variante care mi-au trecut prin cap au fost ca nu a fost incheiat cum trebuie ceva, s-a uitat un surub, nu stiu. Dar suna a ieftinitura, pe scurt. Cei din reprezentanta mi-au spus ca e ceva normal, asa se aude, sa fac 5000 km si va disparea. Nu m-a incalzit cu nimic asta, si peste 2 saptamani am facut o programare la service-ul aceleiasi reprezentante. La fel mi s-a spus, totul e normal, ca e tehnologie noua si eu mai stiu ce. Ei bine, iata ca s-au facut aproape 5000 km si nu s-a imbunatatit absolut deloc, ba din contra. Am avut recent si o intalnire cu un prieten care a primit masina de serviciu un Logan MCV nou, luat in aceeasi luna cu Dusterul meu si nu are problema aceasta (incercat si verificat de mine). 

Alte lucruri care ma cam deranjeaza si care nu cred ca sunt normale:

-huruitul motorului in momentul utilizarii AC-ului (care parca nici nu raceste cum trebuie, si care are momente cand da cald cateva secunde, dupa care isi revine la rece)

-trepidatiile masinii (sau a volanului cel putin) cand stau pe loc si iau volan maxim (in momentul parcarii laterale cu spatele, spre exemplu)

-momentul de recul, ca sa zic asa, de la apasarea pedalei de acceleratie si accelerarea in sine, sau luarea piciorului de pe acceleratie si momentul decuplarii acesteia (parca are un delay de 1-2 secunde de la apasare pana la actionare si invers)

-uneori am impresia ca parca nu trage, dar nu am reusit sa asociez cu vreun motiv anume

-consumul mi se pare putin cam ridicat (media a fost si este in continuare de 9, cu sau fara ECO, si un condus destul de lejer)

 

Am vazut ca toata lumea se declara foarte multumita si incantata de masina, si eu am fost, si in continuare imi place sa cred ca sunt, dar toate cele mentionate mai sus imi cam taie elanul, incetisor dar sigur. Ma tot gandesc ca poate am avut ghinion si chiar am nimerit-o pe cea mai cea, pe sistemul "las ca-i buna pentru astia". De ceva timp incoace imi circula prin cap ideea de a da masina inapoi si a primi alta noua (nici nu stiu daca e posibil, masina este cumparata in leasing).    

Imi cer scuze pentru postarea lunga, si sper ca ma puteti ajuta cu cateva sfaturi. 

Va multumesc!

20226487_1833081973391227_156255415_o.jpg

20216594_1833082116724546_1112572127_o.jpg

20251304_1833082093391215_1709989564_o.jpg

20257592_1833081996724558_1733090206_o.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 33
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Eu am pus respectiva polita pe un raft in garaj si nu mai zdrangane.. Oricum, de cand cu geamurile negre pe spate, nu mai era utila la nimic.

Alte chestii ce le_am mai rezolvat simplu..zdranganitul numarului...am luat 2 bucar de cauciuc cu adeziv de la dedeman care se lipesc pe picioarele scaunelor din casa sa nu zgarii pe jos si le_am lipi

Te mai ajuta si iarna, cand pastreaza ceva "racoare" in portbagaj.  

Posted Images

36 minutes ago, SebaBRT said:

.....

Inca din primele zile ale utilizarii, am sesizat un usor zgomot la schimbatorul de viteze. Initial nu i-am dat prea mare atentie, fiind entuziasmat ca sunt in sfarsit in masina mult asteptata. Dar mergand din ce in ce mai mult, a devenit un troncanit, ba si mai mult, chiar a inceput sa si loveasca inapoi dupa ce schimb intr-o anumita viteza si ridic piciorul de pe ambreiaj. De voie de nevoie, am invatat sa nu mai tin mana pe schimbator, fiind foarte deranjanta aceasta bataie, recent incepand sa se auda cum loveste inapoi.

......

Alte lucruri care ma cam deranjeaza si care nu cred ca sunt normale:

-huruitul motorului in momentul utilizarii AC-ului (care parca nici nu raceste cum trebuie, si care are momente cand da cald cateva secunde, dupa care isi revine la rece)

-trepidatiile masinii (sau a volanului cel putin) cand stau pe loc si iau volan maxim (in momentul parcarii laterale cu spatele, spre exemplu)

-momentul de recul, ca sa zic asa, de la apasarea pedalei de acceleratie si accelerarea in sine, sau luarea piciorului de pe acceleratie si momentul decuplarii acesteia (parca are un delay de 1-2 secunde de la apasare pana la actionare si invers)

-uneori am impresia ca parca nu trage, dar nu am reusit sa asociez cu vreun motiv anume

-consumul mi se pare putin cam ridicat (media a fost si este in continuare de 9, cu sau fara ECO

Salutare.

Legat de problema cu zgomotele din schimbator as vrea sa intreb ce ai condus inainte si daca ai facut test drive cu alt Duster... si daca da - acolo nu ai simtit acelasi comportament?

Legat de celelalte puncte:

- la AC: posibil freon insuficient in instalatie (eroare de fabrica, au mai raportat si alti colegi ceva similar) fa sesizare la service tre sa se rezolve pe gatantie fara discutie, daca ai probleme suna la Vocea Clientului

- posibil comportament normal si sa fi tu invatat cu altceva - te vei obisnui... cand lasi pedala de acceleratie libera e chiar bine sa aiba acel delay, nu cade asa de tare in turatii la schimbari de trepte... este ai un mic delay la apasare (drive-by-wire, este un motoras pas cu pas care comanda clapeta de aer, nu mai e pe cablu ca la carburatoare)

- motoarele pe benzina aspirate trebuie turate in draci daca vrei sa simti ca trage... se va mai si lasa peste cateva zeci de mii de km. La vechiul K4M euro 5 am observat ca benzina de Lukoil il face totusi cam lenes. Insa dupa 35.000 km trage mai fain cu benzina std.95 de la Petrom. Atentie... ECU invata stilul de mers al soferului. Daca ai mers la consum s-a invatat lenesa masina. Nu glumesc. Vezi cum face dupa ce o scoti la un drum de 100km unde ii dai talpa grea. Garantat in drum spre casa o sa zici ca ai alta masina. De asememea... AC conteaza mult. Mai ales daca ai freon putin (vezi mai sus). Despre ECO sa nu vorbim, e mai rau ca un Matiz.

- consumul e perfect normal. Eu am 9.5 media generala pe bord, utilizare in tot felul de situatii. Se poate si mai rau :) ECO e fara rost, uita de el (adica NU il folosi).

Succes in a te acomoda in continuare cu masina!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
9 minutes ago, Killer82 said:

Legat de problema cu zgomotele din schimbator as vrea sa intreb ce ai condus inainte si daca ai facut test drive cu alt Duster... si daca da - acolo nu ai simtit acelasi comportament?

Am condus Dacia Logan si Opel Corsa si nu am simtit nimic asemanator. Test drive am facut cu un Duster 4x4 diesel.

Multumesc pentru raspunsuri, saptamana viitoare sunt programat la service si o sa le spun si de freon si de celalalte chestii. ;-)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca tii mana pe schimbator si schimbatorul in tensiune putin se mai aude acel zgomot! Eu aveam o vibratie la schimbator (ca un scartait ) la 1800._2000 de ture...am fost la service si pb era de la timonerie...schimbat pe farantie si merge perfect. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, din pacate nu prea gasesti motorizarea asta la drive test.

Si eu am fix aceeasi motorizare si e drept - daca tii mana pe schimbatorul de viteze in mers simti cum se misca functie de cum accelerezi sau decelerezi. Dar daca nu tii mana pe schimbator, in mers nuse simte, nu e deranjant. Ceea ce mie nu-mi place este zgomotul pe care il face (mai ales) cand schimbi in treapta 1 si 2. Pe langa zgomotul facut (clonc-clonc), intrarea nu e lina, pare ca agata. Mi se pare ca mai rau este cand e motorul rece, cand inca nu ai schimbat vitezele de mai multe ori. Eu am 9000 km si nu pot spune ca senzatia asta s-a ameliorat. Ceea ce descrii tu se pare ca este ceva mai rau.

Cat despre consum as zice ca este decent. Eu in Bucuresti am un consum de 10-10.5% vara. Iarna, cat se poate (spre 14%). La drum lung am mers si cu 6.5% (fara autostrazi). Iar de tras, motorul trage de pe la 2500 rotatii. Cel putin eu asa l-am simtit.

In reste nu e masina rea. Incapatoare, dimensiuni de compacta, relativ usor de parcat. Eu nu am avut pana acum probleme din punctul asta de vedere.

Sper sa nu fi avut tu nenoroc cu una cu niste erori de fabricatie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
23 hours ago, SebaBRT said:

-trepidatiile masinii (sau a volanului cel putin) cand stau pe loc si iau volan maxim (in momentul parcarii laterale cu spatele, spre exemplu)

Poate fi si de la o presiune prea mare in pneuri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Foarye bine punctat....am.verificat si eu presiunea in pneuri 2.8 de cand am pus 2.1 masina este foarte confortabila!!Iar alta chestie ce am patit eu...dupa ce mi_a fost schimbata timoneria pe.garantie primele.trepte nu mai agata si schimba foarte foarte bine!!!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...