Sari la conținut

Clasament Anvelope AT - Duster AT tire rankings


Postări Recomandate

Ultimul update (Septembrie 2017) al chartului cu clasamentul AT Duster. Repet, este un clasament dinamic care se schimba in timp, deasemenea nu exista real o pozitionare, fiecare anvelopa are punctele ei bune si cele proaste, alegeti in functie de punctele care le doriti pe categorie.

Modificari:

Continental ATR testat in offroad - se urmareste pierderea aderentei si diferente de pierdere a aderentei intre cele 2 anvelope in acelasi loc. (*link below - avand in vedere ca noi mentionam forumul des, nu ma deranjaza sa postez un link direct ca sa nu mai adag eu aici 58 de filme si poze).

www.facebook.com/media/set/?set=oa.834407353392669&type=1

Deasemenea am primit si confirmarile finale video din Coratia pt Yokohama G012 pe Duster.  

 

At Chart.png

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...
  • Răspunsuri 31
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nota: Daca linkul preimei postari nu se mai poate updata, atunci cautati ultima versiune de clasament pe paginile urmatoare. Salutare, Am decis ca sa trec clasamentul de anvelope AT si aici,

Nu luati de bune notele din tabel, sunt puse acolo de Cain, multe din burta, unele subiectiv si altele din auzite.  

Stii ca nu ia in considerare decat anumite review-uri.  

Posted Images

salutari!

Am Ko2 pe un pajero , sunt multumit de ele, dar nu am franat brusc nici macar o data (am ABS-ul decuplat de pe Pajero, for good, e moartea in padure de aceea conduc incet si foarte atent cu el). Nu cred ca o anvelopa marcata B la franare pe asfalt ud poate fi mai proasta ca o anvelopa marcata E. Sau poate?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Notele de mai sus sunt pe greutatea si marimile Duster. O anvelope difera mult in performanta in functie de marime si greutatea masinii. Cat despre marcajul B, este total fals pentru Duster cel putin. Am testat KO2urile pentru al le gasii limitiele suficient de mult incat sa iti spun ca nu isi merita banii decat pentru aspect iar in general nu exceleaza niciunde. Iti recomand sa incerci si niste Continental ATRuri data viitoare.

PS. KO2urile exceleaza la ce au fost gandite si proiectate pentru - mai exact viteza prin desert.

 

 

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa fie relevant clasamentul, trebuiau testate anvelopele pe acelasi traseu, in acelasi timp si in aceleasi conditii pentru a avea repetabilitate si relevanta. Restul e can-can si impresii subiective.

Deasemenea un profil ca cel intalnit pe continental ATR nu va performa niciodata mai bine in noroi sau pe iarba precum cel de la KO2, indiferent de parerile subiective in urma unor experiente in conditii diferite.

Editat de cristic1982
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu sunt de acord cu nota ultimei pozitii in conditiile in care am urcat cu ele pe gheata, daca testele au fost facute cu anvelope obosite cu km multi de pe masini second este normal, poate daca se testa anvelopa noua era altceva.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mda.. Nu vad pe nicaieri despre Insa Turbo (niste resapate cu profile pentru toate gusturile). Mai grele, uneori mai greu de echilibrat, zgomotoase dar cel putin alea pe care le am pe Duster (model Dakkar sau Sahara, nu mai tin minte) isi fac treaba foarte bine (descarca bine noroiul) sunt la dimensiunea stoc, deci am si roata de rezerva bagata in locasul ei, Constient fiind ca nu am acelasi comportament cu aceste anvelope la fel ca unele de strada, sunt mai prudent, franez din timp, incerc sa nu rup aderenta functie de starea drumului etc cand sunt pe asfalt. De ce le-am luat p-astea si nu stiu ce comedii cotate in fel si chip? Pentru faptul ca, pentru scopul (ocazional deocamdata) de a iesi de pe asfalt au fost cele mai accesibile ca pret la o calitate suficienta. (mi-am facut set de roti de iesit in off-road). Iar cine ma stie , stie ca ma bag cu Dusterul prin toate vagaunile daca mi se iveste ocazia in offroad. In rest circul cu roti de iana si roti de vara, deci allseason cu AT -uri la Duster nu prea ma intereseaza. Mai mult decat atat, am luat tot niste AT-uri de la  Insa Turbo (Ranger) M+S si pe Navara dupa ce-am descaltat-o de BF Goodrich dezamagit fiind de prestatia slaba in zona in care acesta masina trebuie sa faca treaba (munte, padure, drum forestier etc) si sunt de parere ca-si fac treaba la fel de bine pe drumurile forestiere cat si pe asfalt . Am forjat Navara cu aceste anvelope  pe zapada, sleauri inghetate (masina face offroad as daily business) asfalt uscat  / umed drumuri virajate (pasul Tihuta/Mestecanis) in regim sustinut de viteza si spre surpinderea mea, masina s-a comportat bine pe sosea (bena plina cu 600 kg, bena goala) cat si in off cu aceast echipare. Anvelopele sunt mai putin zgomotoase decat cele anterioare, au aderenta mai buna. Desigur veti spune unii dintre voi ca au alt profil fata de BF Goodrich dar asta mai putin contreaza. Pe mine pana in prezent m-au satisfacut (aceasta masina are 2,2 t si 190 CP).  

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...