Vasilev

Ce ulei folositi in Dusterul vostru

Postări Recomandate

am nevoie de ajutorul vostru intrucat cei de la Dacia m-au gasit cu revizia nefacuta(oficial),neoficial am facut-o la un service auto in care am mare incredere

rugamintea mea la voi este sa ma ajutati in privinta uleiului,am citit pe net cum ca norma trebuie sa fie ACEA 3,uleiul pus de mecanicul meu pe seria mea de caroserie este Motul(asta l-am cerut eu si nu apa chioara de Elf)  5w30 Specific 0720,asta este norma data de Renault,totusi cealalta norma Acea este C4

sfatuiti-ma daca pun sau nu uleiul potrivit

 orna ACEA C3 o gasesc la Motul dar nu e agreata de Renaul,e vorba de un ulei Motul Xclean 8800 parca pe bidon scrie ca e agreat de Mercedes si BMW,pe al meu scrie direct Renault dar ACEA este C4 si nu C3

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 Eu am bagat Dacia Oil Plus DPF Diesel 5W30....cat timp este full synthetic ma doare undeva cum se numeste uleiul si cine il fabrica.Chestia e ca acelas ulei ca si curelele de distributie,filtre,etc,il / le cumperi branduit / te cu sume mai mari de bani.Nu inteleg cu ce te afecteaza ce spun  papagalii aia de la dacia,papagali  care oricum bat campii!Pai tu ai PH1,deci ai iesit din garantie,in italia si-au bagat si isi baga toti ceva in dacia duster stock....toti cu au luat masina cum au inceput cu modificarile la ea sa o aduca la standarde europene!


 

Editat de TheVolverine
  • Îmi place 1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
12 hours ago, TheVolverine said:

Nu inteleg cu ce te afecteaza ce spun  papagalii aia de la dacia,papagali  care oricum bat campii!Pai tu ai PH1,deci ai iesit din garantie,in italia si-au bagat si isi baga toti ceva in dacia duster stock....toti cu au luat masina cum au inceput cu modificarile la ea sa o aduca la standarde europene!

Si care ar fi standardele astea europene pe care nu le respecta Dacia? :) Si daca tot sunt asa de papagali astia de la Dacia de ce te-ai luat dupa ei si pui Dacia Oil in ea? :):):) 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu nu m-am luat dupa ei,am scris foarte clar in postul de mai sus care e parerea mea referitoare la uleiuri si consumabile!La fel nu vad sa fi spus ca Dacia nu respecta vreun standard european,eu am spus o cu totul alta chestiune!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
16 hours ago, TheVolverine said:

Nu inteleg cu ce te afecteaza ce spun  papagalii aia de la dacia,papagali  care oricum bat campii!Pai tu ai PH1,deci ai iesit din garantie,in italia si-au bagat si isi baga toti ceva in dacia duster stock....toti cu au luat masina cum au inceput cu modificarile la ea sa o aduca la standarde europene!

Te mai citez o data :) Zi-ne si noua ce modificari ii tot fac italienii aia sa o aduca la standarde europene, si care sunt acele standarde. Macar sa nu murim prosti. :) 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad ce legatura are cu topicul asta,unde omul intreaba de ulei,garantie si despre ce i-au spus unii de la un servis dacia?Daca chiar te intereseaza ce modificari isi fac astia pe aici in garantie,cauta pe facebook in grupurile duster si dacia din it.Apropo la ce standarde se incadreaza (si amintesc doar cateva) inghetatul genunchilor pasagerului din dreapta,zgomote in bord la masina noua sub 10 mii km sau zgomotele produse de la 80km /h in sus?Probabi ca  la standarde romanesti! ;)

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

  • Conținut similar

    • De Cain
      *Folosirea aditivilor de ulei nu este o joaca si este mai mult nerecomandata decat recomandata!
       
      Salutare,
       
      Mi-a venit ideea sa scriu acest topic dupa ce am discutat despre aditivi la service si mecanicul imi spunea ca motorul meu se aude mai mult spre un benzinar decat un diesel pur. Despre aditivi la noi... cativa sunt pro iar multi altii contra, iar piata e plina de dubiosenii. Dar totusi... in carul cu fan se mai gasesc si niste ace cu putina perseverenta.
       
      Cum vad eu problema:
       
      1. Orice ulei are aditivi din fabrica, mai multi sau mai putini, in cantitati care sa dureze un anumit timp si sa respecte anumite norme.
      2. Majoritoatea uleiurilor mai valoroase sunt totusi concepute sa fie generice pe o anumita norma si nu dedicate unui anumit producator sau tip de motor. Motul am vazut totusi ca are niste uleiuri dedicate si pe tip motoare si nu doar norme.
      3. Uleiurile de producator auto nu sunt concepute sa faca fata unei competitii de piata ci sa asigure niste standarde utile regimului de garantie in special. Nu e nimic bonus in ele.
      4. Adaugarea unui aditiv de ulei aditional e o decizie complexa care trebuie sa ia in calcul mai multi parametrii de documentare reala, cunoastrerea motorului, cunoasterea uleiului de baza si cunoasterea dozajului optim, precum si a sistemului de evacuare.
       
      Nota: Ca sa bagi un aditiv in ulei te doare putin capul pana iti faci curaj, dar pana la urma daca esti indeajuns de sigur pe tine si ai recomandari bune, de ce nu...doar o faci pe pielea ta.
       
      Ce flosesc eu pe Duster Ph2 Diesel:
       
      Liqui-Moly Ceratec - In Cutia de viteze si Diferentiale:
      http://www.emag.ro/a...y/pd/DWS2V3BBM/
      Risc: Mic. Foloseste microgranule ceramice si este inert chimic. Cum a mai intrat apa pe la unele diferentiale din ce am citit, l-am preferat pe acesta.
      Feedback: Reduce frecarea, intra/iese mai usor din viteze, ca zgomot insa nu e mare diferenta. Posibil totusi la cutie sa incerc altceva pe viitor. Insa la diferentiale ramane acesta.
       
      Liqui-Moly MoS2 - Folosesc la Motor:
      http://www.emag.ro/a...y/pd/D5S2V3BBM/
      Risc: Mediu. In contact cu apa poate devenii acid mai ales in concentratii mari. Deasemenea poate din ce am mai citit - schimba rezultatele chimice in catalizator de nu mai sunt optime. Cam acelasi principiu care a dus la scaderea sulfului din carburanti.
      Feedback: Folosesc doar 220ml. Il foloseam si la Skoda. Este o substanta asemanatoare grafitului ca structura moleculara (*dar pe baza de sulf) si care adera bine la metal. Asigura o ungere exceptionala a motorului si scade semnificativ zgomotul. Nu am pus Ceratec in motor pt ca bilutele ceramice oricat de mici ar fi nu se ard si nu vreau sa se adune in filtru DPF.
       
      Cat despre economii de consum, nuuuu pot sa zic ca am detectat ceva fenomenal, poate un 0.3l-0.5l max. Singurele lucruri mai usor detectabile sunt cum toarce mai lin motorul si cum se misca mai bine cutia de viteze.
       
      Liqui-Moly e singura firma de buget in care am incredere. Le cumpar din SellGross.
      Mai era un aditiv pe baza de rasini care l-a folosit un mecanic in cutie la skoda mea (cand nu mai intra in 1a) si am fost impresionat, o sa incerc sa ii aflu numele.
       

    • De dust3radmin
      Stiu ca pentru multi este floare la ureche insa poate fi util...
       
      Aveti nevoie de o cheie patrata de 8mm pt desfacut surubul de la baie de ulei si o cheie (lant) sau alte forme pt desfacut filtrul de ulei.
       





  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.