Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu ma gândesc sa pun un întrerupător ,la pompa de benzina( ascuns) .Un antifurt drăguț. Și cred, ca pompa de benzina se oprește automat, după ce se comută pe GPL.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 513
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Trebuie lămurite niște lucruri: 1. există 1,6 16v cu gpl de fabrică, cod K4M616 cu instalație Landi Renzo 1a. ai 1,6 16v (K4M616) pe Duster ph1 2a ai 1,6 16v (K4M642 dar și H4M740)pe Du

Va salut pe toti. Ma bag si eu pe aici cu instalatiile GPL. In mod sigur se face economie daca se monteaza o instalatie GPL. Cei de la firma care mi-au facut montajul au spus ca masina va consuma c

O grămadă de griji aveti cu gpl-ul asta..

Posted Images

Costel eu mai am un Megane pe gpl , cu alt model de instalație , odată făcută trecerea pe gaz , nu mai consuma benzina , pe când instalația de pe datele în timpul funcționării pe gaz consuma și benzina , de asta as dori un releu , că al lui Radu , să apreasca automat pompa de benzina in momentul când merge pe gaz , altfel la consumul pe gaz este după talpa , eu unul sunt foarte mulțumit , deși as fi dorit să fie mai mic , cum sunt la noile motorizari , de 1,3 tce , și 1 tce , dar na asta este .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Succes ! Eu stiu ca orice instalatie porneste pe benzina si trece apoi pe gaz. Gaz si benzina SIMULTAN ESTE IMPOSIBIL. Instalatorul pacaleste calculatorul care stie ca e tot pe benzina, dar consum de benzina nu exista.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie lămurite niște lucruri:

1. există 1,6 16v cu gpl de fabrică, cod K4M616 cu instalație Landi Renzo

1a. ai 1,6 16v (K4M616) pe Duster ph1

2a ai 1,6 16v (K4M642 dar și H4M740)pe Duster ph2

3a ai 16, 16v (H4M740) pe Duster ph3

2. există 1,6 16v cu gpl aftermarket, cod K4M606 euro 5

3. instalația LR are în unele calibrări, opțiunea să treacă singură pe benzină la x km/minute de mers pe gpl

4. instalația LR oprește pompa de benzină

5. instalația gpl aftermarket e configurata prost în 99% din cazuri, pentru că lenea e mare.

5a. se poate configura să treacă doar în sarcină pe gaz nu doar la prag de temperatură, se poate face trecere lină benzină gpl și retur, se poate trece în benzină după un prag de rpm/viteză

6. la instalația aftermarket, de obicei nu se pune releu de cutoff benzină, dar asta nu înseamnă că nu se poate monta

7. înainte de a modifica ceva, trebuie identificată instalația și căutată documentația la producător

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 7 months later...

Salutare, 

 

Am citit tot ce s-a scris pe acest forum. Vă mulțumesc tuturor.

Am decis să pun și eu gpl pe Dusterul meu din 2017(motor h7m) 4x4. Vreau să vă intreb pe cei ce aveți acest tip de motor și instalație gpl care mai e situația? Am văzut că nimeni nu a mai postat în ultimele luni.

Vă mulțumesc anticipat. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La mine este Ok, din iunie 2019. E drept că de când cu pandemia am mers destul de puțin (un concediu la Eforie Nord și unul la Rânca, fără prea multe ieșiri în weekend ca în anii obișnuiți).

Trebuie să-ți faci un calcul dacă merită. Eu estimasem că fac 20.000 km pe an și după 1 an și 8 luni am doar 15.000 și la așa puțini km nu se merită (trebuie să-ți scoți banii pe instalație și să ții seama de disconfortul pierderii potbagajului).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
    • nu am nici o modificare, totul e cum a venit din fabrică
    • Salut @RobertR, merci de raspuns. Suspensia e standard? Ai inaltare sau ceva mai rigid?
×
×
  • Creează nouă...