Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 513
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Trebuie lămurite niște lucruri: 1. există 1,6 16v cu gpl de fabrică, cod K4M616 cu instalație Landi Renzo 1a. ai 1,6 16v (K4M616) pe Duster ph1 2a ai 1,6 16v (K4M642 dar și H4M740)pe Du

Va salut pe toti. Ma bag si eu pe aici cu instalatiile GPL. In mod sigur se face economie daca se monteaza o instalatie GPL. Cei de la firma care mi-au facut montajul au spus ca masina va consuma c

O grămadă de griji aveti cu gpl-ul asta..

Posted Images

Salutare.La fel ca Buri,detin un duster din 2017 cu motorul H4M-D7.Vreau sa-i pun gpl.A montat cineva instalatie gpl pe acest motor?Ma intereseaza ce marca,pretul si cum functioneaza.Am aflat de pe forum ca fabricantul nu recomanda  gpl pe acest motor?De ce?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Duster ph2 1.6 16v 114cp 84kw 4x4, motor H4M-D7 - 2016.
Ce marca de Instalație GPL îmi recomandați și unde sa o instalez (București)?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Acum 5 ore, yron a spus:

Salutare.La fel ca Buri,detin un duster din 2017 cu motorul H4M-D7.Vreau sa-i pun gpl.A montat cineva instalatie gpl pe acest motor?Ma intereseaza ce marca,pretul si cum functioneaza.Am aflat de pe forum ca fabricantul nu recomanda  gpl pe acest motor?De ce?

Pentru că scrie mai sus:

La 21.06.2018 la 18:56, t0rquemada a spus:

E H4M730, ăla cu/pentru gpl e H4M740...

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 21.06.2018 la 18:56, t0rquemada a spus:

E H4M730, ăla cu/pentru gpl e H4M740...

Pana acum nu am mai auzit sa nu poti sa pui GPL pe vreun motor de benzina.Ce se intampla daca pui?Ce se deterioreaza?Ce probleme apar?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 21.06.2018 la 10:20, GrigoreM a spus:

Salutari.

Se da un PH2 2016 benzinar 1.6l 16V , Euro 6 , cod motor H4M-7( Motor Nissan - distributie lant). Pe acest motor minunat si foarte placut de proprietar( adica je) se pune o instalatie GPL Prins + sistem de protectie Valve Care ( ulei), emulator nivel benzina...ce sa mai instalatie varf de gama.

Da da ... stim ca e motorul ala pe care nu se pune GPL... povesti :)

Instalarea este facuta intr-un mare service autorizat din Bucuresti. Dupa cateva zile se observa ca atunci cand motorul este pe GPL la relantii si A/C pornit turatiile motorului scad undeva pe la 650 rpm cand cupleaza compresorul si masina trepideaza 1-2 secunde iar turometrul "danseaza". Daca comutam pe benzina ( si asta facea inca de noua) in clipa in care cupleaza compresorul masina nu pierde mai mult de 50-60 RPM, tot vibreaza dar nederanjant. Dupa vreo 2 vizite in garantie s-au schimbat injectoare GPL, s-au facut modificari la computerul de bord , a fost galeria data jos si verificata, a fost rescris softul computerului de injectie pe benzina, a fost schimbat freonul si a fost verificata instalatia de AC etc. Vibratiile pe gaz cu AC nu mai sunt deranjante ca nu mai sunt asa frecvente dar exista ca..."asa face toate" cu AC-ul asta de la Renault. Sunt atat de nervos incat vreau sa dau jos instalatia e gaz si sa ii dau foc... Din partea montatorului mai am o singura solutie si anume sa inlocuiesc calculatorul PRINS cu alceva mai ... configurabil :)) Tomasseto STAG etc. Parerile voastre m-ar ajuta mult. Pace 

salut.Ce ai facut pana la urma,ai schimbat calculatorul gpl?Cum iti merge masina?Dusterul meu 2017 are acelasi motor ca al tau.Vreau sa pun si eu instalatie.Cand ai timp poate imi scrii unde ai pus instalatia si cat a costat.Trepidatiile alea sunt din reglajul necorespunzator al calculatorului gpl-ului.Trebuie sa faca reglare si in timpul mersului si cu AC pornit la maxim.In felul asta o regleaza exact cum trebuie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

Salutare tuturor.

 

Doar ce am montat si eu o instalatie GPL pe al meu Duster. 

Instalatia este Stag 4 Q-Box Plus cu injectoare AC W01, montata la AGR in Bucuresti.

 

Pana acum se comporta bine, nu simt nici o diferenta si nu face nici o "figura".

 

voi reveni cu detalii.

zi faina!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...