Sari la conținut

1,2 Tce Zgomot La Accelerare


Postări Recomandate

La corsa mea diesel, 1,3 tot lant, si are 200000 km nu se aude nici un lant. Eu zic sa verificati in service, nu cred ca e pe baza de asa fac toate.

 

Trimis de pe al meu Orange Neva 80 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 36
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

La mine, cand am avut problema consumului de ulei, zgomotul de la lantul de distributie se auzea in zona de 1600-1800 rpm. Si suna si altfel. Asta nu inseamna ca nu ar trebui sa mergi la reprezentanta

Nu suna bine?! E horror..   La mine deocamdata sunetul e mult mai friendly, are cu totul alta intensitate, tonalitate, ritmicitate si nu s-a modificat deloc dupa schimbarea uleiului si aducerea nive

@restul: Unii nu au aflat, după aproape 3ani, că motoarele TCe au distribuția pe lanț, lanț ce are întinzător hidraulic tot pe baza de ulei.   @Stef13 Zgomot de lanț lovind ușor în bloc, sugerez act

Posted Images

Nu face mereu, dar daca apas acceleratia brusc si trece de 2000 rpm se aude ca o coala de tabla pe care o misc/flutur. Daca apas insa progresiv si incet, chiar daca trece de 2000 rpm, nu mai sesizez zgomotul.

Confirm.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La corsa mea diesel, 1,3 tot lant, si are 200000 km nu se aude nici un lant. Eu zic sa verificati in service, nu cred ca e pe baza de asa fac toate.

Stiu, nu-s nici eu la prima masina cu distributie pe lant.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Prin 2015 un coleg cu TCe, ce-i drept 0,9 posta asta

 

Simtoma era un zornait ciudat la anumite turatii si un tacanit pe relantiu.

Pentru mine era clar ca e lantu si le-am spus direct unde sa caute.

Lantul in sine nu a cedat

S-a intins mai mult decat poate intinde acel piston hidraulic.

La 120.000 km nu se umbla la distributie ci numai la cureaua de accesorii

La ce a vazut masinutza ma asteptam sa cada prima oara turbina dar se pare ca e destul de rezistenta.

Chiar si cu zornait la motor masina nu a fost menajat absolut de loc. (Anumite persoane poate confirma )

Aceste simtome le are in ultimi 3-4000 km.

 

Adică lovea zona încercuită cu roșu

post-3685-0-93753200-1486072442_thumb.jpg

post-3685-0-02053100-1486072454_thumb.jpg

post-3685-0-60522700-1486072464_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Singura mașina cu care am avut probleme cu lanțul de distribuție a fost un Mercedes din 1973, 200D (prima mea masina). După ce a început sa se audă lanțul, nu au trecut 1000 km și s-a rupt, deci eu m-aș programa urgent la service.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai am facut deja programare pentru luni. Revizie un an, verificare consum ulei, verificare zgomot la accelerare.

 

@t0rquemada, in opinia ta care ar fi cauza, lantul in sine sau glisiera? Crezi ca inlocuirea unor anumite componente sau a intregii distributii ar rezolva definitiv problema?

 

In alta ordine de idei, stiu ca pe forum mai sunt cativa colegi cu 1,2 tce si-i rog sa confirme sau sa infirme aparitia zgomotului respectiv la masinile lor, eventual cu detalii cat mai relevante.

Eu cred ca am parcurs vreo 7000 kilometri de cand am sesizat zgomotul. La inceput parea destul de vag dar acum il sesizez foarte clar. In general fac drumuri scurte, de 5-10-maxim 15 kilometri. Cand se intampla sa fac drumuri mai lungi, de peste 20 kilometri, zgomotul se diminueaza mult, as zice chiar ca dispare la accelerarile din aceelasi domeniu de turatii (2-3000 rpm)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Păi lanțul e uns cu ulei și e întins pe niște patine teflonate, de către un întizător hidraulic(tot cu ulei) care ulei e pompat de o pompă de ulei cu debit variabil(comadat direct de către injecție conform hărții de injecție) care îl aspiră din baia de ulei unde tu mai ai 4mm peste minim, în condițiile în care dialogys zice, nivel minim de ulei = reper maxim pe jojă -(minus) 5mm.

 

Unde e uleiul? asta e întrebarea de 1000 de puncte.

 

Zgomotul ar trebui să fie mai prezent la decelerări/frâne de motor

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...