Sari la conținut

Vreau Un Duster. Nou.


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 70
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

ca idee...   am trecut azi prin zăpadă ca să intru pe locuri de parcare neocupate ( necurățate și blocate de acea zăpadă care rămâne când trece lama să curețe strada...) cu 4x2 nu prea am reușit .

Partea de injectoare și pompa injecție e rezolvata de prin 2012 sigur pe diesel. Nu se mai folosește sistem Delphi, este Siemens, respectiv Continental. Despre turbina nu știu de probleme, doar poves

4x4! motorul diesel este foarte fiabil. Deasemenea ai mentionat zapada pana la genunchi... un Duster 4x4 OEM face fata la zapada pana la genunchi (*poza atasata). Daca ai anvelope bune si late de iarn

Posted Images

Cred ca orice dealer iti poate spune.

Din ce imi amintesc a fost cam asa:

  • Duster Ph1: din 2010 pana in Oct-Nov 2013;
  • Duster Ph2: din Nov 2013 pana acum, cam Noiembrie 2017;
  • Duster Ph3 (sau Duster 2, sa zicem) : de acum in colo
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

"Dozatorul" de uree va fi distractie, vom aveam AdBlue in ceva timp pe Duster dCi, pentru a-l face mai curat si compatibil cu normele in vigoare.

 

Eu personal aspir la un 1.6 4WD, am mers cu un Ph2 la munca si este distractiv, iar cutia nu pare atat de scurta ca la diesel, probabil o sa zic pas la garantia masinii si o sa-i pun gaz la scurt timp, pe urma urmand Mudster conversion.

 

Am auzit si eu de 1.3 TCe, dar va costa cat 1.2? Nu vreau diesel, tinand cont ca astia sunt pusi pe rele in ceea ce priveste aceste motoare.

 

Am mers cu 1.2 TCe pe Kadjar manual, foarte elastic motorul si placut, dar costul la conversie la GPL este ucigator, plus sansele sa dezvolte o buba in timp care nu mai face obiectul garantie. Desi Torque a postat acum ceva timp un tabel la care arata codul de motor la 1.2 TCe de pe Ph3, fiind diferit de Ph2.

Editat de connectorxp
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Adblue nu vom avea pe HJD, avem deja.

H5F(1,2TCe) probabil va fi înlocuit și pe HJD cu H5H(1,3 TCe, probabil fără hibele H5F) după lansarea Clio V

VIN-ul noului Duster începe cu VF1HJDxxxxxxxxxxxx, VF1=Renault, UU1=Dacia

Editat de t0rquemada
  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeste te rog in limbaj normal, este prea tehnica descrierea pe coduri :)

 

Parca citesc o prognoza meteo  acolo...

LROP 042130Z 25004KT 230V290 2800 MIFG BR NSC 02/01 Q1009 R88/29//95 BECMG 1500 BR

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Esti pe forum Duster, te informezi despre Duster, ar fi trebuit să știi până acum:

H5F = codul motorului 1,2TCe

H5H = codul noului motor 1,3TCe

X79 sau H79 = Duster I ph1 și ph2

XJD sau HJD = Duster ph3 ăsta proaspăt lansat

VIN serie de șasiu

LROP = Bucharest Henri Coanda International Airport

Editat de t0rquemada
  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din afirmatia colegului @t0rquemada eu inteleg ca in cele din urma Renault a recunoscut problema de fiabiliate a motorului 1.2 Tce pe care nu au reusit se pare sa o rezolve si au trecut la un nou motor, acest 1.3 Tce. Ar fi bine sa fie introdus si pe gama Dacia pentru ca ar asigura in continuare reputatia de masina ieftina si fiabila pe care si-a construit-o in ultimii ani. Intrebare pentru @t0rquemada : Sunt sanse sa vedem anul asta pe Duster acest nou motoras :-) ?

Editat de andrei_s
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...