Sari la conținut

Vreau Un Duster. Nou.


Postări Recomandate

La numarul de km estimati pe an - Black Touch 1.6 16v 114 CP 4x4.

Conform configuratorului de pe dacia.ro costa aprox 15.700 EUR (vopsea nemetalizata). Mai o negociere la dealer, mai o reducere, cred ca iese un pret bun pentru ce ofera.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 70
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

ca idee...   am trecut azi prin zăpadă ca să intru pe locuri de parcare neocupate ( necurățate și blocate de acea zăpadă care rămâne când trece lama să curețe strada...) cu 4x2 nu prea am reușit .

Partea de injectoare și pompa injecție e rezolvata de prin 2012 sigur pe diesel. Nu se mai folosește sistem Delphi, este Siemens, respectiv Continental. Despre turbina nu știu de probleme, doar poves

4x4! motorul diesel este foarte fiabil. Deasemenea ai mentionat zapada pana la genunchi... un Duster 4x4 OEM face fata la zapada pana la genunchi (*poza atasata). Daca ai anvelope bune si late de iarn

Posted Images

Pentru Duster 4x4 te-as sfatui si eu sa optezi, chiar e pacat sa iei fara tractiune integrala daca tot faci o cheltuiala consistenta cu achizitia unei masini noi. In privinta motorizarii e mai greu, insa la numarul de kilometri pe an estimati de tine parca nu s-ar justifica economic diesel-ul, mai ales daca ii faci preponderent in oras (DPF). Oricum trebuie sa stii la ce sa te astepti, nu este o masina proiectata pentru viteza in varianta 4x4 diesel, repet si eu ce au spus altii in nenumarate randuri ca are o cutie cu rapoarte scurte, dar e fun de condus la viteze legale datorita cuplului specific acestui tip de motor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dusterul care l-ai condus nu era 4x4?

 

Trimis de pe al meu Orange Neva 80 folosind Tapatalk

.....ba da, dar fiind inchiriata nu prea faci cu ea cam ce ai face la un drive test. Cred...????. Am avut de facut un drum urgent pina la Bucuresti si pe A2 am mers mai mult in Auto ptr ca afara era vremea cam nehotarita la sfirsit de noiembrie. Plus ca figurantii astia de la reprezentanta din Constanta, zici ca sint dusmani pentru Dacia, fac un drive test de max 2.5 km intre doua sensuri giratorii la intrare in oras dinspre Ovidiu ca nu au combustibil de ajuns, asa zic ei ...si mai mergi si cu ECO pornit, numai drive test nu este ala.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La capitolul drive test cam toti dealerii sunt PRAF, multi nu au modelul 4x4 pentru drive test iar daca il au nu cred ca observi mare lucru pe sosea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ca idee...

 

am trecut azi prin zăpadă ca să intru pe locuri de parcare neocupate ( necurățate și blocate de acea zăpadă care rămâne când trece lama să curețe strada...)

cu 4x2 nu prea am reușit ...

cu 4x4 fără probleme ...

 

( în aceleași locuri se mai chinuiseră și alții cu alte tipuri de mașini - fără succes )

  • Like 4
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

Am revenit....ma tot chinui de doua zile sa raspund la ceea ce a-ti scris ( dust3admin, 77dan, killer82 ), privitor la incercarea unui Sandero Stepway, sau vis-a-vis de consumul de combustibil fie el motorina sau benzina.

Hai sa incepem cu Stepway. Frumos, foarte frumos, interesant ca si aspect, dar nu prea ma vad in el la 195cm inaltime, in spatele meu nu mai sta nimeni, portbagaj mic, parca mai mic ca la Fabia ??!! bagi doua genti si gata...nu prea mai ai loc de nimic plus ca eu tot timpul am rezerva in portbagaj un litru de ulei, antigel, lichid de parbriz, lichid de frina, o carpa, manusi ptr o eventuala pana, becuri, plus alte prostii/nimicuri, deci....nu prea iese la vopsea.

Despre consum de combustibil chiar nu prea ma sperii ptr ca eu conduc la consum. Am mai citit pe acest forum de un coleg care a scos un 3.5 ltr. /100 km motorina cu Duster. Pot sa confirm acest lucru ptr ca si eu am scos la fel la un stil de condus 90 - 110 km/h ( restul de viteza ptr depasiri la nevoie ), iar cu Logan 1.5/ 90 si 75cp am ajuns la un 4.3 consum motorina pe un drum Deva - Orastie - Sibiu - Cozia - Pitesti - Mioveni - Pitesti - A1 - Bucuresti ( taiat in doua ) A2 - Constanta. La drumul asta am intrat prin Sibiu, am incurcat-o putin prin Pitesti, Bucuresti luat in plin la ora 16:30 si Constanta.

Da, sint constient ca benzina este ceva mai multa ca si consum ptr ca am avut pe benzina si stiu ce si cit maninca un motor din asta mai ales iarna. Deci, consumul nu ma sperie.

Alta este la mine problema cu DPF ala si turbina ca si la mine la vapor daca am belea cu o turbina....am pus-o de mamaliga, numai ca acolo nu au fost cazuri pina acum.

Am desfacut turbina navala dar nu am vazut-o asa de murdara ???? cum se spune ca s-ar face si facind o comparatie cu ce am la munca si ce calitati are motorina - de pe glob - bagata de aia in motoare....de aici incepe dubiul meu. Plus ca si despre injectoare am tot auzit povesti si sper sa fie povesti. Ca sint Bosch simple, ca sint Delphi cu nu stiu ce electronica pe el care se imperecheaza cu calculatorul la diferite momente ale turatiei motorului de la relanti pina la viteza maxima.

Gata hai ca v-am plictisit cu obsesia mea.

O seara buna si all the best

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Trebuia sa zici de prima oara ca esti inalt :) ca idee, finul meu are 2,05 si dupa spusele lui, dupa ce s-a urcat la volan, citez: ai loc in duster ;)

 

Trimis de pe al meu Orange Neva 80 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...