Sari la conținut

Vreau Un Duster. Nou.


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 70
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

ca idee...   am trecut azi prin zăpadă ca să intru pe locuri de parcare neocupate ( necurățate și blocate de acea zăpadă care rămâne când trece lama să curețe strada...) cu 4x2 nu prea am reușit .

Partea de injectoare și pompa injecție e rezolvata de prin 2012 sigur pe diesel. Nu se mai folosește sistem Delphi, este Siemens, respectiv Continental. Despre turbina nu știu de probleme, doar poves

4x4! motorul diesel este foarte fiabil. Deasemenea ai mentionat zapada pana la genunchi... un Duster 4x4 OEM face fata la zapada pana la genunchi (*poza atasata). Daca ai anvelope bune si late de iarn

Posted Images

4x4! motorul diesel este foarte fiabil. Deasemenea ai mentionat zapada pana la genunchi... un Duster 4x4 OEM face fata la zapada pana la genunchi (*poza atasata). Daca ai anvelope bune si late de iarna, face fata cam pana aproape de placuta inmatriculare din fata a masinii. Vorbesc de zapada afanata nu tasata. Spor la alegere.

 

8_zpssrz6a1gs.jpg

Editat de Cain
  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa adaug si eu la confuzie :) Daca iei 4x4 ai cutie scurta, ceea ce inseamna schimbari dese in oras (cu care te obisnuiesti), dar consum foarte mare pe autostrada (peste 110 deja consumi mai mult decat Mazda CX5 cu motor de 2.2l) Daca faci drumuri scurte, as merge pe benzina. Mie imi place foarte mult cu suna motorul de 1.2l din descriere, dar se pare ca au existat probleme la el pe toate marcile grupului - n-am idee daca s-au rezolvat. Un alt avantaj al 4x2, in afara de cutia etajata ca pentru o masina normala, este faptul ca e pe cale sa se lanseze cutia automata (nu easy-R!), care, pentru o masina de oras, cred ca merita. Puntea rigida, in schimb e naspa atat dpdv stabilitate cat si dpdv confort. Pana la urma totul se reduce, in primul rand, la cum va fi folosita masina si apoi la gusturi personale. Personal, nu cred ca merita 4x4 daca il folosesti doar cateva zile pe an, cand vine zapada mare. In schimb, daca iesi macar de doua ori pe an in offroad, atunci decizia dpdv tranmisie e deja banala!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@77Dan, cred ca ar fi util sa spunem si ce consum daca facem referire la sintagma "consum foarte mare", sa nu speriem omul. Din ce imi aduc aminte la 110km/h cred ca se duce undeva la 6.5-7 % pt diesel, pt benzina poate ne ajuta colegii. Avand in vedere ca e un SUV , chiar si Dusterul, nu se poate compara cu o berlina la consum, mai degraba putem pune langa o masina de clasa similara (Tiguan, Yeti, Panda sau mai stiu eu ce).

 

Iar la 150km/h ai consum 10% , tot pt diesel.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

4x4 frate la ce drumuri avem, la ce probleme sunt iarna plus avantajul de a face plimbarici mai deosebite cu un grad de confort psihic mai ridicat, mai urci la o cabanuta unde nu urca orice turism, te mai bagi pe o margine de apa undeva, despre motorizare nu imi dau cu parerea.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Consumul meu e irelevant (peste 10l/100km cu AT-urile la 130 kmph), pentru ca al meu e modificat. Oricum, din cauza cutiei scurte, ai 3000rpm la 130kmph, Dusterul 4x4, din fabrica, consuma la fel ca (sau mai mult decat) alte SUV-uri din clasa lui, dar cu motoare mai mari bine. Daca il comparam cu cele cu motoare de 1.6l td la viteza legala de autostrada, deja il facem de ras rau. E unul din punctele lui negative foarte importante pentru cineva care si-ar dori aceasta masina ca sa mearga mult in afara si trebuie sa prezentam si neajusurile chiar daca ne place utilajul. Am plecat 3 SUV-uri in Grecia si la 130-140 eu consumam cat mazda cx5 automata (2.2l) cu portbagajul exterior pe ea. La 110 consumul se apropie de decent, dar daca il compari cu altceva decat Jeep Wrangler (2.8l si aerodinamica de caramida) in clasa lui, e peste medie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

... inca nu sint lamurit cu mine insami daca va fi 4x2 sau 4x4....mai am unele dubii privind partea de 4x4. ... Nu sint lamurit pe deplin cu filtrul de particule si cu turbina de pe motor, iar de aici apare inclinatia spre... benzina, plus ca stind mai mult pe apa anual fac in jur de 6800 - 8500 km.

 

Benzinarul consuma ceva mai mult ca Dieselul oricum ai da-o - la mine media globala este de 9.5 (nu am resetat CBul de vreo juma de an insa cred ca e cel mai gurmand motor din gama). Oricum parerea mea e ca la rulaj de pana in 10 mii KM pe an nu mai conteaza daca e Diesel sau Benzina la nivel de consum. In rest e chestie de gusturi legat de cum se conduce un Diesel versus Benzina (plus "drobul de sare" la diferite motorizari).

Legat de consum e discutie lunga: http://forumduster.ro/topic/111-consum-dacia-duster/

 

Iar cu 4x4 e exact cum au scris colegii - daca vrei musai un cross-over SUV (si sa nu dai o galeata de bani in plus pe el versus concurenta), ia un 4x4 (care se comporta peste medie pe teren ceva mai greu).

Daca nu, poti merge linistit pe un 4x2 (unde ai parte de unele mici optionale mai interesante) sau Sandero Stepway (generatia 2) sau de ce nu, Dokker Stepway (depinde ce ai de gand sa faci / cari cu masina).

Cu 4x2 vs 4x4 a fost inceputa aici o discutie cu pro si contra: http://forumduster.ro/topic/2143-compara%c8%9bie-duster-4x4-cu-duster-4x2/

 

Insa... in 2017 parca ar trebui sa apara noul Duster - adica generatia 2 (versus actualul generatia 1 faza 2). Deci probabil depinde si cat de mult te grabesti sa iei maina, respectiv daca vrei un model vechi (cu feedback din piata) sau vrei sa fii "early adopter" la un model nou.

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere, 4x4 este cea mai buna optiune.

Nu ai nevoie in fiecare zi de 4x4, dar atunci cand ai nevoie si folosesti acest tip de tractiune esti deasupra a tot ce se cheama 4x2. Asta o spun in cunostinta de cauza.

Iarna aceasta cu capriciile ei, te poate determina in mod hotarator spre 4x4.

Daca ar fi sa aleg o motorizare ... as alege benzinarul de 1.6 cu 16v si GPL-ul pentru un consum civilizat.

Ideea este sa te bucuri de dotarile masinii, de frumusetile naturii, de locurile frumoase si sa mergi mult si ieftin.

Daca optiunile sunt altele, va rog sa nu luati in seama cele relatate mai sus.

  • Like 2
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Salutare, Sunt si eu noul posesor al unui duster 1.3 tce 150cp 4x4. Am auzit aceeasi problema, am adus masina la garantie si aparent dupa un pool tehnic de catre ceva specialist de la mioveni mi s-a zis ca zgomotul este de la volanta si ca trebuie sa merg mai turat(praf in ochi). Intrebarea mea este, cine a rezolvat aceasta problema, cum, si la ce dealer? La casa auto Iasi m-am lamurit.
    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
×
×
  • Creează nouă...