Sari la conținut

Nou Pe forum - Duster 1.5 Dci 4X2


Postări Recomandate

Buna ziua! Recent am achizitionat un Duster diesel din Belgia. Pana acum am avut doar masini nemtesti, pot sa spun ca sunt impresionat de suspensiile si tinuta de drum in general al Duster-ului, plus ca, dupa parerea mea, arata si f bine. Mai jos cateva poze.

post-5286-0-82043800-1483601089_thumb.jpg

post-5286-0-14654800-1483601092_thumb.jpg

post-5286-0-98222500-1483601093_thumb.jpg

post-5286-0-39133700-1483601095_thumb.jpg

post-5286-0-69372300-1483601096_thumb.jpg

post-5286-0-77918800-1483601098_thumb.jpg

post-5286-0-50297100-1483601100_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 18
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Buna ziua! Recent am achizitionat un Duster diesel din Belgia. Pana acum am avut doar masini nemtesti, pot sa spun ca sunt impresionat de suspensiile si tinuta de drum in general al Duster-ului, plus

Salut, bine ai venit si sa te bucuri de masina fara incidente neplacute. Despre cotierele de pe Duster nu stiu ce sa iti spun, am montat ceva similar pe Ibiza, am suportat-o 2 luni dupa care am arunca

Multumesc pt raspuns, banuiam ca e asa.

Posted Images

Salut, bine ai venit si sa te bucuri de masina fara incidente neplacute. Despre cotierele de pe Duster nu stiu ce sa iti spun, am montat ceva similar pe Ibiza, am suportat-o 2 luni dupa care am aruncat-o la gunoi. Si era chiar aproape identica cu ce monteaza dealerii Dacia la modica suma de 1000 lei (pe mine m-a costat in 2006 vreo 600 lei la dealer Seat). Nu era deloc ce trebuie, scartaia, facea tot felul de zgomote aiurea, nu era rigida si nici comoda, era prea sus fata de cum ar fi trebuit. De atunci am zis ca nicio masina care nu vine cu cotiera in standard nu merita solutii aftermarket in privinta asta. Iti va ingreuna accesul si la frana de mana, vei putea sa o actionezi doar la rabatarea cotierei, o prostie de concept. Parerea mea e ca mai bine iti cheltuiesti banii pe altceva.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...