Sari la conținut

Duster Orange 2016 , Caroserie Inclinata


Postări Recomandate

Salut ,

De vreo saptamana am observat ca titiul meu are o inclinatie de vreo 2-3 grade pe partea stanga spate.

Initial am zis ca poate o parchez eu in panta insa astazi am parcat pe suprafata perfect dreapta iar inclinatia caroseriei era evidenta.

Din masuratori exacte ( ruleta :) ) rezulta o diferenta de 2 cm intre dreapta spate si stanga spate.

De la vulcanizarea din cartier am aflat ca e posibil sa fie problema cu arcurile :(

Tot ce este posibil ca asa sa fie de cand am luat-o din reprezentanta.

Am programare in service maine insa sunt curios daca a mai patit cineva sau daca sunt singurul OCD-ist de pe aici.

Ps: daca e cazul se poate muta la Intrebari idioate :)

 

Multam fain

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca sunt, cumva, probleme cu arcurile, vor fi schimbate pe garantie. Din tot ce-am citit eu, esti primul cu aceasta problema! Ai avut ghinionul sa-ti fie dotata masina cu un set de arcuri cu defect de fabricatie...

Atentie, cand iti vor schimba arcul, sa le ceri sa le schimbe pe ambele de pe puntea spate!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Arcurile ca arcurile , din ce am citit pe forumurile de afara sa nu cumva sa fie sasiul deformat ceea ce se intampla doar in caz de accident dar nu este cazul.

Maine pun si ceva poze ca sa vedeti cum sta treaba si am un status si din service

in caz de sasiu deformat /defect din fabrica o sa cer schimbarea autoturismului , in nici un caz nu accept "indreptare" de sasiu la masina noua.

Si na ca tot imi doream cutie automata pe Duster , sa nu vina mai repede decat speram.

Pace si va tin la curent

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred in subiectul cu sasiul, mai ales ca n-ai luat-o SH! E problema de suspensie si e simplu!

Oricum, daca printr-o intamplare EXTREM de nefericita in care s-ar vorbi de sasiu, sa NU accepti sub nici o forma schimbarea caroseriei! Dar, sa nici nu-ti faci iluzii ca vei primi altceva decat, EXACT ce ai avut!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, revin cu update-uri

 

Am fost cu masina in service ( Union Motors) , ridicata pe rampa , verificare suspensii , verificare sasiu nimic suspect, verificare presiune roti .

Mecanicul nu are explicatie de ce e mai inclinata caroseria pe spate dreapta , clasicul "toate e asa "

Prim urmare am masurat inca o data distanta in service , din mijlocul aripii spate stanga/dreapta pana la axul rotii si am diferente de 2.5-3cm.

Acum daca ei zic ca sasiul /trenul de rulare nu are diferente de ce naiba masina e inclinata?

Deja ma gandesc serios sa ma duc la Mudster la o verificare contra cost ...poate baietii aia sunt mai capabili.

Ceva sfaturi , pareri ?

Editat de Razvanc
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...