Sari la conținut

Postări Recomandate

readuc la viata topicul :) 

Si al meu cardan pare ca e pe duca, am o vibratie in...toata masina undeva intre 80-100 km/h, apoi este ok in zona 100-110 si din nou vibratii in zona 110-140km/h dupa care dispare.

Am schimbat acum 2 saptamani cauciucurile cu unele noi+indreptat jante + bineinteles echilibrat odata cu noile cauciucuri + facut geometria iar la revizie dupa ce am rugat mecanicul sa verifice mai atent cardanul a zis ca a gasit ceva joc la crucea spate

Masina are aproximativ 130.000 km iar offroad spre deloc.

Din ce vad au cam sarit preturile la piese: teoretic 320003602R ar fi conform seriei de sasiu ce am nevoie si OE Renault am gasit cel mai ieftin la 1700 lei la amc-piese(din Bistrita aparent).

Am intrebat si la cei de la pieseautoarges care mi-au zis ca 320003602R ar fi codul vechi si as avea nevoie de piesa cu noul cod 320003744R despre care insa nu gasesc mare lucru.

Am gasit piesa cu codul nou 320003744R tot pe la 1700 lei la cei de la targuldepiese insa acestia au zis ca nu stiu daca se potriveste ca nu le apare si imi recomanda tot 320003602R.

Momentan nu prea stiu ce sa fac...ma uitam si de reconditionat insa vad preturi maricele si acolo(~1100-1300 lei cu cardanul meu vechi la schimb). 

A mai avut cineva relativ recent probleme cu cardanul si-a ajuns sa-l schimbe cu unul nou ori sa-l reconditioneze? Ceva sfaturi, sugestii, pareri?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 58
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Daca faci offroad des, se recomanda sa-l reconditionezi si sa pui cruci mai mari. Daca un cardan OEM te-a tinut peste 100.000 km de ce sa nu iei unul nou, care sa te tina tot pe atat ? Magaz

Fiecare isi face calculele dupa cum ii convine mai bine. Mie mi-a dat cu mai putine virgule unul nou.   quarelin, am zis in al treilea post cum s-a manifestat la mine.

Eu, l-am schimbat la 98000 in garantie! Dac-ar fi fost sa-l schimb pe bani (si calculul lui @Furious Jay de 1900 (iau pretul dat de @masiu, nu ala dat de @JDm2006 de 2200) minus 1400, nu stiu cum ii

Posted Images

Daca faci offroad des, se recomanda sa-l reconditionezi si sa pui cruci mai mari.

Daca un cardan OEM te-a tinut peste 100.000 km de ce sa nu iei unul nou, care sa te tina tot pe atat ?

Magazinele de piese nu (mai) au cum sa verifice coduri vechi, ci doar cele actuale.

Ambele coduri sunt teoretic bune; gandeste-te ca cel care are codul vechi a fost fabricat mai demult, pe cand cel nou este fabricat mai recent. Aici poate fi cu dute-vino -> ori e facut mai prost, fiind vorba de reduceri de costuri, ori e imbunatatit.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic
  • 4 weeks later...

@klaus, eu pe cel vechi(ca al tau, cu care am facut mult offroad) am schimbat cardanul cu unul nou de origine, dupa ce am trecut prin epopeea reconditionare, cu cruci gresate si re-echilibrare dupa ~5000km si in final am trecut pe unul nou, piesa de origine.

Parerea mea: schimba cu unul nou piesa de origine si nu o sa regreti.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...