Sari la conținut

Postări Recomandate

In Timisoara - cardane.ro -800ron.

Stiu discutia de pe celalat topic si nu stiu sa iti raspund la intrebarea cu echilibrarea. Adica e echilibrat, dar nu stiu cum.

Am un amic care a facut tot la ei si are deja un an cu el si ~ 15000km si e ok si cardan si grupu spate.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 8 months later...
  • Răspunsuri 58
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Daca faci offroad des, se recomanda sa-l reconditionezi si sa pui cruci mai mari. Daca un cardan OEM te-a tinut peste 100.000 km de ce sa nu iei unul nou, care sa te tina tot pe atat ? Magaz

Fiecare isi face calculele dupa cum ii convine mai bine. Mie mi-a dat cu mai putine virgule unul nou.   quarelin, am zis in al treilea post cum s-a manifestat la mine.

Eu, l-am schimbat la 98000 in garantie! Dac-ar fi fost sa-l schimb pe bani (si calculul lui @Furious Jay de 1900 (iau pretul dat de @masiu, nu ala dat de @JDm2006 de 2200) minus 1400, nu stiu cum ii

Posted Images

Salutare,

Am niste vibratii/smucituri la plecarea de pe loc in treapta 1. Poate avea legatura cu cardanul?
Face cam de 1-2 ori din 20 de plecari (si nu, nu este pentru ca ridic piciorul repede de pe ambreiaj sau nu calc cum trebuie acceleratia). Masina are 93000km in 2 ani si jumatate.

S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema si la service i s-a spus ca sunt probleme la cardan? O sa fac o vizita in service si nu vreau sa fiu pacalit..

Daca este off-topic, scuze..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Io ca economist (!) suspectez ambreiajul disc, rulment, placa etc. care este pe duca.

Incearca sa pleci de pe loc cu frina de mina trasa. Daca zmuceste directia service.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

Intru si eu in discutie. Am o vibratie in volan ( nu foarte mare) la 50-60 km/h apoi dispare.

Anvelopele sunt echilibrate si sunt noi.  

La o revizie in service mi s-a spus ca rulmentul de la cardan e cam obosit si ar trebui schimbat, dar evident nu se poate decat daca schimb tot cardanul. Crucile au in joc dar e mic. Oare poate fi de acolo vibratia in volan ? Mentionez ca vibreaza si la accelerare si in frana de motor si cand e scoasa la punctul mort in mers la acea viteza.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

159000 km, vibratii la peste 80km/h, schimbat cardanul, 1800 lei cu tot cu manopera,cardan de origine....., la reprezentanta ar fi fost 2750lei

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu am facut offroad, dar nu o am de noua, avea 60000 km  si 3 ani cand am cumparat-o ,(am luat-o de la un dealer Dacia si avea toate actele de la prima inmatriculare)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...