Sari la conținut

Un Duster De Cluj


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 106
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Profitand de timpul liber (si de vremea urata) am schimbat discurile si placutele de frana. Pentru a da jos port-etrierii e necesara o cheie buna de 18 si probabil un prelungitor. Discurile vechi (pro

Salut,   Am cumparat de cateva zile un Duster Laureate 4x4 1.5 dci 110 cp, 6 viteze (mai putin dotat, nu are ESP/geamuri electrice spate), din 2010, de la buyback, in stare foarte buna. Am urmarit c

Am facut o programare la Dacia - oricum trebuia in curand pt revizia de 80.000km. De atunci n-am mai patit sa nu porneasca, au fost si -10 grade, dar am amorsat preventiv din pompita. Am facut un drum

Posted Images

Am schimbat cu o statie Rompetrol mai noua, insa la prima impresie masina mi se pare mai lenesa !?!  O sa incerc si cu o statie noua Gazprom.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat si cu OMV, pompa mai noua. 

A sosit si timpul reviziei. Am gasit cativa picuri de ulei pe cutia de viteze, voi acorda putina atentie aici in viitor (verificare nivel/completare). 

Cum arata filtrul de aer dupa 11000km din toamna pana acum:

duster_filter.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

O problema intalnita in drumul la mare. Pornesc din Cluj cu alimentare la OMV Calea Turzii, ma opresc pe autostrada la statia Valcele (deduceti voi) sa platesc taxa de pod si alimentez doar 20L (noroc?) si dupa 5 minute masina incepe cu STOP, spirala si martor motor, merge chinuit dupa ce opresc de vreo 5-6 ori pana la mare. La intoarcere merge si mai prost, abia ating 80-90kmh si trebuie sa ies la Slobozia, merg mai incet si pana pe valea Prahovei isi revine. Probabil am prins ceva apa in motorina.  O experienta extrem de neplacuta, cu multe opriri (unele periculoase) pe banda de urgenta... Un furnizor de combustibil pe care nu-l voi mai vizita prea curand.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Masina merge bine acum, am doar inca senzatia la accelerare puternica ca intrerupe usor.

Am scanat si codurile de eroare:

Current Fault Log
------------------
P0203: Injector Circuit - Cylinder 3

 

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Am facut un drum mai lung si am sesizat din nou cateva intreruperi, asa ca am schimbat si inspectat filtrul de motorina, nu arata foarte rau dupa doar 7000km (alimentat aproape doar de la OMV cu 2-3 exceptii), vedeti poza (mizeria ce se vede pe el s-a depus dupa ce l-am desfacut). Dupa schimbarea filtrului si 2-3 rezervoare de OMV Calea Turzii masina merge ca inainte. 

filtru2.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dupa vreo 32000km impreuna, Dusterul a decis sa ia o pauza. Se pare ca problemele cu injectia nu s-au rezolvat. Sambata dimineata cand sa plec in traseu am avut surpriza sa mi se aprinda toate becurile (spirala, motor, stop) si masina sa mearga mai rau ca un Trabant. Am trecut la Vitara, va tin la curent, o sa o duc la doctor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...