Sari la conținut

soare

pornire la rece 1.6 benzina

Postări Recomandate

Pai @Dust3r in 3 posturi mai sus zice in semnatura ca are PH1 - nu e exact acelasi motor pe PH1 si 2 (K4M Euro 5)? sa fie ceva versiune de software mai noua pe PH2?

 

La mine inca nu au aparut ciudateniile dar inca e "tanara" - 2.500 km...

 

@Dust3r - daca ai masina PH1 cum scrie in semnatura, cati km are? bujiile (cand) au fost schimbate?

intreb pt ca din cate stiu, GPLul are tendinta sa distruga mai repede bujiile "stock". Posibil de asemenea sa fie de la mizerie depusa in interiorul corpului clapeta... Poa' sa fie de la multe...

 

BTW, am avut un Daihatsu Terios care face exact aceeasi problema (ca manifestare) dupa conversie la GPL (2 ani niciodata nu am patit pe benzina). face foarte intermitent insa si mai degraba la cald nu la rece. Cum a dat frigul merge fain.

 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E acelasi motor,dar au ecu diferite si soft diferit

 

Sent from my S50 using Tapatalk

 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu. Mai sunt și alte "schimbări"

 

H79 ph1 K4M 690//606 4x2//4x4

H79 ph2 K4M 842/642//646 4x2//4x4

Editat de t0rquemada

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am inceput sa am din nou probleme la pornire (pe langa cele cu turatia). In ultimele 2 saptamani mi-a pornit masina (de cel putin 5-6 ori - fie la cald, fie la rece), la a 3-a, 4-a sau a 5-a cheie. Am schimbat toate bujiile, dar tot asa face. Am facut si resoftare (a nu stiu cata resoftare).

 

Mi s-a spus ca s-ar putea sa fie de la cheie si s-o folosesc pe cea de rezerva. Astept sa vedem ce se intampla si daca mai face probleme.

 

Buba a inceput cand a inceput sa se aprinda martorul de probleme la motor si emisii. Se aprindea in mers si se inchidea (nu aparea stop pe el).

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai martor STOP pe TdB de ph2, dar zici că se aprind niște martori motorul oranj și dreptunghiul cu v-uri(ecran de osciloscop=alte defecțiuni electrice) cel mai probabil pe oranj, e astea 2 lasă urme în injecție și se pot citi cu CLiP-ul în reprezentanță.

 

Dacă e o problemă de cheie, la fel rămân urme în uch citibile cu CLiP-ul.

 

Eu merg pe o combinație de benzină proastă + mici probleme la motor soft/hard.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poate pare un pic ciudat, insa era o recomandare (mai veche) ca mai ales in sezonul rece sa se circule pe cat posibil cu rezervorul plin. Unul din motivele invocate era formarea condensului de apa in partea ramasa goala a rezervorului. Apa cica ar mai fi in benzina, in cantitati mici, insa se pare ca e important sa nu apara fenomenul asta de condens.

Stiu ca suna ciudat insa in perioada asta mai ales, este o diferenta foarte mare de temperatura intre zi si noapte, ceea ce intr-adevar ar favoriza condens.

Poate fi si de la asa ceva? Sau sunt povesti "vanatoresti"?

 

In alta ordine de idei... si cu un pic de offtopic...

@t0rquemada - ar fi pe undeva ceva fise tehnice cu diferente mai in detaliu relativ la versiunile diferite de K4M (K4M 690//606 vs. 842/642//646) la care te-ai referit?

Sau deja astea sunt detalii prea "low-level" care nu se comunica de catre producator?

E din pura curiozitate.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

verifica bobinele de la bujii la mine doua au avut fisuri mici pe care mecanicul nu le-a vazut si nici softul lor.  dadea eroare in bord se aprindea sonda lambda  si aveam  aceleas probleme ca si Ionica dupa un timp la alt service au gasit problema detonari cilindru 1,3 bobinele crapate. Deocamdata merge bine.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Problema. Motorul nu mai are putere. L-am pornit OK. Am mers 200 m si nu se mai accelera mai sus de 1.500 rpm, oricat apasam pedala. S-a aprins "cheia" si "masina care derapeaza". Computerul afisa"verifca ESP, apoi "verficafrane", apoi "verfica injectie".

M-am tarat cu ea pana la service. Acum astept sa vad cand o sa-i faca constatarea. Pana atunci, in fisa de comanda scrie "lipsa putere motor". Aveti vreo idee?

Duster 2018 (octombrie) 1.6 Sce 4X2.

Merci.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Salutare Torquemada. Într-adevăr nu m-am documentat înainte despre motoare dar sunt genul de om ,, văzut plăcut luat,, nu am stat mult pe gânduri când am luat mașina, mi-a plăcut culoarea ma încântat puterea și faptul că are motor mic și putere mare și am dat avansul. Dacă e să pățesc beleaua asta e. Dar până acum mașina sa comportat exemplar și mă uns pe suflet.  2. Juliano salutare. La service la Craiova băieți chiar și-au făcut datoria, au pus huse de folie pe scaun și pe volan. Și mi-sa părut că lucrează destul de atenți și de curat. Acum oi vedea pe parcurs evoluția mașinii. Suportă și tu 5 ani cât ai garanție și apoi du-te la băiatul de la garaj. Așa am văzut în Pitești un service foarte bun peste drum de Rectorat, cred că sunt acreditați și Dacia dar crede-mă că lingeai pe jos cât de curat și de ordonat lucrau.
    • Pe rând: 1. Poți sta lângă mașină, legea îți permite, în cel mai rău caz semnezi pe propria răspundere pentru protecția muncii. 2. 1,6 SCe aka 1,6 16v 114CP aka H4M738 are distribuția pe lanț - vezi poză, la Timing 1,2 TCe aka H5F e tot pe lanț noul 1,3 TCe aka H5H e și el tot pe lanț 3. Dacă consilierul de vânzări e tufă, măcar tu ca și client trebuie să știi ce cumperi (te documentezi înainte) - vorbim de o mașină nu de pantofi   Pct. 3 nu e un reproș ci o constatare. Ca să nu mai apară idei, apropo de pct3 de mai sus: Un vecin a vrut Logan II prin rabla, l-am sfătuit către 0,9TCe, el ar fi comandat 0,9TCe aka 898cm3 90CP dealerul a comandat tot "0,9L domle" defapt 999cm3 aka 1,0SCe 73CP. La livrare și plată,tufa de consilier: "domle e 0,9L", ce dracu să mai faci
    • Eu am un vecin la care mă duc cu masina soției ( are un garaj unde executa lucrări de service) și crede-mă ca lucrează de 10x mai atent decaT ce am văzut în reprezentanta. Un exemplu simplu ar fii faptul ca deși mă duc la el cu un matiz care probabil nu valorează mai mult de 5.000 ron, pune husa pe scaun pentru a nu murdari interiorul. ( la dusterul meu nou a urcat mecanicu din reprezentanta fără nici o jena ca ar putea murdari masina. Și ar.mai fii de spus ....
    • Salutare tuturor. Puteam să stau de la un fel de ,,bar,, un hol care dă spre service dar nu vedeam m-ai nimic deoarece mașina mea era a 3 a pe rampă și nu vedeam ce face băiatul acolo de aceea am ales să stau lângă mașină. Oricum faza cu transmisia la motorul de 1,6 așa mi-a spus că nu este pe lanț. Ma mințit vă mint și eu și-mi cer scuze. Dar mi se pare normal să fim informați despre tot ceea ce e legat de mașină în momentul în care ai semnat un contract de achiziție. Să-ți spună totul despre mașină de la a la z nu doar să-ți pună manualul în brațe, ia și citește i-ar tu să te uiți ca curca-n creci. Nu știm toți mecanică s-au tot ceea ce e legat de motoare. Eu de exemplu nu a știut nimeni să-mi spună cum să merg cu măgărușul în 4x2 s-au în modul auto. Nici acum nu sunt lămurit, alți zic că în modul auto mereu alți în 4x2 vara.... S-au cel mai bine faci ce te taie capul sau cum ști tu că e cel mai bine. Dar cel mai mult am avut de învățat aici de pe forum de la voi. Cu toate bobârnacele luate peste nas voi continua să întreb ce nu știu vă mulțumesc prieteni. O zi bună tuturor Salutare Juliano. Am avut și eu experiențe neplăcute în service- ul din Caracal , prima pățanie a fost cu Dacia 1310 când i-am făcut schimbul de ulei și au uitat să pună garnitura de aramă la bușonul de la baia de ulei. Apoi când am luat Loganul mi-au spus că prima revizie e gratuită și nu a fost așa și de aceea am renunțat la garanție și m-am dus la un service al unui prieten. Și de aceea am ales să iau Dusterul de la Craiova poate sunt firmă serioasă urmează să văd pe parcurs , până acum e totul ok. Ai grijă la tot ceea ce se face pt că mulți sunt jigodii plus că în totdeauna m-am dus cu câte ceva pt ei. Timpul își va spune cuvântul. O zi bună tuturor.
    • Am asistat fără sa vreau atunci când am fist la service de mi-au făcut upgrade la soft pentru faptul ca se blocau comenzile volanului , și am văzut cum se executa un schimb de ulei intr-o reprezentanta  și sincer am rămas dezamăgit. Nici nu terminase de curs tot uleiul din baie și deja au pus capacu 😐 Din pricina ăsta intreb. Sa nu mai zic ca am ridicat masina care avea o pata pe bara din spate și câteva zgarieturI fine ( e  matuita vopseaua) dar pe care am observat-o după câteva zile, și deși am sunat la vc m-au cam trimis la plimbare . " ai semnat , ura și la gara".  A foSt prima mașină nouă achiziționată,  dar cu siguranță la următoarea nu voi mai proceda așa. 
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...