Sari la conținut

Conducerea Preventiva Si Evitarea Accidentelor


Postări Recomandate

Am vazut o reclama noaptea la astia in tv,dar nu am inteles clar ...deci era o reclama la un parasolar minune,ce pare a fi din plexiglas fumuriu...stie cineva despre ce e vorba?

L-am gasit!Iar dupa cautari pe net,pentru ca pretul este cuprins din cate am vazut intre 50 si 5 euro! :angel: ,am gasit un magazin online ce le vinde cu 5 coco buc.,iar cu transport si taxa plata curier ajung la 20 euro,deci si daca sunt teapa nu pierd mai nimic!

Ps:Eu am niste ochelari heliomat antireflexie albastri cu lentile din plastic ce se inchid si deschid in cateva secunde,plus ca lentilele sunt de felul lor colorate albastru,deci si la intuneric sunt albastri...comparat cu cei doar vopsiti la care sunt 3 nivele de culoare,ar fi cea din mijloc,adica n°2...vreau sa spun ca sunt ochelarii supremi!

post-4759-0-56826200-1488874979_thumb.jpg

Editat de TheVolverine
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 125
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nota: Am decis sa deschid acest topic cu mare reticenta si teama de feedback negativ - insa consider ca ne poate fii util sa vedem cum gandesc si altii in secundele care conteaza, cele premergatoare u

Îndrăznesc să fac o recomandare cu privire la reglarea poziției corecte la volan. Recomand o structură simplă şi logică de tipul:   1. Ce anume reglăm? 2. Cum reglăm? 3. De ce reglăm?   Este f

@husky, ai uitat de nr. 8   8. Gherțoiul de Bucale: nu respectă nici o regulă de circulație, merge de parcă e pe uliță la tac-su, se bagă intotdeauna la intimidare, fără să-și respecte banda, fără s

Posted Images

Salutare, având în vedere că e un topic despre condusul defensiv, preventiv, aş vrea să vă întreb câteva lucruri:

-Cum vă reglați poziția la volan şi de ce?

 

-Ce paşi urmați?

 

-Considerați că este un lucru important sau nu? Argumentați!

Editat de silviuthomas
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Personal nu las volanul chiar sus. Asta ma ajuta la mana mai ales ca am scaunul dat mai in spate ca sa am loc la picioare.

Inaltimea scaunului prefer sa fie jos pt ca Dusterul are vizibilitate buna. In offroad insa il ridic maxim sus.

Consider ca este important sa ai ceva spatiu la picioare. Ca tot venii vorba - poate odata o sa mut butoanele de geamuri de pe boxa pe cotiera.

 

Legat de ochelari de condus - cea mai cel mai eficienta solutie testat pana acum sunt ochelarii de pescuit (*am testat o gramada de solutii de pe piata):

 

https://bigfish.ro/produse-rapitor/ochelari-rapitor/gamakatsu-racer-glasses-yellow-12874

http://www.magazinpescuit.ro/ochelari-polarizati-gamakatsu-glasses-amber-p-15556.html

 

 

interesant ar mai fi si:

http://gunnars.com.my/product/intercept/

http://www.profishing.ro/ochelari-binocluri/ochelari-de-soare/fitovers-ochelari-polaroizi-navigator-n002-6773.html

 

Problema fundamentala a ochelarilor sau shunshadeurilor de condus e ca ori sunt niste chinezarii ieftine ori au filtrarea peste 1 si 2 undeva la clasicul 3...ori sunt prea scumpi. De aici si eficienta ochelarilor galbeni de vanatoare si piescuit.

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

REGLAREA LA VOLAN la Duster pe etape :)

(*nu anticipam un request atat de sesnsibil)

 

Sa zicem ca trecem de pe sosea pe drum de pamant & offroad.

 

1. Oprim masina dupa 150m de offroad

2. Ne dam jos si ridicam scaunul (sau ne saltam si se salta si scaunul) cu apasare maneta sub scaun. Inaltarea scaunului o facem pt o vizibilitate mai buna in offroad. Invers coborarea o facem daca vrem sa avem mai bine perceptia soselei la viteza mai mare sau in curbe.

3. Rearanjam distanta scaunului fata de volan pt a oferii picioarelor mai mult spatiu stanga/dreapta si nu in ultimul rand verificam distanta volanului fata de maini pentru a avea un control bun cu ambele maini pe volan (Cand scaunul se ridica sau cooboara distanta fata de volan se schimba si ea putin).

4. Ridicam maxim sus pozitia volanului pt ca avem si scaunul sus (*reminder).

5. Reglam spatarul scaunului pentru a calibra mai bine distanta la maini vs volan.

6. Reglam din nou oglinzile pt noua pozitie.

7. Ne aducem aminte de cei 150metrii si ne decidem daca dezumflam sau nu anvelopele.

8. Dezumflam rotile de la 2.2 ATM pe la 1.8 ATM mai ales daca intram pe grogotis, depinde si de ce amortizoare avem. Daca avem amortizoare medicale impotriva pietrelor de la rinichi Mudster :) in mod sigur pe grohotis le dezumflam dupa ce eliminam pietrele respective :) (*eu fac mereu nisip/pietre la rinichi si chiar folosesc asta dupa ce bag si un litru de apa la intrare in offroad).

 

PS. Pentru reglarea inapoi la sosea se repeta aceeasi pasi.

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am înțeles, îți mulțumesc! Happy me! Acum ştiu şi eu ce am de făcut când o să mă lovesc de situațiile astea. Iartă-mi intervenția, am sesizat în textul tău micile urme de ironie, nu asta am vrut să-ți transmit, aveam nevoie de un feedback pentru că voiam sa ajut cu o structură logică, prin care toți cei de pe forum vor afla beneficiile unei ajustări corecte a poziției la volan, făcute în mod profesionist, şi nu după ureche, adaptate fiecăruia şi care ține cont de toate aspectele legate de siguranța pasivă si activă atunci când situația o cere. Poziția la volan este piatra de căpătâi cand vorbim despre condus defensiv, întrucât scaunul conducătorului auto este singura componentă a maşinii prin care primim informații de la ea. Cu cât contactul este mai mare, cu atât controlul maşinii este mai bun. Şi bineînțeles de aici se poate dezvolta foarte mult.

 

O zi faină tuturor!

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Explicatii pentru setari de mers corect si in siguranta pe asfalt cu Miss Italia (ca tot vorbeam pe undeva despre reclame cu gagici) :ahappy: :

sau conducere sigura:
,de fapt sunt mai multe clipuri cu explicatii cu pozitia corecta la volan sau cum se conduce masina pe diferite drumuri si ce ai de facut in anumite situatii,clipuri postate de cei de la OmniAuto.it sau altii.
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...