Sari la conținut

Duster Ph2 Laureate 1.6 16V 114 Cp 4X2 E6


Postări Recomandate

la mine s-a schimbat în bine în ceea ce privește dezaburirea ...

în rest nu mi dau seama...

 

LE:

 

se pare că sunt mai ieftine decât MAN :

 

http://altex.ro/filtru-habitaclu-mahle-pentru-dacia-duster-si-logan-1

 

dacă zici că sunt bune, data viitoare iau și eu unul

 

stimă!

Editat de quarelin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
  • Răspunsuri 112
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare tuturor!   Dupa o asteptare care parea fara sfarsit, ieri am intrat in posesia noii masini :frantics: :hyper: - Duster Ph2 1.6 16V 114 CP 4X2 E6. Asteptarea a parut foarte lunga, mai ale

Trece vara, a trecut si concediul. Si cum concediu fara plimbari nu se poate, am alergat putin masinuta prin tara - un total de 1400 km cu un consum mediu, afisat de CB, de 7.0%. Am inceput cu Mo

Gata cu primii 10.000 km. S-a intamplat azi dimineata, pe Calea Grivitei

Posted Images

La Multi Ani, dragi forumisti!

 

Acum, ca au trecut sarbatorile si ne-am intors la munca, as dori sa "ma laud" putin, doar putin. Profitand de concediul de Craciun, de vacanta copiilor blabla, am facut o iesire din Bucuresti, pe traseul "clasic" : Bucuresti - Targoviste si retur. Partea (cea mai) frumoasa a fost o scurta escapada la munte, in Sinaia. Asta marti, dupa Craciun, cand a fost o zi superba pentru plimbare. Si cum pana acum nu am mai fost la munte cu masinuta cea noua, toate conditiile indeplinite pentru o plimbarica. Traseul - si el clasic : Targoviste - Puciosa - Moroieni - Sinaia. Fara sa fortez fara rost, fara viteza acolo unde nu avea rost, mers bland dar nu batraneste -> mi-a placut cum se conduce (pe serpentine, urcari, coborari, frane). Si pentru ca vremea a fost foarte buna, am zis sa urcam si la Cota. Zis si facut. Prin Sinaia, pana pe la Taverna Sarbului, soseaua curata. Apoi, la urcarea propriu-zisa spre cota, soseaua era acoperita de zapada, dar batatorita si nu groasa (e drept ca nici nu a nins prea mult). Drumul mi-a placut tare mult, masina iti da incredere (chiar daca uneori are tendinta de a derapa de spate), trage bine fara sa fie nevoie sa fie turata (e drept cu 3 oameni in masina, media de 60kg/om).

 

Aproape de hotel, trebuia sa facem si o poza (ma rog, doua poze):

post-4323-0-23102600-1483447048_thumb.jpg

post-4323-0-58431700-1483447052_thumb.jpg

 

Si pentru ca peisajul este foarte frumos:

post-4323-0-56649600-1483447056_thumb.jpg

post-4323-0-11544600-1483447059_thumb.jpg

 

La intoarcere am trecut si pe la spalatorie:

post-4323-0-71114100-1483447061_thumb.jpg

 

Dupa 5 zile, distanta totala - 485km, consum mediu - 7.5%. Multumit.

 

Si pentru ca s-a terminat concediul, ieri (02 Ian) am zis: hai inca o data la munte! De data asta pe DN1 (clasicul Bucuresti - Comarnic - Sinaia). Din pacate, la dus ne-a luat 4 ore jumatate (plecat la 12:00 de acasa). Nu credeam ca va fi o asemenea nebunie. La intoarcere - muuult mai liber. Am plecat din Sinaia pe la 19:30 si am facut pana acasa sub 2 ore. La fel, nu am fortat. Viteza maxima - 110 km/h. Imi place cum trage motorul. Parca pe la 100-110 se simte bine (cam 2500 ture in treapta a 5-a). Nu am avut bagaje grele cu noi, iar eu, sotia si copilul suntem usori. Dus-intors fix 250km, consum mediu - 7.5%. Asta pentru ca la dus, de la Breaza efectiv ne-am tarat pe drum pana in Sinaia.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cele din fabrica. Nimic special. Nu le-am schimbat. Pana acum, pe asfalt sunt multumit cum se comporta (pe asfalt ud sau acoperit de polei). Am aderenta buna, se simte stabil la frana. Si eu cred ca pe Duster, desi este low-cost pana la urma, Dacia nu a pus niste porcarii de cauciucuri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eeeee, contrar a ceea ce spuneam mai sus, cum ca sunt multumit de cauciucurile din fabrica ale Duster-ului, azi dimineata cred ca si-au aratat limitele.

Stiti bine cum a nins in Bucuresti - de dimienata, cand am plecat de acasa, desi utilaje de deszapezire in trafic, multe zapada pe strada, am pierdut aderenta de multe ori (clipoceste indicatorul ESP ca un brad de craciun). Mai mult, in curbe mai ales, fuge destul de rau spatele, si, desi iau curbele cu grija, in frana de motor si cu viteza mica, iese de pe traiectorie. Pana am ajuns la munca a fost ok, dar recunoscut ca am avut si sansa de un trafic foarte lejer (de, copiii in vacanta).

Cred ca voi cumpara anvelope de iarna. La vechea masina (FF2), cu anvelope de iarna (niste Debica ieftine, nimic special), aveam control mult mai bun. Sper ca punand niste anvelope de irana sa se imbunatateasca situatia. Nu as mai avea curaj in situatia data sa merg la munte :D.

 

Cine are anvelope de iarna si tractiune 4x2, este multumit de cum sta masina pe strada (fata de anvelopele din fabrica) ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In general, s-a trecut de la Conti all-season la cauciucuri de iarna dupa 1 an. In primul an, daca sunt noi, all season merg decent, apoi ... toti au patit cam ce ai experimentat tu :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...