Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 337
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Din fericire, problema e mai grav decât pare din diagnoză, așa că răspunde la: 1. Ce masină e, că din profil nu e niciuna. 2. Ce modificări are mașina ? (chipcirip,etc) 3. Ultima modifi

@marco79ro asa cum bine si corect s-a scris anterior diagnoza nu inseamna doar citire\stergere erori, martorul acela se poate ”aprinde” din mai multe cauze. Referitor la erorile din captura ta relevan

De ce nu ai schimbat bateria ? E pe garanție sau nu? Ai 3 chei dar doar 2 sunt funcționale . Doar cheile prezente la momentul învătării noii chei sunt împerecheate, deci aia pierdută e breloc mom

Posted Images

Atasat si cateva capturi, poate te ajuta, dar asa cum bine s-a scris anterior o diagnoza ar putea sa usureze identificarea cauzei (sau cauzelor) problemei.

Captura1.png

 

 

 

Captură ecran (3180).png

Captură ecran (3181).png

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

LA MULTI ANI !!! Va multumesc frumos stimate domn Gil26, deoarece ati fost foarte amabil sa-mi puneti la dispozitie o astfel de documentatie.... ocazie cu care va adresez rugamintea .... poate aveti cunostinta cam pe unde este amplasata acea cupla din zona puntii de spate pentru ca am auzit de la cineva ca acolo ar fi avut ceva oxidat si cand era umezeala avea aceeasi problema cu a mea doar ca persoanei respective i s-a rezolvat aceasta problema la un service de prin Braila si nu s-a uitat ce anume i-au facut dar dupa ce i-au curtat acel cuplaj i-a functionat super bine si nu a mai avut probleme.... Va multumesc frumos pentru deschiderea si amabilitatea Dvs. !!!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In prima captura am subliniat electric coupler connector (4) plus pozitia 2041=4x4 Solenoid valve, am “cuplat” capturile si cu cele de la senzorii viteza roti spate pentru ca nu am dorit sa “abuzez” cu prea multe capturi separate iar pe cei de pe fata nici nu i-am mai pus, insa as sugera o diagnoza apoi verificarile electrice necesare (tinand cont insa si ca problema nu este permanenta), dar poate ceilalti colegi cu mai multa experienta te pot ajuta mai concret si corect.

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
La 30.12.2021 la 15:43, sorinvlad a spus:

Buna ziua !!! Am o problema in sensul ca dintr-o data circuland cu Dacia mea Duster 4x4 , 1,5 dci, din 2015, pe o  vreme ploioasa si trecand si prin cateva balti pe autostrada, mi s-a aprins dintr-o data in bord acel martor asa zis ''dinti de fierastrau''  sau osciloscop.... problema este ca ajungand in zona muntoasa  trebuia sa urc o panta foarte abrupta sens in care am incercat sa cuplez 4x4 si am constatat ca functia de 4x4 nu imi mai functiona absolut deloc atata timp cat acel martor ''dinti de fierastrau'' era aprins.... am lasat masina jos si am urcat pe jos nefiind de urcat decat circa 150 de metri.... la plecare ploaia s-a oprit si acel martor ''dinti de fierastrau''  mi s-a stins.... am pobat 4x4 si acesta imi functiona normal.... dneavand nevoie de el am trecut pe modul 2w..... dupa care pe autostrada am dat din nou de o zona ploioasa cu foarte mare umiditate intrucat bura destul de intens iar carosabilul abunda de apa.... si mi s-a aprins din nou acel martor  ''dinti de fierastrau'' .... si aceeasi problema nu-mi mai functiona 4x4 .... dupa care din nou s-a stins singur in mers..... Va rog frumos poate m-ar putea ajuta cineva cu un sfat .... exceptand bineinteles  trimiterea la o diagnoza  la care sincer am mai fost  fara niciun rezultat  mai ales  ca in zona in care ma aflu din anumite motive  nu pot ajunge la o reprezentanta super performanta....  Va multumesc frumos anticipat, cu deosebit respect astept sprijinul  bazat pe experientele Dvs. !!!

Buna ziua cu deosebit respect, va doresc un an nou si fericit !!!

Ca o ciudatenie am constatat ca daca merg in marsarier circa 20 de metri mi se stinge acel martor ''dinti de fierastrau'' .....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bun... revin cu noutati.: dupa cum mi-am pus in cap, astazi am avut ceva timp liber si am dat jos capacul de protectie superior de la motor, cu scopul sa verific rezistentele la injectoare, daca se pupa cu cele din materiale oferite cu bunavointa de catre Gil26, caruia ii multumesc inca o data! Nici nu-l dau bine jos, ca deja vad ceva suspect: firele care vin din cablajul principal catre injectorul mr.3 erau pozitionate execrabil, fara a fi izolate si frecau direct de capacul de chiulasa... Si nu mare mi-a fost mirarea sa vad cablul verde ca are izolatia roasa pana la conductorul multifilar de cupru! Similar, dar ceva mai putin s-a intamplat si la un cablu de la injectorul 2, acolo abia a inceput sa se vada sarma. 

Deci incepe sa se lege cu rezultatul ''diagnozei oficiale'' facuta la reprezentanta Dacia, de unde reieseau defecte pe circuitul de comanda al injectoarelor 1 si 3. Numai ca, ''expertul'', mi- a dat rapid diagnosticul de injectoare defecte la cil.1 si 3...

Am masurat cu aceasta ocazie si valorile rezistentelor bobinelor la injectoare si valorile au iesit identice la toate 4, mai exact 199  K ohm, exact la mijlocul plajei de valori de referinta ( 150 - 250 K ohm).

Ca o remarca personala, trista si de final: este o masina buna Dusterul, de aceea l-am si luat, dar ce este romanesc la el, lasa de dorit, exact ca la antica Dacie 1300, unde tot timpul se strica cate ceva si aveai de bricolat. Este inadmisibil sa faci o izolatie de 2 lei, cu banda izolatoare cheap, tocmai la cablajul injectoarelor, supus la caldura, vibratii si frecari. Nu numai ca acele 2 fire de final nu ar fi trebuit sa fie lasate libere, dar, mai mult, izolatia acelui cablaj trebuia facuta obligatoriu cu banda panzata, cum are orice masina care se respecta, dar s-a facut economie, fiindca aceea este de 10 ori mai scumpa decat banda izolatoare ordinara, de plastic... Dar...deh... las' ca merge si asa, ar zice Dorel.

Am atasat poze si sper sa fie utila pe viitor aceasta informatie, altor posesorii de Duster PH2 Euro 5, fiindca sigur ''asa face toate'', mai devreme sau mai tarziu. Eu v-as recomanda chiar sa verificati preventiv cablajul injectoarelor si sa-l izolati profi, cu simt de raspundere, pentru a nu in situatia mea.

WhatsApp Image 2022-01-04 at 20.52.28.jpeg

WhatsApp Image 2022-01-04 at 20.51.42.jpeg

Editat de tynn23
  • Like 1
  • Mulțumesc! 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic
  • Mak featured this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...