Sari la conținut

Nu Stiu Ce Duster Sa Aleg!


Postări Recomandate

Am gasit pe olx variante din 2015 cu facelift si cu 2-3k km la un pret mai mic fata de dacia,inca in garantie,etc... dar e 4x2... daca tot m-as incumeta la o masina noua sau aproape noua as vrea sa am si 4x4. Doar una am gasit 4x4 pe la 12,5k euro

 

http://olx.ro/oferta/dacia-duster-4x4-24-000km-2015-ID6wkE2.html

 

Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk

Editat de astronaut10
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 80
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

1. Daca acei km de naveta sunt preponderenti in afara orasului, la Dci PH2 4x4 se poate obtine consum si mai mic de 6, nu 7.5. Eu de cand am cumparat masina (35000 km), conform bonurilor de motorina,

Din ce citisem acum vreun an cand incercam sa mă decid, 1.6 H4M (noul motor Euro 6 de provenienta Nissan) nu era atât de versatil in adaptarea la GPL. Dar nu am mai căutat informatii de atunci.   1.

@mak: sunt tari in care puteai lua duster 1.6 cu gpl din fabrica, cred ca si din ungaria. Plus ca la 1.6 motorul nu e asa evoluat, daca se intampla ceva cu el cand nu mai e in garantie, nu cred sa ai

Dusterul 1.6 16v K4M de fabrica NU trage ca Megane-ul cu acelasi motor.

Are roti mai mari si mai grele, cutia etajata altfel, catalizator mai "gatuit" si coeficient aerodinamic mai prost. Motorul Diesel compensează aceste lipsuri prin cuplu sporit (probabil si benzinarele mai recente).

 

Benzinarul trebuie turat serios la urcari de panta dar mai ales in depasiri. Asta evident ca atrage dupa sine consumuri ceva mai mari. Am inteles de la colegi ca fi interesant si un tuning prin remapare soft.

 

Pentru mers (fara prea multa graba) pe drumuri nationale este o masina decenta. Pe autostrada as cataloga-o ca "inconfortabila si gurmanda". Pentru teren accidentat si carat remorca sub 1 tona se descurca OK tocmai din cauza cutiei. E o varianta care merita luata in calcul, insa e bine daca se poate testa comparativ un Diesel, nu se alta da ca sa stii ce iei.

Editat de Killer82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Inconfortabila si gurmanda.....nu-i bai pe mine m-ar intereseaza daca trage bine la drum lung adica treapta 3 5500 ture la 120 km/h :D sau ma limiteaza cutia.Nu cred ca imi va arata vreun coleg acest lucru din diverse motive dar macar poate aflu un consum sincer, o sa mai rasfoiesc pe aici.Asta ca sa compar cu 1.6 MPI al meu de pe Octavia unde reusesc sa scot la drum lung sub 8% cu aer.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 1.6 cu gpl si sunt multumit. Fac naveta Bucuresti - Buzau (chiar mai departe de Buzau putin ) si sunt multumit de costuri (aproximativ 60 Ron), in conditiile in care am AC tot timpul si o mai scap citeodata si la 130. Daca te porti frumos cu pedala de acceleratie scoti si sub 10 consum GPL. Depasiri in scurt pe drumul asta nu prea am avut nevoie sa fac. Am facut pe alte drumuri si din ce am observat, daca o tii undeva pe la 3500-4000 RPM, se misca chiar bine.

Am uitat sa mentionez ca in mod normal merg cam cu 110km/h, iar instalatia mea e mai veche si nu se prea impaca cu euro 5 (in sensul ca in turatie mai mare de 3200-3500RPM amestecul meu e cam sarac). Daca iti iei benzina si ii pui gaz, orienteaza-te spre BRC sau Landi Renzo.

Editat de itoader
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In treapta a 3-a nu ajungi la 120 km/ nici daca sare acul turometrului din cadran :) Si nici intr-a 4-a cred (ca n-am incercat niciodata).

 

In ceea ce priveste consumul, iti pot spune ca pe A1 merg in fiecare weekend si am tot facut teste cu stilul de mers:

90-110 km/h mers constant, fara accelerari bruste, scot 8-8.5%

110-130 km/h, la fel de constant, am 9.5-10%

La mers pe DN, 70-80 km/h, 6.5-7%

 

Asta fara AC ca eu nu folosesc din principiu aerul conditionat.

 

PS Am incercat de vreo 2 ori si 150-160 km/h dar cand am dat pe consum instant am ridicat imediat piciorul de pe acceleratie: 14-15%.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Repet, nu prea ma intereseaza consumul, daca nu ajunge in a 3-a la 120 undeva spre 6000 de ture inseamna ca este din cutie sau va este frica sa incercati :).

Oricm mersi de info, vreau doar sa compar ceva, nu merg cu masina la limitare, foarte rar urc mult in ture.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Corect \bine punctat  referitor si la “A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster. Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord …”, plus ca si asta “spune multe” despre “mecanicul” acela (cu DDT2000)  … @bogdanmihai29  iti trimit acum un PM.
    • La Duster ph1 tabloul de bord e nediagnosticabil via OBD, deci nicio sculă nu va comunica cu el, implicit și ABS-ul.      
    • Nu stiu pentru ca nu am toate "datele", totusi intreb retoric, cum naiba tu ca mare "mecanic"  (si cu DDT2000) sa ii "recomanzi "  unui client sa anuleze martori si mai ales sa il pui sa taie fire ... iar daca este acelasi mare "mester" mare care te-a pus sa schimbi senzorul panglica si dupa aceea "... a zis ca trebuie programat dupa schimbare" dar el NU a facut aceasta "programare" atunci este si mai trist. Una dintre sugestiile anterioare cred ca ramane valabila: apeleaza la cineva (inclusiv reprezentanta) care stie si poate sa rezolve in mod corespunzator problema, fara taieri de fire si dat jos led ...  
    • Revin cu un update.Azi am vizitat a doua oara mecanicul pentru diagnoza si programare.A pus testerul (DDT2000) si a vazut o neconcordanta intre abs si instrument cluster.Pe intelesul meu a spus ca ABS are ceva ce nu-i convine cu tabloul de bord si cel mai probabil este vorba de pompa abs.Poate vorbesc prostii dar abs functioneaza normal.Senzorul unghi volan funtioneaza normal,cel de sub scaun pe care l-am carpit acum cateva zile funtioneaza normal.Acelasi mecanic mi-a recomandat sa pun mana pe letcon si sa revin la starea dinainte adica fara led esp.Ma doare capul si imi vine sa ii dau ledul jos.
    • va salut ! am si eu o problema care tot ma bate la cap de ceva timp cu un duster 2015  1.6 16v cu gpl de fabrica  de ceva timp turatia motorului la relanti nu mai era stabila si se tot aprindea martorul zigzag si check engine  asa ca am hotarat sa merg la dacia  dupa ce au facut constatarea au spus ca trebuie schimbata clapeta de acc . zis si facut am schimbat aceasta piesa dupa numai 2 zile problema a revenit aceleasi simtome relanti instabil martori aprinsi asa ca am fost inapoi la dacia cu ea si cei de acolo au zis ca trebuie schimbate si bujile si bobinele asa ca am schimbat si aceste piese  dupa numai 1 zi problema a revenit si pe tester aceiasi problema clapeta de acc si cei de la dacia au schimbat clapeta pe garantie produsului crezand ca este defecta numai stiu ce sa fac nu vreau sa mai merg la dacia  daca stie cineva ce poate fi si de ce face asa va rog sa imi spuneti multumesc !    
×
×
  • Creează nouă...