Sari la conținut

Cele Mai Bune Produse Pt. Intretinerea Plasticelor, Anvelopelor Si Chederelor Duster


Postări Recomandate

Salutare Dusteristi,

 

Poate ajuta feedbackul meu, o parere in plus nu strica niciodata :)

 

Imi place sa intretin masina din cauza ca petrec mult timp in ea si o asociez cu un moment in care vreau sa ma simt comod, odinit iar curatenia face parte din promovarea unei astfel de experiente comode in subconstient. Desemenea am observat ca o masina intretinuta se degradeaza mai greu pe aceeasi perioada de timp (*am verificat cu 2 modele in familie si oricat ma chinuiam sa ii scot fata la cea napastuita nu reuseam sa o mai aduc la nivelul celei intretinute, chiar daca foloseam aceleasi produse).

 

Si uite asa am ajuns sa testez toate produsele de intretinere de pe piata si am fost surprins la Duster sa observ ca cele care erau bune pe plastice sau gume nemtesti nu dadeau rezultate bune pe cele romanesti.

 

Siliconul se usca sau ramanea unsuros, produsele cu luciu italienesti schimbau nuanta pe elementele care nu erau din acelasi lot... etc. Si uite asa din intamplare saptamana trecuta am luat un Silicon pt cauciucuri, zic unul ieftin... si ce sa vezi, raman impresionat indeajuns incat sa postez aici despre el.

 

Mi-a adus plasticele inapoi la aceeeasi nuanta si se mentine fara stres pe anvelope, am senzatia ca lasa o pelicula mai tare de luciu care ermetizeaza siliconul.

 

Il recomand din toata inima sa il incercati pe cauciucuri si plastice. Eu l-am dat si pe volan si maneta de viteze insa e putin lipicos cand transpira mana, nu stiu ce sa zic, aveam problema asta si inainte iar acum am decis sa imi iau manusi de condus. Totusi nu stiu cum se preteaza la vinilinul/piele/Dacia in timp la acest silicon... de aratat arata bine. Oricum recomandarea mea ramane doar pt plastice negre interior/exterior si anvelope.

 

De ce si anvelope? Pt ca se usuca in timp si siliconul le ajuta sa se "silico-hidrateze" inapoi (*anvelopele au silicon in compozitie). Daca le siliconezi :))) se usuca mai greu, plus arata masina mai bine... pana la primul noroi :)

 

Sparayul il gasiti la Dedeman - Silicon Prevent - atasez si poza. Hope it helps - 12 roni.

 

PS. Pt chedere recomand Siliconul care lubrifiaza mecanisme gen WD-40 Specialist atasat in poza. Asta pt ca chederele se freaca mereu de caroserie si praf.

post-4805-0-99279600-1468527465_thumb.jpg

post-4805-0-73715100-1468527468_thumb.jpg

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 61
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare Dusteristi,   Poate ajuta feedbackul meu, o parere in plus nu strica niciodata   Imi place sa intretin masina din cauza ca petrec mult timp in ea si o asociez cu un moment in care vreau

asta ii buna...   - Pt # 1 ca mai fac cateii pe roti -- desi sincer nu stiu de ce te-ar deranja chestia asta, atata timpt cat nu ii dai pupici de noapte-buna pe jante / gume -- poti sa incerci cu sp

Ieri am fost pe la SellGros si am gasit 3 raioane de produse auto - inclusiv aditivi originali LiquiMoly si cel mai bun si de durata produs de intretinere a bordului care disparuse de peste tot. Arex

Posted Images

Eu ma feresc de toate cele care contin siliconi (si silicoane..)

Cea mai buna solutie pentru intretinerea plasticelor si a chederelor este apa cu otet amestecate in proportie de 1 la 1.

Un amestec format din 1/3 apa si 2/3 otet previne inghetarea geamurilor si ajuta la o mai buna stergere a parbrizului. Asa-zisul miros neplacut dispare foarte rapid.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Interesant - pe asta cu otetul nu am incercat-o, desi a curs odata un borcan cu castraveti si nu am fost prea fericit :)

Macar inceraca-l pe anvelope, banuiesc ca alea ti-ar da incredere sa testezi si silicon?

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Interesant - oare sa fie virgin sau pomace? caci au caracteristici diferite.

:)))) Pana acum avem otet si ulei de masline :) daca baga cneva si faina sau suc de rosii....

 

Apropo are cineva o idee cu ce sa dau pe langa masina sau pe la carenaje sa nu se mai pise si cace cainii pe langa ea? Ma batea gandul la spray lacrimogen.

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...