Sari la conținut

Vibratii suspensie + directie pe viraj

Postări Recomandate

2x4, 110 CP, 1,5 DCI, 2011, 43.000 Km, masina face la fel si mai face ceva in plus... la acceleratii puternice chiar cu rotile drepte se aude ceva care parca seamana cu frecatul rotii de caroserie, insa nu ma stresez prea tare o repar daca o sa cada de tot.

insa semnez petitia daca mai este valabila ideea.

Va salut cu respect

Idem si la mine la 1.6 , 16V , 4x2 . Aceleasi simptome cu zgomotele la demaraje si viraje , zici ca se rupe ...dar pana sa citesc acest topic , am crezut ca e normal ..doar e DACIA . :mrgreen: Tocmai am facut revizia de un an ,schimb ulei si filtre , 12000 de km .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 188
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Nu inteleg de ce puneti 2.2? Pe stick-ul lipit de caroserie scrie 2.0 pe toate (pentru utilizare normala - asfalt). Eu asa am umflat rotile si nu am nici o bataie/vibratie in roti. 0.2 e o diferenta

Cam ce-ar putea afecta (negativ sau pozitiv) o presiune in roti "setata" la valoarea recomandata de producator? 2.0 este presiunea la care toate testele facute cu aceasta masina au iesit exact asa cu

Ceea ce ati observat amandoi (un zgomot asemanator cu roata frecand un plastic) se numeste ASR si este foarte normal in momentul in care una (sau mai multe) din roti are o turatie diferita de celelalt

Posted Images

Salut,

Revin cu urmatoarea precizare, la care tin sa mentionez, ca am studiat intens....

Am mers cu cauciucurile de iarna pe piatra cubica, in locurile unde vibra volanul si trepida toata masina.

Surpriza, vibratiile au disparut aproape complet, dar ramane senzatia de fragilitate

Eu unul recunosc, ca nu am verificat niciodata presiunea pneurilor de vara sau all-season, cu care a venit masina din fabrica.

Drumuri bune!

Link spre post
  • 1 month later...

Buna dimineata Eu sunt brazilian şi am un 2.0 16v Duster motor Megane II brazilian. Sunt folosind Google Translator pentru a scrie în limba română. Masina mea este la 1600 km. Am 2 probleme care apar în toate modelele de Duster.

Prima problemă am este atunci când vă întoarceţi roata cu masina sa oprit. Masina vine să tremure. Aici, în Brazilia sunt suspecte de furtun servodirecţie la presiune scăzută, dar Renault spune că este normal. Logan prieteni care s-au întors direcţia lor şi a spus că a fost mult mai rau. Un insotitor de la dealer a fost speriat.

A doua problemă este o greutate existente în şasiu, sub far stânga, care este tot ruginit.

Mă întreb dacă voi avea aceste probleme. În Brazilia raport că problema de zgomot şi praf nu se întâmplă. Am fugit de 110, dar există oameni care au mers mai repede. Exista oameni care au facut off-road şi a raportat că nu a făcut praf. Poate că există deja diferenţe între modelele noastre. Adresa de Renault în Brazilia este www.renault.com.br.

forum pentru Duster este http://duster.forumeiros.com brazilian.

Există o comunitate pe Duster orkut.

Fac apel să vă spun dacă există alte comunităţi pe care le stii.

Mulţumesc.

Eu trimit, de asemenea, pentru că traducerea în limba engleză este mai bine.

Good Morning I am Brazilian and I have a 2.0 16v engine Duster megane II Brazilian. I am using the Google translator to write in Romanian. My car is at 1600 km. I'm having 2 problems that occur in all models of the Duster.

The first problem I have is when you turn the wheel with the car stopped. The car comes to tremble. Here in Brazil are suspicious of the power steering hose at low pressure, but Renault says it is normal. Logan friends who have turned their direction and said it was much worse. An attendant at the dealership was scared.

The second problem is an existing weight in the chassis, below the left headlight, which is all rusty.

I wonder if you guys have these problems. In Brazil report that the problem of noise and dust is not happening. I've ran the 110, but there are people who have walked faster. There are people who have made off-road and reported that did not make dust. Maybe there are already differences between our models. The address of Renault in Brazil is www.renault.com.br.

The forum is http://duster.forumeiros.com Brazilian Duster.

There is a community on orkut Duster.

I call tell you if there are other communities that you know.

Thank you.

Link spre post

I wonder if you guys have these problems. In Brazil report that the problem of noise and dust is not happening. I've ran the 110, but there are people who have walked faster. There are people who have made off-road and reported that did not make dust. Maybe there are already differences between our models. The address of Renault in Brazil is www.renault.com.br.

The forum is http://duster.forumeiros.com Brazilian Duster.

There is a community on orkut Duster.

I call tell you if there are other communities that you know.

Thank you.

Link spre post

I received a private message knowing that I'm not answering. The following response:

In Brazil all the "Duster" are experiencing the problem of vibration. Renault's explanation is that this is a feature of the car to be high and wide tires. This does not convince anyone, because there are several other models of SUVs of different manufacturers, with superior features in height and size of tire that does not have this problem.

Regarding the second problem, the information circulating on the Internet is that it is a balancing weight to the car and prevent vibration. What you can not understand is why the piece is rusted. I can post a photo, you can guide me how to do?

I also ask, who can, guide me how to reply to messages, because the problem may be to translate the page.

thank you

Link spre post
I received a private message knowing that I'm not answering. The following response:

In Brazil all the "Duster" are experiencing the problem of vibration. Renault's explanation is that this is a feature of the car to be high and wide tires. This does not convince anyone, because there are several other models of SUVs of different manufacturers, with superior features in height and size of tire that does not have this problem.

Regarding the second problem, the information circulating on the Internet is that it is a balancing weight to the car and prevent vibration. What you can not understand is why the piece is rusted. I can post a photo, you can guide me how to do?

I also ask, who can, guide me how to reply to messages, because the problem may be to translate the page.

thank you

in Europe we have a country that is called Germany and make great cars but more expensive. those cars go perfectly.

Duster is made ​​in a former communist country, which twenty years ago made ​​under license of French cars, which were technologically outdated.

can not compare in terms of reliability of a car made ​​in romania with one made ​​in France, Germany or Italy.

I now, that novel, I am very happy that it can be compared to a car designed in romania with one from another country. I never thought this would happen.

However, we discussed these days with romania dacia worker, who said he did not expect that Dacia Duster to be so appreciated internationally.

I have a Duster for almost two years, which trembled and shook, but I'm very happy with it.

Remember, the perfect car is made ​​in Germany.

Kisses.

Link spre post

Sol, Romania is the first to congratulate. In Brazil does not produce any cars. On the other hand if the car is the Renault brand should have a minimum of quality, even though I am quite satisfied with the car. Unlike Europe the car in Brazil is very expensive. For example this car here costs 26,431 euros or $ 34,285, which is quite expensive for our standard. The car has a simple proposal, without many resources, and it's clear, though this seems to shake me design error or other savings. I understand that any customer, wherever he is, must charge to have a product with a minimum of quality, because if you paid for it. In any case, regardless of Dacia is a subsidiary of Renault, you guys should be congratulated.

Link spre post

thank you

The photo has to be less than 700kb in order to be posted!

Link spre post

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

• Creează nouă...