Sari la conținut

Postări Recomandate

@adilos, ai zis ce ai văzut... insa la modul evaziv si insinuativ... Cum ca erau "in batista"...

 

Pana la urma nu ai explicat de ce ai afirmat ca motoarele alea 2 erau "muci". Scoteau fum? Nu trăgeau? Scria neamtul in anunturi cum ca "motorren mutch in der batista sind"?

 

Sau "in batista" înseamnă altceva?

 

ce haios esti.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 97
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Ok, ok... tu te bucuri acuma dupa ce ai avut motorul schimbat. Ai trecut hop-ul sa zic asa...   Dar daca o privesti obiectiv, ca si cumparator, atunci cand esti pus in fata alegerii, nu cred ca vei

1. Sunt, probabil primul posesor de motor 1.2 tce euro 6 4x4 de pe forum . 2. Sunt foarte multumit de masina si daca maine cineva imi ofera un diesel nou la schimb, as refuza. 3. Ar fi bine sa post

Eu sunt constient ca motoarele de pe Duster sunt subdimensionate (si benzina si dieselul). Am zis asta de cand a aprarut Dusterul. Ca am avut oportunitatea sa iau unul sh la un pret mai mult decat ok

  • 1 year later...

Care mai e situatia motorului 1.2 Tce? S-au rezolvat bolile copilariei sau va fi tras pe linie moarta si va fi inlocuit cu 1.3 Tce asa cum se zvoneste? Sunt sanse reale sa vedem motorul nou pe Duster? Merita cumparat azi un Duster ph3 cu motorul 1.2 Tce? Posesorii de 1.2 Tce variantele de dupa 2016 ce experiente au mai avut in ultimul timp cu motorul?

 

Editat de andrei_s
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La cele de dupa 2016 n-a reclamat nimeni consum de ulei. A mea e fabricata in decembrie 2015 si consuma cam 500 ml ulei in 10.000 km. Prea putin ca sa ma ia in seama careva la service. Deocamdata ma apropii de 23.000 km.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, pare un consum rezonabil cu care as putea sa ma impac.. Eu am auzit de niste cazuri in care motorul a fost ok primii 20.000 km sau pana la prima revizie, apoi a inceput sa manance ulei f. tare, ce-i drept pb. au fost semnalate la Kadjar de prin 2016, motoarele pot fi fabricatie 2015.. Impresia mea e ca motorul incepe sa aiba probleme cu consumul de ulei cam dupa 30.000 km si nu prea ai cum sa previi asta :-(

Situatia cea mai ok ar fi cea in care intre revizii pe care eu le-as face cam la 10.000 km (km. facuti intr-un an) sa nu fie nevoie de completare..

Editat de andrei_s
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Salutare!

Reiau aici o intrebare pusa de un alt coleg pe un alt topic si care mi se pare foarte pertinenta: a trecut cineva de 50.000 km cu motorul 1.2 Tce? Acum valoarea nu este una foarte stricta .. ideea ar fi sa fi trecut macar de 30.000 km. Intreb asta pentru ca am auzit/citit de doua cazuri pana acum in care problemele au aparut dupa a doua revizie..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca facut nimeni 30000 km.

Cei care am cumparat 1.2TCe am facut-o pentru  ca nu facem prea multi km.

Eu am facut a doua revizie insa nu am nici 15000km, oricum nu a consumat nici un pic de ulei.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...