Sari la conținut

Postări Recomandate

Felicitari pentru masina. Arata f. bine.

 

Ce modficari ai facut la suspensie? Cum e stabilitate in curbe acum, pe asfalt? Dar confortul?

 

Cum se comporta anvelopele pe soasea? zgomotul e pronuntat? Ce consum are masina acum?

 

Era interesat de stiut cam cat e difereta de greutate intre o roata normala si o roata incaltata cu AT-urie ca ale tale.

Editat de emilgreus
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Încă o "victima" a lui Mudster ;) Bilstein rulez :)

 

Da' chiar, nu prea inteleg de ce nu ti-ai luat totusi un BMW? :P

 

Eu iti urez te bucuri de masina! Irelevant ce alte turisme sunt pe lângă ea :)

 

@emil, daca cauti putin pe forum , este un topic dedicat pt BFG AT in care @DonQuijote si@vsebas dau detalii de interes pt tine, plus feedback la greu

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@ddalcu: Anvelopele sunt 225/75/R16

 

Felicitari pentru masina. Arata f. bine.

 

Ce modficari ai facut la suspensie? Cum e stabilitate in curbe acum, pe asfalt? Dar confortul?

 

Cum se comporta anvelopele pe soasea? zgomotul e pronuntat? Ce consum are masina acum?

 

Era interesat de stiut cam cat e difereta de greutate intre o roata normala si o roata incaltata cu AT-urie ca ale tale.

 

Asta e suspensia: http://www.mudstersh...-mudster-hr-5cm

 

Stabilitatea in curbe e mai buna decat cu suspensia standard, insa la accelerari rapide in vitezele inferioare (1,2,3) trepideaza putin. E o chestie cu care te obisnuiesti, iar la viteze mari nu se simte. Confortul e la fel pe asfalt, insa pe drumuri forestire se simte diferenta (e mult mai confortabila). Probabil la partea de confort au un rol important si anvelopele.

 

Zgomotul anvelopelor nu e deranjant deloc. Exista o diferenta fata de cele M+S cu care vine masina, dar nu e cine stie ce (sau poate m-am obisnuit eu cu zgomotul). Problema cea mai mare la Duster e cand treci de 120KM/h. Zgomotul devine greu de suportat si nu prea ai chef sa mergi cu viteza aia in mod constant.

 

Consumul mediu e undeva la 7.5, as putea scoate si consum mai mic daca as merge mai putin turat si as face mai putine depasiri. :P (inainte de modificari aveam intre 6.5 si 7.0, deci a crescut un pic)

 

Habar nu am care e diferenta de greutate intre anvelope, n-am de gand sa fac masuratori de genul asta. :(

 

Încă o "victima" a lui Mudster ;) Bilstein rulez :)

 

Da' chiar, nu prea inteleg de ce nu ti-ai luat totusi un BMW? :P

 

Eu iti urez te bucuri de masina! Irelevant ce alte turisme sunt pe lângă ea :)

 

@emil, daca cauti putin pe , este un topic dedicat pt BFG AT in care @DonQuijote si@vsebas dau detalii de interes pt tine, plus feedback la greu

 

BMW-ul ala e fain pentru ca e pregatit de off-road, chiar as da o tura cu el. :P

 

Oamenii despre care zic eu n-au nimic pe masina care sa o pregateasca pentru drumurile respective. Ignoranta e singura lor arma in lupta cu drumurile rele. :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@ddalcu: Anvelopele sunt 225/75/R16

 

Ai facut ceva modificari la carenejele rotilor? Nu-ti ating la viraj maxim?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...