Sari la conținut

Postări Recomandate

Buna ziua,(seara),acum 3-4 zile am fost la service sa imi schimb uleiul, filtru de ulei si de aer si bineinteles filtru de motorina.

Schimbat toate in drum spre casa se aprinde martorul din bord spirala portocalie si nu se mai acelereaza masina 1500/ture maxim.opresc masina o pornesc din nou si acelasi problema am plecar acasa asa cu ea a 2 a zi dimineata nu a mai pornit deloc , am dat la pompa si pana la urma a plecat m-am uitat pe conducta si vine ceva bule de aer acum masina nu mai are viata in ea este cu totul alta masina si fie vorba ca prinde aer sa-i schimb filtru mentiones este original sa ii pun o pompa de motorina ca la dokker??? ce ma sfatuiti?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 39
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

O mică sugestie, dacă nu aveți ph2/nu ați văzut ph2/nu ați văzut documentație de ph2 , nu veniți cu idei de la X79 ph1. X79 ph2 e diferit, ba chiar la euro6 apar foarte multe chestii noi

Recomand cu caldura sa te duci la service, eventual cel la care ai facut revizia. Solutii din astea "pe dat cu parerea" nu aduc nimic bun. Succes   Sent from my GT-I9505 using Tapatalk    

Atunci... verdictul este greșit formulat. Am serioase îndoieli de prezenta unei rezistente pe filtrul de motorina de origine. Singura chestie electrica, e senzorul de apa în motorina și ăla nu se încă

Posted Images

Recomand cu caldura sa te duci la service, eventual cel la care ai facut revizia. Solutii din astea "pe dat cu parerea" nu aduc nimic bun.

Succes

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Unde apar bulele de aer? Pe conductele de motorina de langa para de cauciuc de la motor? Se poate verifica simplu(vad ca ai ph1 diesel) daca ti-a montat cele 3 conducte de motorina corect in filtru. Au fiecare cate un plastic de alta culoare la conector si pe filtru sunt buline in culorile de pe conducte. Culorile trebuie sa se "pupe" cele de pe filtru cu cele de pe conducte ( albastru, alb, verde). Link

 

Daca reusesti sa ajungi la service iti recomand sa lasi mecanicul.

 

Lasa pompa in pace aia care e, nu ai de ce pune alta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca masina merge rau, dupa ce s-a umblat la ea, e clar ca ceva nu a fost pus la loc bine. O pompa suplimentara, nu e necesara daca totul merge bine si daca o pui in situatia de acum, doar maschezi defectul, in cel mai bun caz, daca nu si strici ceva din cauza unei presiuni unde nu trebe.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca in graba a pus gresit conductele, ceva de genul verde la albastru si albastru la verde. Dar e o idee sa ai unu nou cand mergi.

AA si senzorul de apa are 1 singura garnitura, daca a lasat-o si pe aia veche si nu a strans suficient, poate ia aer pe acolo.

Editat de vsebas
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...